دانلود رمان تزویر | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان تزویر با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان تزویر | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: تزویر

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه

تعداد صفحات: 317

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 1.94 مگابایت

 نویسنده: الف صاد

 توضیحات:

فرزاد پسر ساده ای است که در شهر کوچکی زندگی می کند و چون پدرش در آن شهر سرشناس است همیشه از جنس مخالف دوری کرده عاشق دخترخاله اش می شود ولی جواب منفی می گیرد، او خانواده را در این جواب مقصر می داند و زمینه برای ورود دختری که نه خودش و نه خانواده اش خوشنام نیستن مهیا میشود، نیره از سادگی فرزاد سوءاستفاده می کند و او را به دام می اندازد.رمان تزویر رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

امروز هم مثل دو سالِ گذشته تو اداره نشسته بود و منتظر که نامه ای بیاد تا تایپ کنه. می دونست همین که تو این اتاقِ کوچیک و پشتِ این میز و با این صندلی ناراحت نشسته رو باید مدیون پارتی بازیِ فامیلِ دور باشه که رو انداختنُ خواهش های مادرش رو قبول کرده و این شغل رو براش دست و پا کرد، تا الان دست زیر گونش با سیستم مشغول بازی باشه.
در روز شاید چهار یا پنج نامه تایپ می کرد که نشون دهنده این باشه تو این اداره پولِ مفت نمی گیره کارِ مفیدی انجام میده.!وقتی هم که منتظر بود تا نامه بیارن با بازی که خودش رو سیستم نصب کرده بود ،البته پنهان بود خودش رو مشغول می کرد.
بعضی او قات هم تو آروزهای دور و درازش که بعضاً به نظرش ناممکن می اومدند، غرق می شد.یکی دوتا از این آرزو ها خیلی شدیدتر خودشون رو نمایان می کردند و باعثِ خیال پردازیش می شدند.
یکی از آرزو هاش این بود که از این اتاق خلاصی پیدا کنه و با ارتقاء شغل به طبقه بالا بره و حداقل منشیِ مدیرعامل بشه؛مزیتش این بود که با مهندس ها و ارباب رجوع ها سرو کار بیشتری داشتُ شاید فرجی می شدُ بختش هم باز می شد.
خودش می دونست که سی رو رد کرده و اینو هم می دونست که قیافه خوبی هم نداره؛ از شانسِ خوشکلش هم جایی استخدام شده بود که حتی اجازه زدنِ یه رژ ساده هم نداشت. البته که منشی های طبقه بالا از این قانون مستثنی بودند.
قبل از این که مشغولِ کار بشه با دادنِ زیر میزی و واسطه یه آشنا شناسنامه رو المثنی گرفته بود ، با این تفاوت که سنش رو 7 سال کوچکتر براش زده بودند.
یعنی در حالِ حاضر با سنِ واقعیه سی و یک و شناسنامه 24 روزگار می گذروند.داشتم از آرزوهاش می گفتم: دومین آرزویی که از نظر خودش خیلی و بیش از خیلی بعید بود اینه که مهندس جووونی که تازه مشغولِ به کار شده ؛ بهش یه توجه ای کنه!!!
این مهندس که کسی نبود جز آقا فرزاد فخار!!!! یکی دو بار که افتخار داشت موقع تحویلِ نامه ها به منشی بخش زیارتشون کنه ، فوق العاده بد اخم بودُ وَ صد البته خوش تیپ! اما وصف اخلاقِ خوشش!!!! رو همه شنیده بودند.
با این که مدت زیادی نبود که به این اداره می اومد ، اما یکی دو بار با مدیر درگیریِ لفظی پیدا کرده بود. با همه این اوصاف دلش بندِ ابرو های پرپشتُ درهم گره خورده این مهندسِ جوان بود.

دانلود رمان تزویر | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 1.94 مگابایت

الف صاد,بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 97,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 97,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 97,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا,دانلود رمان های الف صاد,دانلود رمان تزویر,رمان تزویر,تزویر,دانلود رمان تزویر با لینک مستقیم,دانلود رمان تزویر با فرمت pdf,دانلود رمان تزویر با فرمت apk,دانلود رمان تزویر با فرمت epub,دانلود رمان تزویر برای جاوا,دانلود رمان تزویر برای تبلت,دانلود رمان تزویر برای آیفون,دانلود رمان تزویر برای موبایل,دانلود رمان تزویر برای اندروید,دانلود رمان تزویر برای کامپیوتر