اس ام اس عاشقانه

 

اگر روزی رسیدی که من نبودم
تمام وصیتم به تو این است
" خوب بمان "
از آن خوب هایی که من عاشقش بودم.

اس ام اس عاشقانه بهمن ماه

خودت باش، به اعتبار هیچ شانه ای اشک نریز
به اعتبار هر اشکی شانه نباش
آدمی به خودی خود نمی افتد اگر بیفتد از همان سمتی می افتد که تکیه کرده است.

اس ام اس عاشقان

نیلگون چشم فریب انگیز رنگ آمیز تو
چون سپهر نیلگون دارد سر افسونگری
از غم رویت بسان شاخه نیلوفرم
ای ترا چشمی به رنگ شعله نیلوفری.

اس عاشقانه بهمن ماه 92

از تمــام کلاس هــا
تنهـــا
لحظـــه هایی کــه بــه تــو فکـــر میکنـــم
یـــادم مــانده.

اس ام اس 92

در این روزگار پر از درد
کسی هست برایم
که به خاک میسپارد دردهایم را
و به دوش میکشد غصه هایم را
همین که کنارم باشد بس است برای فراموش کردن دردها.

اس ام اس عاشقانه

یکی بود یکی نبود
اول که بود تو بودی اونی که تو قلب تو نبود من بودم
یکی داشت یکی نداشت
اون که داشت تو بودی اون که جز تو کسی نداشت من بودم
یکی خواست یکی نخواست
اونی که نخواست از تو جدا بشه من بودم
یکی گفت یکی نگفت
اونی که گفت دوستت دارم من بودم.

اس ام اس

من مانده ام و یک برگه ی سفید
یک دنیا حرف ناگفتنی
و یک بغل دلتنگی و تنهایی
درد دل من در این کاغذ جا نمی شود
در این سکوت بغض آلود قطره ی کوچکی هوس سر سره بازى می کند و برگ سفیدم را به آغوش می کشد
عشق تو نوشتنی نیست
در برگه ام، کنار آن قطره یک قلب کوچک می کشم و وقت تمام است برگه ها بالا.

اسمس عاشقانه 92

صداقت عشق را به جنون میکشد
عاشقانه صداقت کن.

پیامک احساسی

عــــاشــقـــانــــه تــریـــن حـــرفـــــــ مـــــرد ایـــنــــه، هـــر وقـــت تـــو آغـــوش مــیــگیـــرتــت زیـــر لــب آروم میــــگه خـــــدایا شــــکرتــــــــــ

اسمس عاشقانه جدید

چنگیز خان اگر چشم هایت را می دید
مسیر تاریخ عوض میشد.

اس ام اس عشق

عشق عذاب شیرینی است که عذابش به شیرینی آن می ارزد
عذاب شیرین یعنی لذت بردن از سوختن در عذاب عشق و مردانه پای عشق خود ایستادن
پای عشق ایستادن یعنی خرید غم عشق به بهای تمام خوشی های دنیا
عشق دقیقا و حقیقتا یعنی همین.

اسمس عاشقانه

یه دعا میکنم همه بگن امین
خدایا دلمون دست توه
تقدیرم که دست توه
اخر کارم که میدونی میرسیم یا نه
پس دلمونو عاشق تقدیری کن که آخرشو خودت میدونی ( کسی که بهش برسیم )

اس ام اس جدید 92

امده بود تا پناهم شود اما امروز از دست نبودن های گاه و بی گاهش به هر چیزی پناه میبرم جز او.

سایت اس ام اس

همه مشکلات از وقتی شروع میشوند که بخواهی احساست را به کلمه ترجمه کنی.

جدیدترین اس ام اس های 92

خدایـا قسمت هیجکس نکن که بدونی شاید این روزها و این عیدی که میاد آخرین عیدی باشه که عزیزترین و عشق زندگیت کنارته و هر لحظه پای سجاده التماس موندنشو کنی و منتظر یه معجزه
الهی امین
دوستان دعا کنید.

اس ام اس های بهمن ماه

دوست داشتن کسی که بهت علاقه نداره مثل این میماند که توی فرودگاه منتظر کشتی باشی.

اس ام اس جدید

ﺯﻥ ﺯﻧﺪﮔﻴﺴﺖ
ﻭ ﻣﺮﺩ ﺍﻣﻨﻴﺖ
ﻭ ﭼﻪ ﺧﻮﺏ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ
ﻭﻗﺘﻲ ﻣﺮﺩﻱ ﺗﻤﺎﻡِ ﻣﺮﺩﺍﻧﮕﻴﺶ ﺭﺍﺧﺮﺝِ ﺍﻣﻨﻴﺖ ﺯﻧﺪﮔﻴﺶ ﻛﻨﺪ
ﻭ ﭼﻪ ﺯﻳﺒﺎ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ
ﻭﻗﺘﻲ ﺯﻧﻲ ﺗﻤﺎﻡ ﺯﻧﺪﮔﻴﺶ ﺭﺍ ﺧﺮﺝ ﻏﺮﻭﺭِ ﺍﻣﻨﻴﺘﺶ ﻛﻨﺪ.