اس ام اس عاشقانه

 

منو تو یه عمره دوتا خط صافیم
شده عادت ما که رویا ببافیم
بشینیمو عشق و به بازی بگیریم
واسه زندگی کردنامون بمیریم.

اس ام اس جدید بهمن ماه

تمام آن چیزی که درباره تو در سرم هست
دهها کتاب می شود ‏
اما تمام چیزی که در دلم هست فقط دو کلمه است
**دوستت دارم ‏‏* ‏‏*‏

اس ام اس عاشقانه

گاهی دوست دارم کفش هایم را مانند کودکیم تا به تا بپوشم
تا ببینم هنوز هم کسی حواسش به من هست یا نه؟

اس مس جدید عاشقانه

بهترین آرزوها از آن توست
آری چون تو خود بهترین آرزویی.

اسمس عاشقانه

عشق اگه واقعی باشه راضی به رابطه ناسالم نمیشه
بلکه از راه درستش به معشوقش میرسه.

باحال ترین اس ام اس ها

بگذار دنیا از حسادت کور شود
انگشتانت چه زیبا به دستانم می آید.

رمانتیک ترین اس ام اس ها

این محاله این فقط یه اشتباست
عشق من پاکه مثه فرشته هاست
عشق من اهل زمین نیست میدونم
عشق من هدیه ای از سوی خداست.

سایت عاشقانه

عشق یعنی وقتی یه جای خیلی شلوغ یهو بوی عطرشو حس میکنی
عمیق تر نفس بکشی.

عاشقانه

دوست دارم بدانم دوست داشتن را چگونه دوست می داری تا دوستت بدارم آنگونه که تو دوست میداری.

مسیج جدید عاشقانه

دوستت دارم تا آخر / تا انتهای باور / تا آخره زمونه باور نمیکنی؟
این خط_____ اینم نشونه +

وبلاگ عاشقانه

عاشق نشدی زاهد،دیوانه چه میدانی
در شعله نرقصیدی،پروانه چه میدانی
لبریز می غم ها شد، ساغر جان من
خندیدی و بگزشتی پیمانه چه میدانی
یک سلسله دیوانه افسون نگاه تو
ای قافل از آن جادو افسانه چه میدانی.

پیامک احساس

عشق مث کشیدن دوسر یه کش میمونه
که دو نفر دارن میکشنش
اگه یکی یهو ولش کنه
دردش واسه کسی میمونه
که هنوز اونو سفت نگه داشته.

پیامک های عاشقانه

میگند عمر سفر کوتاست خدایا
یارم حالا توی راست خدایا
از سفر میاد یار من امروز
گره وا میشه از کار من امروز.

اس ام اس دوست داشتن

مهم نیست عمرکوتاه باشد یا بلند
مهم نفسهایی ست که با تو کوتاه و بی تو بلند کشیده می شود.

اس ام اس عاشقانه غمگین

آشوب
همان حس غریبیست که وقتی لبهای تو لبخند نباشد، دارم.

اس ام اس

می خواهم
گره بخورم در تو
آنقدر سخت که با دندان بازم کنی.

اس جدید

به اندازه ی یک پلک
تو را دیدم
پس چرا می گفتند:
« عشق کورم کرده است »

اس مس رمانتیک

اگر مجبور باشم انتخاب کنم بین دوست داشتنت یا نفس کشیدن؛ از آخرین نفسم استفاده می کنم تا بهت بگم دوستت دارم.

اس ام اس های بهمن ماه 92

حتی وقتی نمیبینمت دلم برات تنگ نمیشه چون تو توی تک تک لحظه های منی عشقم.

اسمس جدید عاشقانه

بعد ترها فیزیک اثبات می کند که وقتی باران می بارد
جای خالی بعضی ها بزرگ تر می شود.

متن عاشقانه

گفته بودی "که چرا محو تماشای منی؟
و آن چنان مات که یک دم مژه بر هم نزنی؟
مژه بر هم نزنم تا که ز دستم نرود
ناز چشم تو به قدر مژه بر هم زدنی.

جملات عاشقانه مخصوص اس ام اس

امشب چند بندی از عشق برایت مینویسم
نه با قلم
بلکه با قلبم
مینویسم که عشق یعنی تپیدن
عشق یعنی رسیدن
عشق یعنی تو و تو یعنی همان مخاطب خاص من.

اس ام اس عشقی

آفتاب مدام من
آفتابگردان توأم
بچرخی می چرخم
بگردی می گردم
غروب شود چشم می بندم.

اس ام اس غمگین

عـــشـــــق مثل نــمـــاز میمونه
وقتی نــیــــت کردی دیگه نباید اطرافت رو نگاه کنی.

جدیدترین اس ام اس ها بهمن ماه

چشم هـآیت
حرف هـآیم را شعر می کند
این وسط من هیچ کـآره ام.

پیام عاشقانه

دمِ
چشم هایت گرم
با آن دوستت دارم های عاشقانه اش
از
زیر زبانت که نمی توان حرفی کشید.

اس ام اس عاشقانه دلشکسته

من مریضم وقتى چشماى تو از من دوره
تا که خوابت میبره مى میرم از دلشوره.

اس عشقی

بــودن در آغــوش ِدیـگـری جـز تـو مــرا بــه جـنـون مـی کـشـانــد
مـن فـقـط بـه عـطـر ِ تـن ِ تـو عـادت دارم.

پیامک عاشقانه توپ

تا تو هستی
زندگی از آن من است
نفس میکشم با نفس هایت
مرد زندگی من  ببخش این لیلی مجنونت را
که تا بیکرانه دوستت دارد.

اسمس باحال

دریا از من گله مند است! زیرا که همیشه وسعت دل تو را به رخ او میکشم.