اس ام اس عاشقانه

 

چرا پنهان کنم ؟
راز آن است که
کس نداند
اما خدا می‌داند
و تو هنوز نمی‌دانی
که من
چقدر دوستت دارم.

اس ام اس عاشقانه

وضـو مـیخواهـد
لمـس تنت
رو بـــه قبلـه ی چـــشمانت که میشوم
بـی اختیـار سـجده شکر مـیگذارم
به درگاه خـالقی کـه
مخلوقــش تویی.

اس ام اس

یکی از لذتهایی که نیست خودتی که باید باشی و نیستی.

اسمس عاشقانه

به سلامتی کسایی که اگه بهشون 4 میلیارد پول که سهله کل دنیا رو هم بهشون بدی بگی عشقتو ول کن بازم به عشقشون وفادار میمونن.

اس عاشقانه

مسافرترین آدم دنیا هم
دست خطی می خواهد که بنویسد برایش
” زود برگرد “
طاقت دوری ات را ندارم.

اس ام اس احساسی

فقط اروم به گوشید نگاه کن
.
.
.
خواستم بگم فدای همین نگاتم @@@

اس ام اس عاشقانه جدید

آری تــو راســتـــ میگــــــویـی.. مـــــن احمـــقم
احمقــــــم ,چـــــون دلـم بــرایــتـــ تنــــگ میشـــــــود
احمقـــــم , چــــون دلـــــواپَـسـِت میشم
احمـــقم , چــــــون پیــشِ چشمــــانــتــ زانــــــو میـــزنـم
احمقـــم چـــــــون هنــــــــوز
دوســــتـــت دارم.

اسمس جدید عاشقانه

هنــــــــوز شــــــروعِ تمــــــومِ نوشتـــه هــایم بــه نــــــــــام تــوسـتــــ
پــس هــــرگـــــز فکـــــر مکـــــن کـــه
فـــــــــرامـــــــــوشـتــــــــــ کـــــــــــردم.

اس عاشقانه جدید

با شما هستم ?
شمـــایـــے ڪـه کســــے دوستتـان دارد
بــــله
بـــا شـــما هستـــم
هیچـــے
فقط خــــوش بـــحالتـــان.

اسمس عاشقانه جدید

چه زیبا میگه شهاب حسینى: داشتم به صدات گوش میدادم؛ حواسم به حرفات نبود.

اس ام اس دوست داشتن

هِــــی تو
نمــــــیدونم اســـمِتو چی بِــــذارم
مُــــــخاطَب خـــــاص
تَـــمام زِنـــــــدِگی
دَلـــیل نفــــس کــــــشیدن
هَــــمه ی وُجــــود یا تَـــــنها عِـــــشقم
به هَـــر اسمــــــی کــه باشـــی بـِـدون
آرام
برایـَـــت جــــان میدهَـــــم.

اس مس جدید عاشقانه

من که غصه هایم را سر وقت میخورم
پس چرا تنهاییم خوب نمی شود ؟

اسمس رمانتیک

بــرگــرد
بــرای چــنــد لــحــظـه ی کــوتــاه
خــداحــافــظــیــه غــمـنـگـیـزمــان تـــا ابــد مــرا زجـــر خــواهــد داد
( اگـه مجـبـورین ، تــو خــداحـافـظـی کـم نـذارین )

اس ام اس عاشقانه غمگین

دیونه ام می کند
فکر اینکه زنده زنده نیمی از من جدا کنند
تا زنده ام بمان.

اس مس عاشقانه

تنها شدیم منو سازم چی بسازم
توی این دلتنگیام
عاشق نبودی تو بسازی چقدر گفتم یکم کوتاه بیا تا با من بسازی.

اس ام اس رمانتیک

خدایا خسته ام
نه از خودم از کسی که مرا غرق خودش کرد
اما نجاتم نداد.

اس ام اس عشق

نامردی دنیا رو زمانی فهمیدم
که من شب یلدا با اهنگ غمگین و تنهایی بیدار بودم
اما
عزیزترینم تو اغوش دیگری قهقهه میزد
هعیییییی.

اس ام اس های جدید عاشقانه

وقتی که فرهاد " فقیر" بودم
شیرین کسی دیگر شد
حال که مجنون " غنی " شده ام
میخواهد لیلی شود
رنگین کمان را از رو برد این آدم چند رنگ.

اس ام اس جدید 92

بعضی آدما هستن که وقتی گرفتارشون میشی
دیگه از آزادی بدت میاد.

پیامک عاشقانه

همچو ابری بر بیابانی
می شنیدم نیمه شب در خواب
هایهای گریه هایش را
در صدایم گوش میکردم
درد سیال صدایش را
شرمگین می خواندمش بر خویش
از چه رو بیهوده گریانی
در میان گریه می نالید.

پیامک های احساسی

بس که لبریزم از تو می خواهم
بدوم در میان صحراها
سر بکوبم به سنگ کوهستان
تن بکوبم به موج دریا ها
بس که لبریزم از تو می خواهم
چون غباری ز خود فرو ریزم
زیر پای تو سر نهم آرام
به سبک سایه تو آویزم.