اس ام اس تبریک روز زن

 

همسر عزیزم زن زندگی من بدان همیشه و در هر شرایط دوستت دارم. عاشقانت همه
نامی و نشانی دارند آنکه در عشق تو بی نام و نشان است منم
روزت مبارک عزیزم

............... اس ام اس تبریک روز زن ...............

سهم من از زندگی دستان پر مهر تو شد / می ستایم من تو را تا آخر عمر همسرم
در میان اوج تنهایی تو با من مانده ای / تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا همسرم
روزت مبارک

............... اس ام اس تبریک روز زن ...............

همسرم روزت را تبریک گفته و هزاران هزار شاخه ی رز صورتی را به همراه تمام عشق که
موجودیم است تقدیمت می کنم قربونت برم بدون که همیشه دوست داشتم دارم و
خواهم داشت.

............... اس ام اس تبریک روز زن ...............

دوست دارم همیشه همرنگ صداقت باشی
روزت مبارک همسر عزیزم، تنها تکیه گاه منی دوستت دارم.

............... اس ام اس تبریک روز زن ...............

پنجره را باز میکنم
طلوع را میبینم و غروب را فراموش میکنم
از اینکه در قلبم هستی و عشق منی افتخار میکنم
روزت مبارک

............... اس ام اس تبریک روز زن ...............

همسرم عزیزم، روز زن فرصتی برای ابراز عشق من به توست
و من با همه توانم صمیمانه تو را میبوسم و دوستت میدارم.

............... اس ام اس تبریک روز زن ...............

کمترین آرزویم این است:
هرگز با چشمان مهربانت، نامهربانى روزگار را نبینى ناز بانو
روزت مبارک

............... اس ام اس تبریک روز زن ...............

همسر از نام تو سر شود ای همسر من
قامت سرخ لبت خوابگه بستر من
من که هر شب پیش تو قربانی و دل داده ام
من به شوق روی تو از مادر خود زاده ام
روزت مبارک، دوستت دارم

............... اس ام اس تبریک روز زن ...............

خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت
روزِ به اوج نشستنت مبارک.

............... اس ام اس تبریک روز زن ...............

در ثانیه‌های بودنت می‌مانم
در فصل شکست خوردنت می‌مانم
یک سال نه ده سال چه فرقی دارد
تا لحظه دل سپردنت می‌مانم و دوستت دارم
روزت مبارک عزیزم

............... اس ام اس تبریک روز زن ...............

همسر عزیزم
هر لحظه در کنار منی عاشقانه تر
با قلب عاشق و بدنی عاشقانه تر
بر التهاب سرخ تنت نقش می زند
هر روز طرح پیرهنی عاشقانه تر
دوستت دارم، روزت مبارک

............... اس ام اس تبریک روز زن ...............

روز زن بهانه ای است برای تشکر از شما و من خیلی دوستتون دارم
و حاضرم همه دنیامو دو دستی تقدیمتون کنم.

............... اس ام اس تبریک روز زن ...............

همسرم، ای که در تاروپود وجودم و در جای جای قلبم
حضورت همیشه احساس می شود
تو که گرمی بخش زندگی ام هستی، همیشه دوستت می دارم
روزت مبارک

............... اس ام اس تبریک روز زن ...............

و خداوند زن را نمک زندگی آفرید تا مرد را از گندیدگی نجات دهد
روز زن مبارک