اس ام اس عاشقانه

 

بگذار بگریزند لحظه ها را می گویم
پروانه ها را مخواه که آنان را بگیری مخواه که آنان را نگه داری
که هر چه که هست جاودانه نیست اگر نمی رفتی
نمی دانستم که دوستت دارم.

اس ام اس عاشقانه

خـوشـبـخـت تـریـن مـردای دنـیـا
شـبـای سـرد ِ زمـسـتـون مـیـشـنـون ایـن جـمـلـه رو
ســـــردمـه بـغـلـم کـن.

اس عاشقانه

دیشب تو خلوتم با خدا گفتم:
خداجون تو که میدونی چقد دوسش دارم؟
پس چرا این فاصله بینمون رو برنمیداری تا بهش برسم؟
خدا گفت:
عزیزم تا دوری نکشی نزدیکی مزه نمیده.

اسمس عاشقانه

دلــــــــــم
به بــــــــهـــــانه همیشگــی
*گریــــست*
بگذار بگریــــــد
تـــــــا بداند
هرآنچه خــــــــــواســــــت
همیشه نیســـــــت.

اس ام اس

در هر رقصی چیزی شبیه تو هست
در فلامنکو،غرور و خشونتش
در تانگو،گرمایش
در سالسا،هیجانش
در عربی،هوسش
در باله،کمالش
در سماع،از خود بیخود شدنش
در باقی رقص ها هم بی شک می توان چیزی شبیه تو پیدا کرد
من اما
در میان تمام رقص ها،رقصی را برمی گزینم که حتی شده 1 ثانیه
زودتر آغوشمان را پیوند دهد.

اس ام اس احساسی

کسی که عشق می کارد، اشک درو می کند./ پلین/

اس ام اس عاشقانه جدید

خیلی وقته دوباره تنگه دلم
تشنه ی شنیدن زنگه دلم
تا بپیچه توی گوش من صدات
صدای قشنگ و گوش خنده هات
( قشنگ ترین صدای دنیا صدای خنده های توست عزیزم )

اسمس جدید عاشقانه

به سلامتی لبخند های تلخ
به سلامتی گریه های بی اشک
به سلامتی زل زدن های بی اختیار
به سلامتی
وقتی که قهقه های عشق تو با عشقش می بینی.

اس عاشقانه جدید

ﻫﻮﺍ ﮐﻪ ﺍﯾﻨﻄﻮﺭ ﺳﺮﺩ ﻣﯿﺸﻮﺩ، هندزفرى ام رو در گوش مى گذارم و کلاهم رو روى سرم مى کشم، ﭼﺸﻢ ﻭ ﺑﯿﻨﯽ ﺍﻡ ﻗﺮﻣﺰ ﻣﯿﺸﻮﺩ
ﺳﺮ ﺑﻪ ﺯﯾﺮﺗﺮ ﻣﯿﺸﻮﻡ، ﺻﺪﺍﯼ ﻗﺪﻡ ﻫﺎﯼ ﻣﺤﮑﻤﻢ روى برفها ﺩﺭ ﺧﻠﻮت ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ﺑﯽ ﺗﻮ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺁﺯﺍﺭﻡ ﻣﯿﺪﻫﺪ ﭘﺎﻫﺎﯼ ﺗﻮ چرا ﺻﺪﺍ ﻧﺪﺍﺭﺩ، انگار ﻧﺒﻮﺩشان ﺭﺍ ﺏ ﺭﺧﻢ ﻣﯿﮑﺸﺪ
تو ﭼﻪ ﻣﯿﺪﺍﻧﯽ ﻏﺮﻭﺭ ﭼﯿﺴﺖ
ﭼﻪ ﻣﯿﺪﺍﻧﯽ ﺷﮑستنش ﭼﯿﺴﺖ
چه مى دانى ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺧﺸﯽ ﺩﺍﺭﺩ ﮎ ﺗﮑﺮﺍﺭﺵ ﻟﺬﺕ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ، ﺩﻟﺨﻮﺷﯽ ﻭﻗﺖ ﻫﺎﯼ ﯾﺦ ﺯده ام بیا و رد پاى کنارم باش.

اسمس عاشقانه جدید

من کوه آتشفشانی هستم پر از علاقه و دوست داشتن برای تو
نزدیکم که شوی شعله های دوست داشتن از درونم رو به بیرون فوران میکند
و آتشی پر از عشق به تو می وزد و جاری میشود
من گرمم و آتشین از مهر و رفاقت
نزدکیم که شوی ذوب میشی
دور که شوی سرد میشوم و تبدیل به سنگ.

اس ام اس دوست داشتن

ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ ﺁﺳﺂﻥ ﻧـﯿــﺴــﺖ
ﺍﺳـﻢ " ﺍﺣـﺴﺎﺳـﺖ " ﺭﺍ ﺑـﮕـﺬﺍﺭﻧـﺪ
" ﺗـﺠـــﺮﺑـﻪ "

اسمس رمانتیک

روزگار میخندی؟ کمی حرمت نگهدار مگر نمی بینی سیاه پوش آرزوهایم هستم.

اس ام اس عاشقانه غمگین

عشق ینی :
♥=♥‏+♥
.
‏.
‏.
ب ساده ترین شکل ممکن بود.

اس مس عاشقانه

ﺣﺎﻝ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺩﻣﻮﮐﺮﺍﺳﯽ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﻦ
ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﻓﻘﻂ ﻣﺎﻝ ﻣــــــﻦ ﺑﺎﺷﺪ.

اس ام اس رمانتیک

عاشق اینم رو به روی عشقم بنشینم
و او با تکان دادن دست و چند بشکن در مقابل چشم هایم بگوید
کجایی؟
و منم هم بگویم
داشتم به صدات گوش میدادم عزیزم ؛ حواسم به حرفات نبود چی گفتی؟

اس ام اس عشق

تو را هیچگاه نمی توانم از زندگی ام پاک کنم چون تو پاک هستی می توانم تو را خط خطی کنم که آن وقت در زندان خط هایم برای همیشه ماندگار میشوی و وقتی که نیستی بی رنگی روزهایم را با مداد رنگی های یادت رنگ می زنم.

اس ام اس جدید 92

چشمـات اذیتت نمیکــنه ؟
نــه !
ولـــی منــو داغـــون کرده.

پیامک عاشقانه

از چیزی امیدی می سازیم برای فردا
و کـِـش می آید
همه ی وجودمان در جاذبه ی فوق العاده اش
سفری ، دیداری ، تغییری چیزی از این دست
چیزی که متعهدمان کند ادامه بدهیم.
, حسین پناهی ,

اس ام اس عاشقانه بهمن ماه

نیمکت کهنه باغ
خاطرات دورش را
در اولین بارش زمستانی
از ذهن پاک کرده است
خاطره شعرهایی را که هرگز نسروده بودم
خاطره آوازهایی را که
هرگز نخوانده بودی.
, حسین پناهی ,

اس ام اس عاشقان

دلم یک عاشقانه ی ساده میخواهد
من و او
و دیگر هیچ.

اس عاشقانه بهمن ماه 92

دور می ایستم اگر بخواهی
همچون آخرین چراغ خیابان
اما روشن
برای تو.

اس ام اس 92

سفر به فضا سفینه نمیخواد
تو بگو دوستم داری
فضا با من.

اسمس عاشقانه 92

عاشقانه هایت را که برایم میفرستی ، ابتدا ذوق می کنم
سپس دلم میگیرد که چه کسی آنها را برایت فرستاده.

سایت اس ام اس

پسر است دیگر
.
.
.
گاهی در سختی ها مو سفید میکند
یعنی کم اورده
اذیتش نکنید کم درد ندارد.

جدیدترین اس ام اس های 92

خدایا هفتاد ملیون نفر آدم برای تو
همین یک نفر برای من.

اس ام اس های بهمن ماه

وقتی تـــــ♥ـــو هوایم را داری هوا هم خوب میشود
اصلا هوا هم به هوای تـــــ♥ـــو خوب میشود.

اس ام اس جدید

برای عشق ورزیدن به تو به تویی که بی همتایی و بی نظیر آرامی و دلنواز نه بهانه میخواهم نه روز بی وقفه هردم به وسعت معنای بودنم دوستت دارم تمام ثانیه ها خسته از این بایدهایم آرزو دارم کنارت باشم بی منت بی دلیل مانند تمام روزگار خوش با هم بودنمان هر روز در قلب من روز عشق توست.

اس ام اس زیبا

دلم رو قفل کردم و کلیدش رو هم انداختم تو رودخونه
دلم جنبه عاشق شدن نداره
همون بهتر که " قفل " باشه تا " آزاد راه "

اسمس باحال بهمن ماه

ایـــن کــه از تـــــو فــاصلـه میگـــیرم از غــــرور نیســتــــــ
میتــــــرســم
شــــــــانــه هـایـتــــ طــاقــتــــِ دل تنگــیــهایــم را نـــداشـتــه بـاشـد.

اس ام اس های جدید بهمن ماه 92

زنــدگـــی ای کـه صـبح بـیـدار شـی اونـی کـه مـی خـوای زیــر ِ پـتـوت نـبـاشـه
کــه
هـی صـداش کـنـی پـاشـو مـن گـرسـنـمـه
کـه زنـدگـــــی نـــیـــس.

اسمس رمانتیک بهمن ماه

از این فاصله حتی
بوی دوست داشتنت
عشق را به تماشا کشید
آنقدر بی‌ حساب و کتاب دوست دارمت
ترسم از این است
عشق قدغن شود
مگر می‌‌شود دوست داشتنت را پنهان کرد.

اس ام اس 92

نزدیکت می شوم بوی دریا می آید
دور که می شوم صدای باران
بگو تکلیفم با چشم هایم چیست ؟
لنگر بیندازم و عاشقی کنم
یا چتر بردارم و دلبری کنم ؟

اس ام اس دخترانه

۲ ♥ تا صدا هست که خیلی دوستشون دارم
۱ صدای تو ♥ وقتی که هستی
۲ صدای اس ام اس تو ♥ وقتی که نیستی.

عاشقانه

چه خوش خیال است
فاصله را می گویم
به خیالش تو را از من دور کرده
نمیداند
تو جایت امن است اینجا میان دل من.

پیام عاشقانه

چشمانم را که میبندم . نگاه گر گرفته ات را در برابر نگاهم قد میکشد. رد پای نگاهت را دنبال می کنم. به آسمان میرسد. چه می شود که آسمان با وسعت عاشقانه اش در قاب چشمانت آرام میگیرد؟ سهم من از سپهر چشمانت چیست؟ ذره ای عاطفه شاید،من به قطره ای با تو بودن هم قناعت می کنم.

اسمس باحال بهمن ماه 92

نیزار خفته خامش و یک مرغ ناشناس
هر دم ز عمق تیره آن ضجه می کشد
مهتاب می دود که ببیند در این میان
مرغک میان پنجه وحشت چه می کشد
بر آبهای ساحل شط سایه های نخل
می لرزد از نسیم هوسباز نیمه شب
آوای گنگ همهمه قورباغه ها
پیچیده در سکوت پر از راز نیمه شب.

اسمس عاشقانه 93

کارون چو گیسوان پریشان دختری
بر شانه های لخت زمین تاب می خورد
خورشید رفته است و نفس های داغ شب
بر سینه های پر تپش آب می خورد
دور از نگاه خیره من ساحل جنوب
افتاد مست عشق در آغوش نور ماه
شب با هزار چشم درخشان و پر زخون
سر می کشد به بستر عشاق بی گناه.

اسمس داغ

من اون گم کردتم که لحظه لحظه
تمام راه پشت رد پاشی
کسی از ما به هم نزدیک تر نیست
مگه میتونی از من دور باشی؟
دارم تو آینه ها شکل تو میشم
شبیه تو که نزدیکی به دریا
تماشا کردنت دیوونگی نیست
تو رو حس میکنم هر لحظه اینجا.

اسمس توپ

خودم قبول دارم کهنه شده ام
آنقدر کهنه ، که می شود روی گرد و خاک تنم یادگاری نوشت
بنویس و برو.

sms asheghane

مـــن قصـــه بــــا تـو بـــودن را
تـــا ابـــد اینگــــونهـ آغـــاز میکنــــــــم :
یـــــکی بـــــود هنــــــوزم هســتــ.