اس ام اس عاشقانه

 

" دل "
اشتباهی ترین اتفاق دنیاست
بسته میشود آنجا که نباید
کنده میشود از جایی که نباید.

اس ام اس دوست داشتن

ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﯾﻌﻨﯽ
ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺪﻭﻧﻪ
ﺭﻭ ﭼﯿﺰﯼ ﺣﺴﺎﺳﯽ
ﯾﺎ ﺍﺯ ﮐﺎﺭﯼ ﺑﺪﺕ ﻣﯿﺎﺩ
ﺣﻮﺍﺳﺶ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﺖ ﻧﮑﻨﻪ
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﯾﻌﻨﯽ ﻫﻤﯿﻦ.

اس ام اس عاشقانه ۹۲

تکه‌های دلِ من‌اَند این شعرها
که دست ‌به‌ دست می‌روند
مرا بخوان
تا از چهار طرف
به سمتِ تو پرواز کنم.

اسمس عاشقانه

پس از تو روح سرگردان موجم
هنوزم تشنه ام دریا به دریا
تو را تنهای تنها می شناسم
تو را هرجای دنیا می شناسم.

اس ام اس عاشقانه غمگین

اگه بری ویرون میشم
بی تو من نیمه جون میشم
اگه بمونی کنارم
آروم میشم، آروم میشم
آروم میشم، آروم میشم.

اس ام اس جدید 92

میدانی
چقدر برای خدایت چرب زبانی کرده ام
تا تو را به من بدهد.

اس مس عاشقانه

بسلامتی رفیقی که مث خط جاده میمونه تیکه تیکه میشه ولی تا آخر باهات میاد.

اس ام اس عاشقانه کوتاه

اعتبار تو به حضورت نیست، دور هم که باشی باز دوست داشتنی ترین هستی.

اس ام اس عاشقانه

نه اسمش عشق است
نه علاقه
نه حتی عادت
خریت محض است
دلتنگ کسی باشی
که دلش با تو نیست.

اس ام اس احساسی

دلم واسه اون بدبختی میسوزه که تو فقط واسه آزار
من بهش اهمیت میدی.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

گاهی
از خیال من
گذر می کنی
بعد اشک می شوی
رد پاهایت خط می شود روی گونه ها ی من
بیا و مرد باش، دیگر نیا توی خیال من، خواب من.

متن عاشقانه

چ خوبه ک تا 3 صبح با عشقت بگیو بخندیو اون ناز کنه و نازشو بکشی بعد اونقدر حرف بزنیدو خسته شید تا خوابتون ببره و
بهترین جاش اینجاس ک اون پشت تلفن میخوابه و تو صدای نفسهاشو میشنوی.

اس ام اس عاشقانه بهمن ماه

وقتی آه چشات ابره، پلکات چه مهی داره
آفتاب به نگاه تو، آری بدهی داره
ماه روزا میاد مکتب، پیش مژه ی نازت
بارون شده شاگرد، شب تا سحر سازت
پروانه میاد دورت، تنها واسه ی مردن
مردن پیش چشم تو، یعنی همیشه بردن.

اس ام اس عشق

تولدم بود
همه میپرسیدن چی بیشتر از همه دوسـت داری، به چی بیشتر از همه نیاز داری برات بگیریم؟
راستش رو گفتم اما
اما نمیدونم چرا توی هیچ کدوم از کادوهاشون نشونی از تو نبود.

اس ام اس عاشقانه جدید

کاش یادت نرود بین باوری آدمها
یک نفر میخواهد که تو خندان باشی
نکند کنج هیاهوی زمان فکر کنی رفته ای از یادم.

پیامک عاشقانه

چه زیباست وقتی داری با معشوقت ( خدا ) حرف میزنی و بگی بخدا اشتباه کردم
اینو بدان که جز او کسی رو نداریم.

اس ام اس عاشقان

چقدر زیباست کسی را دوست بداری
نه برای نیاز
نه از روی اجبار
و نه از روی تنهایی
فقط برای اینکه ارزش دوست داشتن دارد.

مسیج عشقی

هنوز کوچه ها همان اَند
خیابان ها همان اَند
پنجره ها و مردمِ بی رؤیا، همان
تنها تویی که نیستی.

اس عاشقانه

در طبیعت ما گل پژمرده ایم رنگ پیری را ندیده در جوانی مرده ایم / کاش مادر نمیزادی مرا دادگاه زندگی حکمش غم است / سهم ما از زندگی خیلی کم است.

اسمس جدید عاشقانه

مهربان تراز آنی هستی که بگم دوستت دارم و با حرمت تراز آنی هستی که بگم می خواهمت و فراتر از آنی هستی که بگم عاشقتم.

اسمس رمانتیک

خدایا !زندگی ات مانند حرف پسربچه ایست که گریه کنان به مادرش می گفت: هم میزنی هم میگویی گریه نکن؟

پیامک های احساسی

هنوز هست
عشق واقعی را میگویم
خیانت هست، دروغ هست، بازی با دل هم هست، درست
ولی یه جایی گوشه ی پاک دله بعضیا
به دور از گناه‌ها و بدی‌ها
هنوز هم هسـت عشق واقعی.

اس ام اس عاشقانه خفن

وقتی از غربت ایام دلم میگیرد، مرغ امید من از شدت غم میمیرد، دل به رویای خوش خاطره ها میبندم، باز هم خاطره ات دست مرا میگیرد.