دانلود رمان ماه من آرام بخواب | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان ماه من آرام بخواب با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان ماه من آرام بخواب | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: ماه من آرام بخواب

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه و هیجانی

تعداد صفحات: 639

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 2.81 مگابایت

 نویسنده: درسا میرزایی

 توضیحات:

درسا پویان دختری که طی یک حادثه در کودکی پدرش رو از دست داده و به همراه مادرش زندگی میکنه، در سن حساسی که درسا بیشتر از هر موقع به آغوش پر مهر مادرش احتیاج داره، مادرش رو هم از دست میده، خاله ی درسا ساکن شمال و از درسا میخواد که واسه ادامه زندگیش به شمال بیاد اما درسا مخالفت میکنه و با وجود تمام ناپختگی و بچگی هاش، تنها به نبرد با مشکلات میره، چند سال بعد توی شرکت ساختمال سازی مشغل به کار میشه و قسمت طراحی نقشه فعالیت میکنه، تو همون حال و هوا یکی از نقشه های اصلی و گران قیمت به سرقت میره.رمان ماه من آرام بخواب رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

روزای رفته که برنگشت دعاها که اثر نکرد فاصله ها ک پر نشد خوابا که تعبیر نشد، تو که نیومدی تو که مهربون نشدی تو حتی نگرانم نشدی. نیومدی نشد اما تموته این سال ها به من یاد داد دیگه منتطر نباشم، منتظره هیچ قولی هیچ حرفی، غمه نداشتنت به من یاد داد اونقدر قدرتمند هستم که از نبودن و نشدن ها نمیمیرم.
یاد داد منتطر نباشم و با اعتماد به خودم جلو برم نه با تحسین و تشویق دیگران نه با وابستگی و منتظر دیگران موندن و این بزرگ ترین هدیه تو بود هدیه ای که نتونست من و به تو نزدیک کنه.
اما تونست من به خودم نزدیک کنه، یه وقتایی خواب میبینم نشستی و از دور نگات میکنم میدونی دیگه منتظر نیستم.

دانای کل:

دخترک دستانش را به یقه پلیور آن مرد جذاب و اخمو گرفته بود و دریای چشمانش ناگاه طوفانی شد و اشک و بیگناهی در آن موج میزد.
زبری پلیوره آن مرد و دستان لطیف دخترک، تضاد جالبی داشت. مرد بی توجه به اشک و حرفای دختر، آن را به شدت به عقب راند بدنه نحیف و کوچکش در یک لحظه پخش بر زمین سرد و بی روح شرکت شد، مرد کوچک ترین نگاهی هم خرجش نکرد و بی تفاوت عقبگرد کرد و به سمت پنجره اتاق شرکت رفت سیگار دستانش را با همان فندک طلایی روشن کرد و گفت: برو خدا رو شکر کن ندادمت دست پلیس وگرنه حالا حالا ها باید آب خنک میخوردی.

دانلود رمان ماه من آرام بخواب | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 2.81 مگابایت

درسا میرزایی,بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 97,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 97,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 97,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا,دانلود رمان های درسا میرزایی,دانلود رمان ماه من آرام بخواب,رمان ماه من آرام بخواب,ماه من آرام بخواب,دانلود رمان ماه من آرام بخواب با لینک مستقیم,دانلود رمان ماه من آرام بخواب با فرمت pdf,دانلود رمان ماه من آرام بخواب با فرمت apk,دانلود رمان ماه من آرام بخواب با فرمت epub,دانلود رمان ماه من آرام بخواب برای جاوا,دانلود رمان ماه من آرام بخواب برای تبلت,دانلود رمان ماه من آرام بخواب برای آیفون,دانلود رمان ماه من آرام بخواب برای موبایل,دانلود رمان ماه من آرام بخواب برای اندروید,bookrix,دانلود رمان ماه من آرام بخواب برای کامپیوتر