اس ام اس عاشقانه

 

به سلامتی اونایی که
برای داشتنشون لازم نیست
با سیاست باشی و نقش بازی کنی
همین که یک رنگ باشی کافیه.

اس مس عاشقانه 93

نازنین تر ز تو کس نیست که یادش بکنم
سر و دل عاشق یک ناز نگاهش بکنم
تا زمین هست و زمان هست بگویم ای دوست
تو عزیزی و عزیزان به فدایش بکنم.

اس ام اس عاشقانه جدید

مهربانی ات را مرزی نیست
یقین دارم فرشته ای قبل از آفرینشت قلبت را بوسیده.

اس ام اس احساسی

آمدم امشب به میخانه تمنایت کنم
می نمیخواهم بیا ساقی تماشایت کنم
بیقرارم ساقی از میخانه بیرون مکن
کرده ام می را بهانه تا تماشایت کنم.

اس ام اس

خنده ی رو لب هام اشکای پنهونه
دنیای من بدون تو ای عشق بی وفای من خود زندونه
عاقبته عشقم چشمای گریونه
تموم زندگیه من تعبیر رویاهای من درو داغونه.

اس ام اس جدید 93

گنج قارون واسه قارون، مارو چه به مال دنیا
گنج من یه تار موته، نمیدم به کل دنیا.

اس عاشقانه

بگذار با نقطه چین ها ادامه ات بدهم
حال که هیچ حرفی بعد از تو ندارم
......
و تمام

اس مس عاشقانه

دلتنگی همیشه از ندیدن نیست
لحظه های بیخبری پر از دلتنگیست.

اس ام اس عاشقانه زیبا

خوش لذتی است با دل شیدا گریستن
در گوشه ای نشستن و تنها گریستن.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

اشک ها قطره نیستند، بلکه کلماتى هستند که مى افتند فقط به خاطر اینکه پیدا نمی کنند کسى را که معنى کلمات را بفهمد.

اس ام اس گریه دار

حالا که آمده ای
از خیابان با احتیاط عبور می کنم
همیشه حق تقدم با آنان است که عجله دارند
اما کاری ندارند.

اس ام اس عاشقانه خفن

باور کن و بدان سهم هرکسى ک باشى، سهمى از تو تا ابد در دل من زندانیست.

قشنگ ترین اس ام اس های عاشقانه

عادتم داده صفای تو که یادت باشم، یاد آن معرفت و مهر و مرامت باشم
از برای همه لطفی که بدیدم از تو
کمترین کار همین است که یادت باشم.

اس ام اس خفن

نمیخواهم داشته باشمت، نترس
فقط بیا در خزان خواسته هایم قدم بزن تا ببینمت
دلم برای راه رفتنت تنگ شده است.

اس قشنگ

چاره ای کن
تو را کم داشتن کم نیست.

اس مس جدید

عاشقانه ترین قسمت داستان عشق ما
همین آخرش بود
جایی که به خاطر آرامش دیگری، خودمان را به فراموشی زدیم.

پیامک عاشقانه

گاهی دوستت دارم ها بی فایده اند
مثل موفق باشید های انتهای برگه ی امتحانی.