اس ام اس عاشقانه

 

عروس شعر من ای گل تو هستی
که روز و شب به رویائیم نشستی
ولی هنگام رفتن آخرین روز
جفا کردی دل من رو شکستی.

اس ام اس دخترانه

باید بر لبهای تو بوسه زد
که هنوز هم در اوج الودگی ها
می توانم پاک ترین هوا را از ان تنفس کنم
"هوای عاشقی"

اسمس عاشقانه

مثل گلی که ثانیه شماری میکنه واسه باز شدن و دیدن خورشید منتظرم تا تو را ببینم ای خوب من.

پیامک عاشقانه غمگین

من در بهشت او را میخواهم و او دیگری را، متحیرم که خدا چه جوابی برای دلم دارد.

اس ام اس عشق

گیتار زندگی همیشه شاد نمینوازد اما دوستش بدار چون غمش هم خاطره میسازد.

اس ام اس جدید 92

دل من تنها بود
دل تو اما نه
آفرین بر دل پر مشغله ات
کز سر لطف با دلم بازی کرد.

اس ام اس زیبا

دلبری کردن فقط عرض اندام نیست
منش رفتار کردار ادمها بیشتر از قیافه و فیزیک مهمتره چون اگر بخوای با چشم سر ببینی عشق نیست
عشق یعنی دل پس باید با چشم دل ببینی.

اسمس عاشقانه جدید

چشم‌هـایت
منجنیق دارد خانم
آدم را پرت می‌‌کنـــد
وسـطِ عالمِ خیـال
من که جای خـــود.

اس مس جدید بهمن ماه 92

لحظه های با تو بودن از عمرم حساب نمیشوند
از آخرتم حساب میشوند
از بهشت.

پیام عاشقانه

ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ
ﻧﯿﺎﺯ ﺑﻪ ﺩﻭﻣﯿﺶ ﻧﺪﺍﺭﻡ
ﭘﺲ ﻧﺰﺩﯾﮑﻢ ﻧﺸﻮ.

اسمس باحال بهمن ماه

آنکه واقعا تو را دوست دارد به ساز آرام بودنت کفایت میکند
و هرگز نمى خواهد رقاصه ى سازهایش باشى.

اس ام اس های جدید بهمن ماه 92

مگه بهت نگفته بودم بی تو روزگار من تیره و تاره،حالا یادگار من بعد سفر کردن تو طناب داره، دیگه جون نداره دستام آخر قصه رسیده،عطر تو مثل نفس بود واسه این نفس بریده.

پیامک های عاشقانه بهمن ماه

ز من تا تو نگاه و تردید
ما را می خواند مرغی از دور
می خواند بباغ سبز خورشید
در ما تب تند بوسه میسوخت
ما تشنه خون شور بودیم
در زورق آبهای لرزان
بازیچه عطر و نور بودیم
می زد، می زد درون دریا.

اس ام اس عاشقانه ولنتاین

یکروز بلند آفتابی
در آبی بیکران دریا
امواج ترا به من رساندند
امواج ترا باز تنها
چشمان تو رنگ آب بودند
آن دم که ترا در آب دیدم
در غربت آن جهان بی شکل
گویی که ترا بخواب دیدم.

متن عاشقانه

ما عـاشق هم می مانیم
بگذار
دیگـران
روانی مان
کـنند
به درک.

جملات عاشقانه

پرسـیدم مـرا میشناسی
گفت: اری
گفتـم: خب بگو کیستم ؟
گفت: تو همان رهگذر هر روز این جاده ای ولی نمیدانست به خاطر او بود که من یک رهگذر شدم.

پیامک احساسی

کاش میشد یه لحضه جامون رو عوض میکردیم تا تو می فهمیدی که چقد بی انصافی و من میفهمیدم که چرا ؟

پیامک احساسی بهمن ماه 92

هرچند تنهایی را دوست ندارم اما دوست دارم در قلب تو تنهای تنها باشم.

اسمس عاشقانه

عمق فاجعه " تنهایی " را وقتی حس میکنم که از تو هیچ خبری نیست.

اسمس رمانتیک بهمن ماه

میدونی عشق یعنی چی؟
یعنی بعد این همه وقت که واسش می میری نتونی بگی رنگ چشماش دقیق چه رنگیه چون قدرت نگاه به چشماشو نداری.

اس ام اس عاشقانه غمگین

فقط چند لحظه کنارم بشین
فقط چند لحظه به من گوش کن
هر احساسی رو غیر من تو جهان
واسه چند لحظه فراموش کن.

اس ام اس عاشقانه غمگین بهمن ماه

خودم را به خواب میزنم
چون نمی خواهم در دنیایی بیدار باشم
که تو در کنار من نیستی.

اس ام اس عاشقانه

میدونی غربت یعنی چی؟
یعنی از صدا و نگاه کسی که دوستش داری، دور باشی.

اس ام اس عاشقانه بهمن ماه 92

عشق فریب بزرگی است اما دوست داشتن یک صداقت بی انتهاست.

اس ام اس

عشقم، تو رو دارم
چه خوبه دستامو تو دستات میذارم
عشقم، تویی جونم
تا ته دنیا من با تو می مونم
عشقم تو رو دارم
عشقم تو رو دارم.

اس ام اس 92

نیمی از یادت را به تمام دنیا نخواهم داد،بی آنکه بخواهم به یادم باشی.

اس ام اس بهمن ماه

عاشقم، عاشقی تنها و دل خسته/بی تو پروبالم شکسته
درد عشق تو منو حیرونم کرده/جدایی از تو منو داغونم کرده
با تو خوشحالم غم معنی نداره/تو که باشی دل من غصه نداره
عاشقم عاشقم من تو رو دوست دارم/خوشحالم خوشحالم من تو رو دارم.

اس عاشقانه بهمن ماه 92

سیــل یادت به ذهـنم که میزند
همه چیـز نابود می شود
تنها غصه ی نداشتـنت
برایـم باقـی می ماند.