اس ام اس عاشقانه

 

میان هر نفسی که میکشم همهمه ای است از همه پنهان
اما از تو چه پنهان؟
میان هر نفسی که میکشم تـــو هستی که میکِشم تو را، که میکُشی مرا.

اس ام اس عاشقانه غمگین

به خدا غنچه ی شادی بودم
دست عشق آمد و از شاخم چید
شعله ی آه شدم صد افسوس
که لبم باز بر آن لـب نرسید.

اس ام اس عاشقانه ولنتاین

گریه که میکـنی زیبــاتـر میشـوی
امـــا تو بخنــد
من به همین زیبـا که " تـر " نیست قنـاعت دارم.

اس ام اس عاشقانه خفن

چقدر تلخ شده ای این روزها
قندهایت را در دل چه کسی آب میکنی؟

اس ام اس عاشقانه زیبا

از تو گفتن سوزش چشم می آورد
و از تو نگفتن تورم گلو
بگویم یا نگویم؟

 اس ام اس عاشقانه ۹۳

مشکل اینجاست که
همیشه برای فرار از دست یک "آدم" به "آدم" دیگری پناه برده ایم
اعتیاد به آدم ها بدترین نوع اعتیاد است.

اس ام اس

گاهی بی هوا دلم هوایت را میکند
هوای تو، تویی که هیچ وقت هوایم را نداشتی.

اس عاشقانه

مواظب خودت باش
یک تار موی تو شاهرگ من است.

اس ام اس عاشقانه جدید

کاش میشد سهم من از با تو بودن تنها آرامش و عشق باشد نه دلتنگی و انتظار
هر گاه نیستی و دلتنگ توام نامت را در دلم زمزمه میکنم، اینگونه است که آرام میشوم، دلم را راضی میکنم و اینگونه روزهای دلتنگی را سر میکنم
دلم به سوی آسمان دلتنگی پر میکشد در میان میگیرد یاد تو را، درد دل میکند با خاطره هایت، تکرار میکندحرفهایت، حرفهایی که تو همیشه با دلم در میان میگذاری.

اس ام اس عاشقانه سنگین

وقتی من آن مشترک مورد نظرنیستم چه تفاوتی دارد در دسترس باشم یا نباشم.

اسمس جدید 93

دل بی قرار من
او اگر اهل ماندن بود
همان وقت آمدن
کفش هایش را برای رفتن جفت نمی کرد
حالا تو هی بنشین و برای آمدنش دعای باران بخوان
به این بهانه که روزی
گفته بود
روزهای بارانی را دوست دارم
که دستت را بگیرم و
پیاده روزهای شهر را شانه به شانه ی هم قدم بزنیم.

اس مس ولنتاین

بعد تو ﻳﮧ صداﮮ مزاﺣﻣﮯ هیچ وقت ولمــ نکرد
ﻳﮧ صداﮮ مبهمی ڪـﮧ هر دمــ تو گوشم
ﻣﮯگفت :
باﺧﺗﮯ ...

اس عشق

می دونی فرق تو با عزراییل چیه؟ اگه عزراییل و ببینم میمیرم ولی اگه تو رو نبینم می میرم.

سایت اسمس عاشقانه

دیگر همه نقطه ضعفم را فهمیدند
از من که چیزی میخواهند، جان تو را قسم میخورند.

عاشقانه

لبخَـــندهایت را بِــزن
جانـــانه نِــگاهـش کن
عاشــقانه هایـت را بــگو
فقط آن لبــاسى که من دوســت داشتــم را برایــش نپوش
این هم جواب اعتمادِ ما.