اس ام اس عاشقانه

 

وقتی خـدا می خواست تو را بسازد
چه حال خوشی داشت
چه حوصله ای
این مـوها، این چشم ها
من همه اینها را دوست دارم.

اس ام اس جدید 92

درست است تو را ندارم
اما لحظه هایی دارم ک سرشار از توست
چشم هایی دارم ک بی اختیار خیس لحظه های با تو بودن میشود
درست است تو را ندارم
اما لبخند هایت عامل شادی های من اند.

اس ام اس دوست داشتن

خاطره های آدم که زیاد میشه
دیوار اتاقش پر از عکس میشه
اما همیشه دلت واسه اونی تنگ میشه که نمیتونی عکسشو بزنی به دیوار.

اس ام اس عاشقانه زیبا

حوصله ام برفیست! با یک عالمه قندیل دلتنگی ازگوشه های دلم آویزان! آهای! کافیست کمی «ها کنی که» آب شوم.

اس ام اس عاشقانه جدید

خیلی وقته دلم تنگ شده واسه کسی که بهش بگم :
7 صبح اگه بیدار بودی بیدارم کن
اگه رفتم پشت خطش قطع کنه و بگه : جونم
اگه باهاش قرار گذاشتم زودتر از من بیاد
یواشکی از تلفن خونه بزنگه بهم.

اسمس عاشقانه

پاییز فقط فصل عاشقانه ها نیست
 باور کن این زمستان دلم ب گرمای تابستان تو را بهاری میخاهد
چشم انتظارتر از هر وقت پاییز را تنها سپری کردم
 بگو این زمستان بی تو تنها چ کنم؟ میان این همه برف و بارون ببین چ بی تاب شدم،  ببین چ بچه گانه هوس برف بازی با تو کرده
 راستش
دلم هوایی شده ب هوای تابستان آغوشت، هوایی چشمانت
چهار فصل من، عاشقتم.

اس ام اس عاشقانه غمگین

دوسـتت دارم بـه انـدازه ی تمام کوچـه پـس کوچه های شهــر کـه خستگی را یــادم داد.

اس ام اس عاشقانه ۹۲

دوستت دارم خدا چون بهم عشق آموختی
دوستت دارم مامان چون بهم یاد دادی عشق رو نگهش دارم
ددددووووسسسسست دارم عشقم چون هستی تا این عشق عزیز رو باهات تقسیم کنم
من و تو با هم دست در دست، نفس در نفس دوستت دارم
دوستت دارم.

اس مس عاشقانه

یک رابطه
به معنای تلفن صحبت کردن
قرار گذاشتن
بوسیدن نیست
به معنای اینه که به طرف آرامش بدی
آرامش.

اس ام اس عاشقان

ای کاش مرا با تو مجال گله ای بود
ای کاش از این فاصله ها فاصله ای بود
انگار به پای من و دل ریخته تقدیر
در بادیۀ عشق تو هر آبله ای بود.

اس ام اس عاشقانه کوتاه

به عشق گفتم: تو را دارم تنها نیستم منو تنها گذاشت و رفت
به احساس گفتم: تا تو را دارم تنها نیستم منو تنها گذاشت و رفت
به وفا گفتم: تا تو را دارم تنها نیستم اونم مرا تنها گذاشت و رفت
ولی
وقتی به تنهایی گفتم: تا تو را دارم تنها نیستم موند و همدم و مونسم شد.

اس ام اس عاشقانه

می‌رسی اخم می‌کنی که چرا : باز بوی سپند می‌آید؟
چه کنم؟ با وجود اینهمه چشم، به وجودت گزند می‌آید
به جنون می‌کشد سر و کارم، کوچه از جیک جیک لبریز است
می‌رسی و زبان گنجشکان با ورود تو بند می‌آید.

اس ام اس احساسی

این روزا با کی میخندی، وقتی تو گریه می سوزم
حتی با وجود این درد، من به فکرتم هنوزم
پلکای خسته و بی خواب، خبر از حال بدم داشت
تنها عکس تو کنارم، که منو تنها نمیذاشت.

اس ام اس عشق

فریاد من از داغ توست
بیهوده خاموش مکن
حالا که یادت میکنم
دیگر فراموشم مکن
همرنگ دریا کن مرا
یک بار معنا کن مرا.

اس ام اس عاشقانه بهمن ماه

بـه یاد اون روزها
چه لذتـی داشت گرفتن دستهای گرمت تـوی سرمای زمستون
این روزهـا گرمی وجــودتو کم دارم.‌ سرد تر از سرمای زمسـتان اسـت سرمای نـبودن تو.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

" ﺯﻧﺪﮔﻲ "
ﺑﺮﺍﻱ ﺁﺩﻡ ﻫﺎﻱ ﺗﻨﻬﺎ
ﺑﻪ ﻃﺮﺯ ﺗﻬﻮﻉ ﺁﻭﺭﻱ ﺟﺪﻱ ﺍﺳﺖ.

اس ام اس زیبا

منو نمی خواست
بتی که از من ساخته بود رو می خواست
واسه همین هر وقت خودم بودم " دعوا " داشتیم.

اس غمگین

و خدا شب را خلق کرد
برای گریه کردن
برای بغل کردن یک بالشت
برای زل زدن به تاریکی
برای نخوابیدن و خاطره ها را مرور کردن.

متن عاشقانه

سایه ها
انگار حرف می زنند
این روزها
سایه من؛ همدم تنهایی ام شده است.