اس ام اس عاشقانه

 

فریاد میزنم بلند
بلند با عشق
تا همه بدونن دوستت دارم عزیزم
فقط تویی که توی قلبمی
تویی که متپه قلبم
بی تو میمیرم.

اس ام اس عاشقانه

ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﺘـﺮ ﺍﺯ ﻣـﻦ ﺩﯾـﺪه اﯼ ؟
ﻧﺸﺎﻧـﻢ ﺑـﺪﻩ
ﮐﺴــﯽ ﮐـﻪ ﺑـﺎﺭﻫﺎ ﺑﺴﻮﺯﺍﻧﯿـﺶ ﻭ ﺑـﺎﺯ ﻫـم با ﻋــﺸﻖ ﻧـﮕﺎﻫﺖ ﮐﻨـﺪ.

اسمس عاشقانه

خیلی سخته
عاشق کسی باشی که روحشم خبر نداشته باشه
اما خیلی شیرینه که
یواشکی
عاشقانه
نگاهش کنی و
توی دلت بگی
خیلی دوستـت دارم.

اس ام اس

بـا تــــو غـمـی مـن تو ایـن دنـیـا نـداشـتـم
تـو رو بـا دسـت خـود تو قـبرت مـن گذاشـتم
حـالا نـیـسـتـی و بـی قـرار و مـسـتم
زِ هـجـرانـت، دمِ آخر گرفـتـی تـو دو دسـتـم
بـمیـرم مـن، نـباشـم من
که بی تـو زنـده هـستـم
خـرگـــووووشـم
خرگوشم
دیگه جز برای یاد تو نمی نوشم، نـمـی نـــوشـم.

اس عاشقانه

به یک زبان باستانی نوشتم دوستت دارم
فکرشو بکن! از اون قدیما دوستت داشتم.

اس ام اس احساسی

دلـم طـاق دوریـتـو نـداره
واسـه چـشـم هـای نـازت بـی قراره
چـه کـردم مـن ایـن بـار
کـه دنیا همش بلا سرم مـیـاره
خـرگـوشم، عـشـقٓم تـو بودی
تو رفتی و دلم میخواد که آسمــون بــبـاره.

اس ام اس عاشقانه جدید

دلمو به آسمون سپردم
به ابرا
هرچی دورتر بهتر
چند وقتی نباشه بهتره
طاقت رفتنتو را نداشت
الان دیگه دل ندارم
هیچی ندارم
خیالت راحت باشه
میخای بری همین حالا برو
یا دیگه منو از رفتنت نترسون عزیزم.

اسمس جدید عاشقانه

همیشه همه توی بن بست زندگیشون برمیگردن سراغ عشق اولشون اما چه سخته اون روزی که عشق اولت برگرده سراغ عشق اولش.

اس عاشقانه جدید

رفتَنت خیالـى نیست
فقط مانده ام چگـونه در چشــمانى به آن زلالى جا داده بودى آن همه دروغ را.

اس ام اس دوست داشتن

اگر روزی خواستی کسی را در قلبت جای بدهی سعی کن که فقط یک نفر باشد و به او بگو تو را بیشتر از خودم و کمتر از خدا دوست دارم زیرا که به خدا اعتقاد دارم و به تو نیاز.

اسمس رمانتیک

سکوتم به معنی غافل بودنم از تو نیست باور کن در سکوتم بیشتر به یادتم.

اس ام اس عاشقانه غمگین

اگر چه اجبار بود اما عشقت آنقدر در دلم پررنگ شده که جای خالیت را تنها خودت میتوانستی پر کنی
اگر چه اجبار بود اما نصف قلب و تمام روحم را به نامت زدی
اگر چه اجبار بود اما اجباری شیرین و شیرینی اجبار بود
کاش تمام اجبار های دنیا به تو ختم میشد.

اس مس عاشقانه

دلم که میگیرد سراغ عاشقانه ها میروم
تنهایی را بر سرم میکشم و مینویسم
من آنقدر از تو مینویسم که ابرها برایم گریه کنند و خورشید طلایه وار برایم رنگین کمان ببافد
رنگین کمان برایم رقص نور میشود و آوای هق هق ابرها برایم ساز
اما من کلماتم را با این ساز عاشقانه هماهنگ میکنم؛
من کلماتم را می رقصانم تا خودم بازیچه دنیا نشوم
شاید حکمت دل شکسته ی من تجربه ای برای عاقلانه زندگی کردن است نه عاشقانه زندگی باختن.

اس ام اس عشق

خدایا:
تو را به صدای گنجشک ها
و به بوی خوش آرزوها سوگند
او را از من مگیر
او دنیای من است.

اس ام اس جدید 92

عشق رازی است مقدس، برای کسانی که عاشقند
عشق برای همیشه بی کلام میماند
اما برای کسانی که عشق نمی ورزند
عشق شوخی بی رحمانه ای بیش نیست.

پیامک عاشقانه

هیچ چیز سـختر از این نیست که منـطقـی فــکر کنـی
وقتی احساسـاتت دارن خـــفــت میـکنـن.

پیامک های احساسی

چرا همه میگن لعنت به نفر سوم؟
اون تقصیری نداره
لعنت به اونیکه به نفر سوم چراغ سبز نشون داد.

اس ام اس عاشقانه ۹۲

در خیال دیگری میرفت و من چه عاشقانه
کاسه ی آب را پشت سرش خالی میکردم.

اس ام اس عاشقان

راه که میروی، عقب می مانم نه برای اینکه نخواهم با تو همقدم باشم، میخواهم پا جای پایت بگذارم و مواظبت باشم، میخواهم ردپایت را هیچ خیابانی در آغوش نکشد
تو فقط برای منی.

اس ام اس عاشقانه سنگین

راستش دیشب دلم برای روی ماهت تنگ شده بود
دلتنگی هایم را برای آسمان نجوا می کردم
پلک هایم که سنگین شدند
دیگر صبح شده بود
خورشید به سنگینی بالا می آمد
انگار دل پری داشت
پر از درد دل شبهای آدم های روی زمین.

اس ام اس عاشقانه خفن

اصلا میدونی چیه؟
برو
به همون جایی که لایقش هستی
من لایق نگه داشتن تو نیستم
آره برو
برو در گوشه ای از قلبم اسکان بگیر
که تو را هیچگاه از یاد نبرد
پس مستقیم برو به قلبم
همون جایگاهت.

اس ام اس عاشقانه زیبا

به چه مانند کنم موی پریشانِ تو را؟
به دل ِ تیره ی شب؟
به یکی هاله ی درد؟
یا به یک ابر سیاه
که پریشان شده و ریخته بر چهره ی ماه
به چه مانند کنم حالت چشمان تو را
به غزل های نوازشگر ِ حافظ در شب؟

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 92

مرد باس روزی یه بار بیخود و بی جهت عربده بزنه:
عیال
میخوامت ب مولا.

متن عاشقانه

شبی باران، شبی آتش، شبی آیینه و سنگم
شبی از زندگی سیرم، شبی با مرگ می جنگم
تو آتش می شوی بر خرمن احساس تنهاییم
تو را با هر نفس می بویم، اما باز دلتنگم.

اس ام اس عاشقانه بهمن ماه

دلم تنگ است
مثل لباس سال های دبستانم
مثل سال های ماموریت های طولانی پدر
که نمی فهمیدم وقتی می گویند:
یک نفر دور است
یعنی چقدر دور است؟

sms asheghane

منو تو همدیگه رو یک شبه پیدا کردیم
توی قلب عاشقمون ولوله برپا کردیم
منوتو قصه تنهایی رو رسوا کردیم
دنیا رو با چهره خوشبینی آشنا کردیم.

اس ام اس عاشقانه توپ

من هنوز خواب می بینم
که دوره دوره ی وفاست
که اعتبار عشق بجاست، دنیا به کام آدماست
من هنوز خواب می بینم
که این خودش یه نعمته
برای دیگرون یه خواب، برای من حقیقته
من هنوزم خواب می بینم.

اس ام اس عاشقانه خفن

خوشبختی داشتن کسی است
که بیشتر از خودش
تو را بخواهد
و
بیشتر از تو
هیچ نخواهد
و
تو
برایش تمام زندگی باشی.

مسیج عاشقانه

در قمار زندگی باختیم، ندانستیم کیستیم و چیستیم، تا به خود آمدیم دیدیم نیستیم، در جستجوی عشق آسمان و زمین را شکافتیم، عشق در قلب ما بود و ما عشق را نمی یافتیم.