اس ام اس عاشقانه

 

شاید همه عمر حسرت شنیدن دوباره آهنگ صداتو داشته باشم
اما همیشه دلگرمم به چشمای سبزت
که با هر نگاهش
چیزی که آرزوی شنیدنش رو دارم میگه.

اس ام اس عاشقانه ولنتاین

کنارم که هستی
زمان هم مثل من دستپاچه میشود
عقربه ها دوتا یکی میپرند
اما همین که میروی
تاوان دستپاچگی های ساعت را هم من باید بدهم
جانم را میگیرد ثانیه های بی تو.

پیامک عاشقانه

سطر سطر سوالات امتحان
شعرهای عاشقانه ای است برای تو.

اس ام اس عاشقانه 92

شاید بـــرای تو فراوان باشند کسانی که اندازه من دوســتت دارند
اما بــــرای من کـــم که هیچ
وجود ندارد کسی که اندازه 【تــــــــــو】 دوستش داشته باشم.

اس ام اس های عاشقانه

اینروزها اگر چه از یاد بردن رسم است
اما من تو را خوب حفظم.

دانلود اس ام اس عاشقانه

عاشق شدن
شانس میخواهد
عاشق ماندن
معجزه.

اس ام اس فلسفی عاشقانه

ب بعضیا باید گفت
تو ک پسورد قلبت چهارتا صفره
ب چیت مینازى؟

اس ام اس فلسفی عاشقانه

سلامتی یه اخم کردنایی و یه داد زدنایی تو تلفن که اصن قند تو دلت آب میکنه کیلو کیلو.

اس عاشقانه

گاهی مرا یاد کن، من همانم که اگر ساعتی از من بی خبر بودی آسمان را به زمین میدوختی.

اس ام اس

بهترین ها را نه می توان دید نه می توان شنید
آنها را باید احساس کرد
مانند حس حضورت در قلبم.

اس ام اس عاشقانه

ستاره ها هیچگاه از خاطر آسمان نمیروند بگذار دل من آسمان باشد و یاد تو ستاره.

اس مس جدید عاشقانه

به عکست زل می زنم
تا شعری جدید
میهمان دفترم شود.

اس ام اس عاشقانه غمگین

چقدر عبور ثانیه ها سخت میشه وقتی دلی برای دلی تنگ میشه. آرام بخوان چون آهسته نوشتم، بی پروا بخوان چون از خود نوشتم، نزدیک کسی نخوان چون تنها نوشتم و از دل بخوان چون با دل نوشتم: دوستت دارم.

اسمس عاشقانه

عشق من تک تک لحظه هایی که با تو حرف میزنم را هزار بار شکر میکنم...چه دعوا باشد چه عاشقانه...چه دور از هم چه کنار هم...هروقت که بحث میکنیم بیشتر عاشقت میشوم...تو دیگر حساب وقتی که عاشقانه حرف میزنیم را بکن!

اسمس رمانتیک

ساعـــت ها استـــدلال بــرای دل کنــــدن از تـــو بــی فــایده اســت
هنـــوز عـــاشقانه دوســـتت دارم.

پیامک احساسی

تو را من دوست میدارم [ همه هنگام ] نه مثل نیما که میگوید: [ شباهنگام ]

جملات عاشقانه

دوست دارم دستم را بگیری و زیر گوشم زمزمه کنی
پشت خواب های نا ارام تو چیزی بیش از نگرانی های زنانه نیست
دوست دارم دستت را بگیرم و زیر گوشت زمزمه کنم
که پشت نگرانی های من مردی ایستاده که دیوانه وار دوستش دارم.

متن عاشقانه

در شعرم
به جای تو نوشتم گل
و از آن به بعد
هر روز دفترم را می‌بویم.