اس ام اس عاشقانه

 

دیگر خسته شدم از بس از" تو "نوشتم
میخواهم از " خودم " بنویسم
" من " هنوز هم دوستت دارم.

اس ام اس جدید 92

روز اول خیلی اتفاقی دیدمت
روز دوم الکی الکی چشمهام به چشمت افتاد
هفته بعد دزدکی بهت نگاه کردم
ماه بعد شانسی به دلم نشستی
و
حالا سالهاست یواشکی دوست دارم
دوست دارم عشقم.

اسمس عاشقانه

هرگز فالگیر نبودم تنها میخواستم دستت را بگیرم، همین.

اس ام اس عشق

ﮔـﺎﻫﻲ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻫﺎ ﺑﻲ ﻓﺎﻳﺪﻩ ﺍﻧﺪ
ﻣﺜﻞ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﻫﺎﻱ ﺍﻧﺘﻬﺎﻱ ﺑﺮﮔﻪ ﻱ ﺍﻣﺘﺤﺎﻧﻲ.

اس ام اس زیبا

با دو چشمان قشنگت هر شب سخنی خواهم گفت. سخن از این دل تنها و غریب که پر از خاطره هاست. و به اندازه پیراهن پر وصله آن طفل گدا غم دارد. با خیالت هر شب میروم تا دهن تنگ افق و جدا خواهم کرد تن خورشید خدا را از خاک و صدا خواهم کرد مهربانیهایت را.

اسمس عاشقانه جدید

ای کاش ادم ازخندیدن میمرد انوقت انگیزه ای واسه خندیدن داشتم.

اس مس جدید بهمن ماه 92

من از جنس اسفندم
تو از جنس آبان
اگر کنارم بمانی زمستان و پاییز را باهم در می آمیزم
و می بینی روز تولدت را که باران می بارد
درحالیکه باهم آدم برفی ساخته ایم.

اسمس باحال بهمن ماه

می دانم تا پلک هایم را به هم بزنم تو می آیی
با انر و آیینه در دستهایت
به قول فروغ: " من خـــواب دیده ام"

اس ام اس های جدید بهمن ماه 92

دیشب تا صبح دستانم دنبال دستانت کودکانه گریست
تو را بهانه می کرد
دیشب تا خود صبح اغوشم برای اغوشت بغض کرد
ساده بگویم ... دیشب دلم بی پروا هوای نبودنت را می کرد
هوای " آغوشت "را

پیامک های عاشقانه بهمن ماه

زیر بارانم بی چتر
چشمان و بینی سرخم لو می دهند
مرا که باریده ام همراه ابرها
اما تابلوی قشنگی شده است
" من، جاده و باران "

پیامک احساسی

ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﻓﺮﺩﺍ ﭼﯽ ﻣﯿﺸﻪ ! ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ
ﺍﻣﺮﻭﺯ، " ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ "، ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﻓﺮﺩﺍ
ﮐﺠﺎﯾﯽ ! ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﻫﺮ ﺟﺎ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ، " ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ
"، ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﭼﻘﺪﺭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ! ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ
ﺗﺎ ﺍﺑـﺪ " ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ "
ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﻗﺴﻤﺖ ﭼﯿﻪ ! ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻗﺴﻤﺖ ﺷﺪ.

اسمس عاشقانه 92

شال قرمز سر نکن
من را هوایی تر نکن
گاوها با رنگ قرمز
زود وحشی میشوند.

اسمس رمانتیک بهمن ماه

از لذت هایی که دیگه نیست ...
بهش زنگ میزدم اینقد حرف میزدیم تا صدای بوق تموم شدم شارژم بیاد
شارژم که تموم میشد خودش زنگ میزد و میگفت فدای سرت!! و دوباره تا اومدن بوق تموم شدم شارژش حرف میزدیم.

اس ام اس عاشقانه غمگین

زن بـاس واســـ آقــاش آرایـشــــ کنـــه، کـه آقـاش حــال کـنــه
بـگـیـره مـحـکـم مـاچـش کـنـه
مـرد بــاس واسـه خـانـومـش پـاستـیـل و لـواشـک بـخــره
زن بــاس زود زود ســردش شــه تــا آقـاش زود بـغـلـش کـنــه
مـرد بـاس هـمـی کـه گـفـتـی حـوصـلـم سـر رفـتـه بـگـه حـاضـر شـدی خـبــرم کـن مـوهـاتـم نـریــز بـیــرون.

اس ام اس عاشقانه

دوس دارم وانشه چشمام // تو خوابم که پا مى ذارى// حتى خوابت هم قشنگه,چه برسه به بیدارى.

اس ام اس

زندگی گر هزار باره بود
بار دیگر تو بار دیگر تو
آنچه در من نهفته دریاییست
کی توان نهفتنم باشد
با تو زین سهمگین طوفانی
کاش یارای گفتنم باشد
بس که لبریزم از تو می خواهم
بدوم در میان صحراها
سر بکوبم به سنگ کوهستان
تن بکوبم به موج دریا ها.

اس ام اس 92

آه بگذار گم شوم در تو
کس نیابد ز من نشانه من
روح سوزان آه مرطوب من
بوزد بر تن ترانه من
آه بگذار زین دریچه باز
خفته در پرنیان رویا ها
با پر روشنی سفر گیرم
بگذرم از حصار دنیاها
دانی از زندگی چه میخواهم
من تو باشم ‚ تو ‚ پای تا سر تو

اس عاشقانه بهمن ماه 92

ای کـه مـن چـشـم بـه راهـت مـارال
چـشـم مـشـتـاق بـه دیـدار نـگـاهـت مـارال
روز و شـب هـمـچـو گـدایـان بـر در خـانـه ی تـو
عـشـق بـر در مـیـزنـد بـا مـن گـدایـت مـارال.

اس ام اس بهمن ماه

بعضیا عشقو دوس دارن
با اون قراری میگذارن
اما نمیتونن به اون
وفاداری نشون بدن
هرکی یه روز عاشق میشه
این درد سختو میکشه
اما نمیدونم چرا
هیشکی از عشق سیر نمیشه.

اس ام اس دخترانه

عاشقونه شدم عاشق دلت
یکی بیاد و کاشکی بگه بهت
بگه بهت شدی تو وجود من
از ته دل تو را دوست دارمت.

پیامک عاشقانه غمگین

دلم تنگ است برای کسی که نمیداند
نمیداند که بی او به دشت جنون میرود دلم
میدانم که اگر نزدیکش شوم ،دور خواهد شد
پس بگذار که نداند بی او تنهایم
دور میمانم که نزدیک بماند.

اس ام اس جدید

اوج خوشبختی ست
وقتی کسی باشد که تو را آنگونه دوست داشته باشد که دلت میخواهد.

اس ام اس عاشقانه بهمن ماه

تو آسمون زندگیم
ستاره بوده بی شمار
اما شبای بی کسیم یکی نمونده موندگار
یکی نمونده از هزار
ستاره های گم شده در شب من هزار هزار
اما همیشگی " تویی " ستاره ی دنباله دار.

اس ام اس عاشقان

خیال انگیز و جان پرور چو بوی گل سراپایی
نداری غیر از این عیبی که میدانی که زیبایی.

اس ام اس های بهمن ماه

بــه اوج دل نــشــانــدمــت ... بــه رهــگــذار زنــدگــی
زمــانــه گــر خــزان شــود ... تــویــی بــهــآر زنــدگــی
بــه پــاکــی دلــت قــســم ... کــه دل ز تــو نــمــی کــشــم
کــه تــکــیــه گــاه مــن تــویــی ... در ایـــن بــهـــار زنــدگــی

جدیدترین اس ام اس های 92

دوست می دارمـش امـّـا می تـرسم بـگویــم و بگـویـد : ” مرسـی !! ” یــا بگویـد بـه این دلـیـل و آن دلـیـل دوسـتـم نـدارد یــا چـه می دانـم مثـل خیـلی هـا بگـویـد لیـاقـتـم بـیـشـتـر از این حرفـهاسـت می تـرسـم از اینــکـه هـر چـیـزی بـگویـد جُـز : ” مــَــن هـم دوسـتت دارم ”

سایت اس ام اس

خدایا یادت هست دستشو گرفتم آوردمش پیشت گفتم اینو انتخاب کردم گفتی بهترشو برات کنار گذاشتم
پامو کوبیدم گفتم من همینو میخوام
گفتی قول اینو ب یکی دیگه دادم.

عاشقانه

پنجره های عالم را خواهم شکست
گر بدانم غروب را با دلگیری به تماشا نشسته ای.