اینستاگرام را بهتر بشناسیم و بیشتر پیشرفت کنیم!

اینستاگرام توانسته است یکی از بزرگ ترین شبکه های اجتماعی بشود و حاوی ملیون ها یوزر و اکانت میباشد که در سراسر دنیا کاربران زیادی را جذب خود کرده. در کشور ما حدود 30 ملیون کاربر ایرانی وجود دارد که یکی از مردمان فعال در این شبکه بزرگ هستیم. در اینستاگرام کاربران محصولات و یا عکس های خود را به اشتراک میگذارد و به دنبال افراد بیشتر برای نشان دادن پست ها و استوری های خود هستند!

 

در اینستاگرام باید چگونه محصولی را به فروش برسانیم؟

برای فروش محصولات خود در اینستاگرام شما نیاز به یک پیج قوی و قدرتمند دارید که فالوور های شما علاقه به این محصول ها و خدمات شما داشته باشند! قدرت این شبکه اجتماعی را کم نگیرید! شما میتوانید این شبکه به درامد های ملیونی برسید.

 

در ادامه میخواهم به شما روش و دریافت تعداد زیادی فالوور برای فروش محصول ویا حتی افزایش چشمگیر فالوور را آموزش دهم.

برای اینکه بتوانید به فالوور های زیادی دست پیدا کنید :

  1. باید یک پیج در اینستاگرام ایجاد کنید.
  2. پیج های مشابه خودتان را فالو کنید و با آنها تعامل کنید.
  3. از هشتگ های مناسب استفاده کنید... مثل : #کیف#لباس#لباس_لاکچری
  4. در زمان و ساعت مناسب پست و استوری به اشتراک بگذارید. البته باید بدونید کاربران شما بیشتر در چه زمانی فعالیت دارند.


 

 اما افزایش فالوور چگونه است؟

افزایش فالوور دارای چندین نوع راه میباشد که ما 2 نوع از این راه را به شما معرفی میکنیم.

برای افزایش فالوور 2 راه اصلی وجود دارد که یکی از این راه ها فالو وآنفالو میباشد . در این روزش شما باید کاربران زیادی رو فالو کنید و پیج خود را شخصی کنید.کاربران زمانی که میبیندد شما آنها را دنبال کردید ترقیب به فالو کردن شما میشوند که البته این امر بسیار زمان بر خواهد بود و در هفته شاید شما کمتر از 300 عدد فالوور برای خود جذب کرده باشید.

 

راه دوم این است که شما برای خرید فالوور ارزان اقدام کنید.

وب سایت های زیادی هستند که خدمات اینستاگرام ارائه میدهند که البته خیلی از آنها معتبر نیست و کلاهبرداری میکنند. اما وب سایت های زیادی هستند که دارای فعالیت چندین ساله در این زمینه میباشد.

اینستاگرام ویز ( اینستا ویز ) یکی از بهترین و معورف ترین وب سایت فروش فالوور ارزان و ... میباشد. توصیه ما این وب سایت قدرتمند هست.

 

 

شاید شما باور نکنید اما از اینستاگرام میتوانید درآمد ملیونی داشته باشید!!

اما چگونه؟

برای اینکه بتوانید در اینستاگرام به درآمد برسید شما باید در وحله اول پیج قوی بسارید. هماطور که در مبحث بالا توضیح دادم باید پیجتان را تقویت کنید و بتوانید روزانه فالوور به دست اوردید. حتی اگر پیج شما هیچ محصولی برای فروش ندارد میتوانید به پیج های تبلیغاتی سر بزنید و ببینید که چگونه دارند از طریق تبلیغات پول به دست میاورند! این یک رویا نیست و مطمئن باشید با تلاش و هزینه و تفکر نوین به این رویا دست بیابید.

ولی دقت کنید! پیج شما از نظر تعداد داشتن فالوور بسیار مهم نیست یک پیج 10 کایی و یک پیج 100 کایی اصلا قابل مقایسه نیست و عقل مردم به چشم آنها میباشد.

شما باید به هر نحوی شده تعداد زیادی فالوور به دست بیاورید تا بتوانید در این زمینه پیشرفت زیادی کنید! سعی کنید همیشه در پست های خود از هشتگ ها استفاده کنید این امر تاثیر زیادی بر بازدید پست های شما میگذارد . ( البته استفاد از هشتگ باید دقیق و با محتوا همخانی داشته باشید.

 

برای مثال اگر از هشتگ #ماشین استفاده کنید و پیج شما راجب دانستنی ها باشد هیچ تاثیری بر روی پست شما نخواهد گذاشت! و توصیه ما اینه از پیج های رغیب همیشه درس بگیرید و مثل آنها قدم بردارید.

 

آیا خرید فالوور ارزان اینستاگرام ضربه ای به پیج میزند؟ چه فیک و یا چه واقعی

این سوالی است که خیلی از کاربران دنبال جواب حقیقی آن هستند. و در جواب باید بگویم خیر

برای فالو کردن و یا لایک کردن و کلیه عمل های شما در اینستاگرام محدودیت هایی وجود دارد اما خوشبختانه افزایش فالوور چه فیک و یا چه واقعی پیج شمارا بن و یا مسدود نمیکند. دلیل این عمل هم این است که فکر کنید شما یک سلبریتی هستید و میخواهید پیج جدیدی بنیان گزاری کنید. و خب اکثر سلبریتی ها همراهان زیادی خواهند داشت که به دنبال اخبار و یا پست های ایشان میروند و ممکن است این همراهان حتی به چندین ملیون کاربر برسد. وقتی در یک زمان مثلا یک روز 100 کا کاربر این سلبریتی را فالو کند اگر محدودیتی باشد پیج بسته خواهد شد! پس اینستاگرام این غمل را پیش بینی کرده و نخواسته مشکلی را برای کاربرانش از این طریق ایجاد کند.

و همچنین سابقه تحقیقاتی ما نشان داده افزایش فالوور نه پیج را بن میکند و نه پیج را میبندد پس با خیال راحت میتوانید چه فالوور بخرید و یا چه فالوور جذب کنید.

 

 

چگونه به وب سایت های فروش فالوور اعتماد کنیم و ببینیم کدام از آنها اعتبار دارند؟

همانطور که گفتیم وب سایت های زیادی در گوگل دارند خدمات زیادی را به فروش میرسانند که اکثرن بی کیفیت و گران هستد.

این وب سایت ها همگی به واسطه گی یکدیگر درند کار میکنند و خدمات میفروشند اما برای اینکه مطمئن بشوید کدام کلاهبرداری نیست به درگاه های پرداخت آنها نگاه کنید. اگر از زرین پال و یا درگاه های بانک های اصلی استفاده میکنند خیالتان راحت باشد زیرا اگر وب سایتی حتی برای شما خدماتی ارسال نکرد با تیکت دادن به آن درگاه ها مثل زرین پال میتوانید هزینه خود را بازگردانی کنید و درگاه آن سایت را مسدود کنید. قبل از سفارش در هر سایتی قوانین آن سایت را حتما مشاهده کنید زیرا در قوانین میتوانید بفهمید چه سایتی چه اهدافی دارد.

 

اما شمایی که دارید این مقاله را میخوانید در نهایت با اینکه تعدادزیادی وب سایت در گوگل و بقیه جاها حاوی فعالیت هستند اما ما به شما یک سایت ایمن و پنل اصلی را به شما معرفی میکنیم که از این وب خرید کنید. ( 100 درصد واقعی)

اینستا ویز ارزان ترین وب سایت فروش فالوور ارزان در ایران!

(www.instawiz.ir)