اس ام اس عاشقانه

 

برف خیلی خیلی خوب است
 حتی اگر نباشی
 ولی میدانم کنار پنجره بخار گرفته اتاقت به یاد منی
 با مرور خاطراتمان، مثل من.

اس عاشقانه جدید

دلم کمی تو را
دروغ چرا؟
خیلی تو را می خواهد.

پیامک احساسی

همین که صدایم می‌کنی
همه چیز این جهان یادم می‌رود
یادم می‌رود که جهان روی شانه‌ من قرار دارد
یادم می‌رود سر جایم بایستم
پا به ‌پا می‌شود
زمین می‌لرزد.

اسمس جدید عاشقانه

در آن غمگین غروب سرد، تو از شهرم سفر کردی، نگاهت برق طوفان بود و من افسوس می خوردم، شیار گونه هایم را گل اشکم نوازش داد و من از تو جدا ماندم ولی ای کاش می مردم.

اس ام اس عاشقانه تک

توف… توف… توف… تو فکر کردی می تونم به تو فکر نکنم.

اس ام اس عاشقانه خفن

عاشق هرکس شدم او شد نصیب دیگری، دل به هرکس دادم او هم زد به قلبم خنجری
من سخاوت دیده ام دل را به هرکس می دهم، شرم دارم پس بگیرم آنچه را بخشیده ام.

اس ام اس عاشقانه توپ

تو که میدونی به خیابونا وارد نیستم میشه بگی باید از کدوم طرف قربونت برم؟

اس ام اس عاشقانه زیبا

عاشقی جرم قشنگی است در انکارش مکوش و اگر جرم نمودی در پی عشق بکوش.

اس جدید 92

آهای تو که یه روز عشق منیو
یه روز دیگه عشق یکی دیگه
خدا اشکامو دید یه روزی
خودش تقاص کارتو میده
پشیمون میشی یه روزی که دیره
تو قلبم یکی جاتو میگیره.

اس ام اس عاشقانه جدید

صدبار دیگر هم که به دنیا بیایی فرقی نمیکند
قسمت هم که باشیم
دیر یا زود
به یکدیگر خواهیم رسید.

اس ام اس عاشقانه احساسی

بزرگ ترین دغدغه ی زندگیم شده که چه شد که دیگر مرا نخواستی، منو تویی که حتی یک کلمه با هم حرف نزدیم با نگاه عاشقانه ات عاشقم کردی و اکنون دیگر نگاهم نمیکنی، چرا؟

اسمس عاشقانه

شاعر از کوچه ى مهتاب گذشت، لیک شعرى نسرود، نه که معشوقه نداشت، نه که سرگشته نبود، سالها بود دگر کوچه ى مهتاب خیابان شده بود.

اس ام اس عاشقانه رمانتیک

نفرین به اون کسایی که روی دلا پا می ذارن تا که می بینن عاشقی میرن و تنهات می ذارن نفرین به آدمایی که تو سینه ها دل ندارن عاشق عاشق کشین، رحم و مروت ندارن.

اس ام اس عاشقانه غمگین

شاید فکر کنی کتاب عاشقانه زیاد میخوانم ولی من عشق را در کتاب زندگیه تو پیدا کردم و میگویم تا پ‍ژمرده شدن آخرین گل دوست دارم.

اس ام اس عاشقانه ۹۲

یکی از لذت هایی که دیگه نیست اینه که وقتی دلخوریم همو ببینیم و تو هر حالتی هم که باشیم دست همو محکم بگیریم و بعد از چند دقیقه انگشتامونو توهم قلاب کنیم، آخ که همه چیز فراموش می شد.

پیامک جدید 92

امـروز بـه " آنـهـایـی " مـی انـدیـشـم کـه روی شـانـه هـایـم گـریـه کـردنـد
و نـوبـت " مـن " کـه شـد، دیـگـر نـبـودنـد.

اس مس عاشقانه

نازنین تر ز تو کسی نیست که یادش بکنم
سر و دل عاشق یک ناز نگاهش بکنم
تا زمین هست و زمان هست بگویم ای دوست
تو عزیزی و عزیزان به فدایش بکنم.

sms 92

دستم ازت کوتاهه
مثه اون کسی که افتاده تو رودخونه و دستش به شاخه ی سبز کنار رود نمیرسه
شاخه ی سبزی که اگه دستش بهش برسه زنده می مونه.

اس ام اس عاشقان

این روزها بدجور به تو آغشته ام، از صافی ردم کن و ببین که جز تو هیچم نمی ماند.

sms asheghane

مینویسم عشق
بخوان قلب
می نویسم عشق
بخوان نفس
می نویسم عشق
بخوان روح
می نویسم تو
بخوان من
می نویسم ما
بخوان عشق.

اس ام اس کوتاه عاشقانه

من تمام خود را برداشتم و در دستان تو نهادم , تو تمام من را به دست گرفتی و به باد دادی و باد تمام من را احاطه کرد و با خود برد، کجا؟ فرقی نمی کند، در دستان تو که نباشد همان بهترکه نباشد.

اس عشقی

کسی که بیشتر از ۳ دفعه پشت سر هم بهت گفت:
ازت متنفرم
عاشقته “ تضمینی ”

اس مس جدید

دیوار هم دردش گرفته بود وقتی به او تکیه داده بودم
و به تو فکر میکرم.

اس ام اس عاشقانه

تو نباشی لحظه ها بیهوده است/در پس لبخندهایم گریه است
تو نباشی غم اسیرم میکند/دوریت هر لحظه پیرم میکند.

اس ام اس عاشقی

دســــتت کــــه بلــــرزد اشتبــــاه می نــــویسی
پایــــت که بلــــرزد اشتبــــاه مــــی روی
دلــــت که بلــــرزد وا مصــــیبتا.

اس ام اس 93

نتوان ترک تو ای قبله دلها کردن / که محال است دگر مثل تو پیدا کردن.

اس ام اس

عشــــــق یعنــــــی: چشات داره کور میشـه از بیـخوابـی اما لـذت فکـــــر کردن به او تا صبــح ولـــت نکنــــه.

اس ام اس احساسی

میدونی وقتی وسط درگیریهای ذهنیت حس میکنی به آخر خط رسیدی، چی میچسبه؟
یه فـنجون صـداقـتِ داغ
اونم از لبهای کسی که اعتراف میکنه هر جوری باشی عاشقته.

اسمس جدید عاشقانه

هواشناسی اعلام کرد
آغوشت برای همیشه
گرم است.

اس ام اس دوست داشتن

یکی بود.
.
.
هنوزم هست و همیشه به یادته.

اسمس رمانتیک

از آزمایشگاه عشق میآیم
گروه خونی ام “ تو ” ی مثبت است.

اس ام اس رمانتیک

اگه دیدی کویرم
بیایی جون میگیرم
اگه دیدی بهارم
تو قلبم تو رو دارم.

اس ام اس عشق

نه شاهی برای حکم دارم نه شاهدی برای شهود
فقط دوستت دارم همین.

اس ام اس جدید 92

توانایی عشق ورزیدن بزرگ ترین هنر جهان است
سخت ترین کار دنیا
بی محلی کردن به کسیه که با تمام وجود دوسش داری.

اس ام اس عاشقانه بهمن ماه

آسمانم انتهایش قلب توست
مهربان این آسمان از آن توست
آسمانم هدیه ای از سوی من
تا بدانی قلب من هم یاد توست.

اس عاشقانه بهمن ماه 92

او ضمیر مفرد غایب نیست
او همه دنیای من است.

سایت اس ام اس

ماه من
نماز آیات می خوانم وقتی گرفته ای.

جدیدترین اس ام اس های 92

ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﺖ ﻣﻌﺎﺩﻟﻪ ﺍﯼ ﺳﺖ
ﮐﻪ ﻧﻔﺲ ﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﺍﺛﺒﺎﺕ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ.

اس ام اس های بهمن ماه

ﻣﺮﺍ ﺣﺒﺲ ﮐﻦ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺷﺖ
ﻣﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﺣﺼﺎﺭِ ﺑﺎﺯﻭﺍﻥ ﺗﻮ، ﻣﺠﺮﻡ ﺗﺮﯾﻦ ﺯﻧﺪﺍﻧﯽ ﺍﻡ.

اس ام اس زیبا

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﺭ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺯﻭﺍﯾﺎﯼ ﻗﻠﺒﻢ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﻣﺎﻧﺪ
ﺁﻧﺠﺎ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﺟﺎﻭﺩﺍﻧﻪ ﻫﺎ ﻣﯿﻤﺎﻧﻨﺪ.

اسمس باحال بهمن ماه

تقدیم به کسی که قالیچه ی یادش را
هرگز در ایوان فراموشی پهن نخواهم کرد.

اس ام اس های جدید بهمن ماه 92

میان مشغله هایم گم شده ام
ولی دلم برای هوایت همیشه بیکارست.

اسمس رمانتیک بهمن ماه

از آن شب که میان اس ام اس هایمان خوابت برد ماه هاست میگذرد و من هنوز منتظرم بیدار شوی.

اس ام اس دخترانه

تنها نشسته ام
اما تنها نیستم
یادت
مجال تنهایى نمى دهد.

عاشقانه

فرهنگ لغتها نیاز به ویرایش دارند
برای معنی دلتنگی احتیاج به این همه کلمه نیست، دلتنگی یعنی تو.

پیام عاشقانه

من براى تنها نبودن آدم هاى زیادى دوروبرم دارم
آن چیزى که ندارم کسى براى باهم بودن است.

اسمس باحال بهمن ماه 92

سلامتی کسایی که تو خاطرمون “ ابدی ” هستن
اما تو خاطرشون “ عددی ” نیستیم.

اسمس عاشقانه 93

سری را که درد نمیکند دست مال نمیبندند
اما سر من درد میکند برای دستی که مال تو باشد.

اسمس داغ

باز هم قافیه را باخته ام
چون نمیدانستم
قد شعر تو شدن
چقدر سنگین است.

اسمس توپ

موضوع انشاء : تعطیلات خود را چگونه گذراندید؟
به نام خدا
فرسنگ ها دور از آغوشش.

اسمس دوستی

برایم دعا کن، اجابتش مهم نیست، نیاز من آرامشی است که بدانم تو به یاد منی.

اس غمگین

افسار دلم دست خدا بود چنین شد/ای وای اگر دست خودم بود چه میشد؟
مقصود دلم مهرو وفا بود چنین گشت/اگر مقصود دلم جور و جفا بود چه میشد؟

مسیج عاشقانه

ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﻣﻦ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ “ ﺗﻮ ” ﺍﺯ ﻣﯿﺎﻥ ﺍﯾﻦ
ﻫﻤﻪ ﺿﻤﯿﺮ ﺑﻮﺩ.

جملات عاشقانه

مدتیست دلم شکسته
از همان جای قبلی
کاش میشد آخر اسمت نقطه گذاشت تا دیگر شروع نشوی
کاش میشد فریاد بزنم پایان.

دلنوشته عاشقانه

همیشه تو زندگیت
جسارت یک جدایی عاشقانه رو داشته باش
تا حقارت به هر قیمتی نگه داشتن رو به دوش نکشی.

متن عاشقانه

ﺳﺮﻣﺎﯼ ﻧﺒﻮﺩﻧﺖ ﺑﺪﺗﺮ ﺍﺯ ﺳﺮﻣﺎﯼ ﺯﻣﺴﺘﺎﻥ
ﺍﺳﺖ، ﺑﻪ ﻟﺮﺯﻩ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻪ ﭼﻬﺎﺭ ﺳﺘﻮﻥ ﺩﻟﻢ ﺭﺍ.

اسمس ولنتاین

ﺩﺭ ﺧﻠﻮﺕ ﻣﻦ ﻧﮕﺎﻩ ﺳﺒﺰﺕ ﺟﺎﺭﯾﺴﺖ
 این ﻗﺴﻤﺖ ﺑﯽ ﺗﻮ ﺑﻮﺩﻧﻢ ﺍﺟﺒﺎﺭﯾﺴت.

sms love

ﺍﮔﻪ ﺭﯾﺸﻪ ﻫﺎﺕ ﺗﻮﯼِ ﺁﺏِ ﻧﻪ ﺧﺎﮎ
ﻣﻨﻮ ﺑﻪ ﭘﺮﺳﺘﯿﺪﻥ ﻋﺎﺩﺕ ﻧﺪﻩ
سه ماهه ﻧﺸﺴﺘﻢ ﻧﮕﺎﺕ ﻣﯿﮑﻨﻢ
ﻣﻨﻮ ﭘﯿﺶِ ﭼﺸﻤﺎﻡ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﻧﺪﻩ.

sms new

تو که گفتی که نقاش نیستی
پس چرا به تو فکر میکنم
دنیایم رنگی میشود، چرا؟

اس مس دوستانه

زیباترین دیالوگ سریال پروانه
امیر روبه پروانه : ببین شرایط ما فرق داره من نمیتونم خوشبختت کنم
پروانه : من خوشبختی رو نمیخوام من امیر رو میخوام.