دانلود رمان آغوش غریب | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان آغوش غریب با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان آغوش غریب | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: آغوش غریب

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه

تعداد صفحات: 575

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 2.99 مگابایت

 نویسنده: زهرا سعیدی

 توضیحات:

در مورد دختریه که به دلیل انتقام اشتباه نقص عضو میشه و این نقص عضو زندگیشو دگرگون میکنه، اطرافیانش خیلی مواظبش هستن و بهش محبت میکنن اما اون این محبت ها رو ترحم میدونه و تصمیم میگیره زندگیشو عوض کنه و در این بین کسانی وارد زندگیش میشن که.رمان آغوش غریب رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

"دیبا"
داشتم آروم از پله ها می اومدم پایین،اِنقدر آروم که اگه مورچه ای هم از کنارِ پام رد شد صدای پاهاشو بشنوم!هر پله ای که می اومدم پایین یه لبخند هم می نشست رو لبام،اما دقیقاً وقتی که فکر می کردم پله ی آخر رو دارم رد می کنم رامیلا داد زد و گفت:
-دیبا...نه...!
پاهام روی دو پله جلوتر رفت و افتادم.
صدای قدمهای تندِ رامیلا که داشت میومد به سمتم رو شنیدم و بعد صدای نگرانِ خودش پیچید تو گوشم:
-این کارا چیه آخه؟چرا قهرمان بازی درمیاری خواهرِ من؟
همونطور که سرم پایین بود گفتم:
-بالاخره که باید یاد بگیرم!
دستش نشست رو مچِ پام و حرف رو عوض کرد:
-درد میکنه؟
با اینکه می دونستم از قصد این سؤالو پرسید اما به روی خودم نیاوردم و گفتم:
-آره،یکمی!
با اون صدای مهربونش که خیلی دوست داشتم پرسید:
-می خوای ببرمت بیمارستان؟
-نه داداشی،فقط یکمی درد میکنه.
-مطمئن باشم؟
سرمو به معنیِ تأیید تکون دادم و بعد پرسیدم:
-راستی مامان کجاست؟
مکثی کرد و بعد گفت:
-با خاله رفته بیرون.
می دونستم برای چی هر روز با خاله میره بیرون اما بازم به روی خودم نیاوردم و گفتم:
-آهان.
به سختی از روی زمین بلند شدم و دوباره خواستم برگردم به اتاقم که رامیلا پرسید:
-می خوای کمکت کنم؟

دانلود رمان آغوش غریب | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 2.99 مگابایت

زهرا سعیدی,بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 97,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 97,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 97,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا,دانلود رمان های زهرا سعیدی,دانلود رمان آغوش غریب,رمان آغوش غریب,آغوش غریب,دانلود رمان آغوش غریب با لینک مستقیم,دانلود رمان آغوش غریب با فرمت pdf,دانلود رمان آغوش غریب با فرمت apk,دانلود رمان آغوش غریب با فرمت epub,دانلود رمان آغوش غریب برای جاوا,دانلود رمان آغوش غریب برای تبلت,دانلود رمان آغوش غریب برای آیفون,دانلود رمان آغوش غریب برای موبایل,دانلود رمان آغوش غریب برای اندروید,دانلود رمان آغوش غریب برای کامپیوتر,obooko