اس ام اس عاشقانه بهمن 93, اس ام اس عاشقانه 94, اس ام اس عاشقانه دوست داشتن 2015, پیامک عاشقانه سنگین, جملات عاشقانه مخصوص زن 94, اس ام اس دوستت دارم

اس ام اس عاشقانه بهمن 93

 

اس ام اس عاشقانه بهمن 93
sms love



سرآغاز زندگی
بی شک
صدای خندیدن کسی ست که دوستش داریم
می شود بخندی؟
هوس کرده ام یک دل سیر زندگی کنم


اس ام اس عاشقانه 94
sms love



عاشق خودم میشم
وقتی میگی دوستم داری :)


اس ام اس عاشقانه 2015
sms love



گاهی دوست داری فقط نگاش کنی
همینطوری که داری نگاش می کنی اشکات سرازیر میشه
تو دلت میگی نباشی میمیرم
همیشه باش


اس ام اس عاشقانه احساسی جدید
sms love



آرامتر دختر
اینگونه که تو می آیی
تا به من برسی
شهری عاشقت می شوند


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms love



برایتان دعا میکنم
دستتان در دست کسی که دوستش دارید و دوستتان دارد
گره بخورد
که این خود خوشبختیست


اس ام اس عاشقانه بهمن 93
sms love



کثیف ترین چاپلوسی زمانی است
که مردی به خاطر طبیعی ترین نیازش
به معصومی بگوید:
دوستت دارم


اس ام اس عاشقانه دوستت دارم
sms love



با خودم عهد کرده ام
که دیگر به کسی دل نبندم
خوب میدانم:
نه کسی برایم "او" میشود و نه من برای کسی "من"


پیامک عاشقانه سنگین
sms love



دوست داشتن مانند باران است
کم کم می آید و به درازا میکشد
اما
امان از روزی که سیلابی به پا کند


اس ام اس عاشقانه دوست داشتن
sms love



کمبود خواب
با یک روز مرخصی حل می شود
کمبود وقت
با مدیریت زمان
سایر کمبود ها نیز علاجی دارند
با کمبود دست هایت چه کنم؟


مطالب عاشقانه جدید
sms love



مانند شیشه شکستنم آسان بود
ولی
دیگر به من دست نزن این بار زخمی ات خواهم کرد


جملات عاشقانه قشنگ
sms love



من از تمام دنیا
فقط آن دایره مشکی چشمان تو را میخواهم
وقتی که در شفافیتش
بازتاب عکس خودم را میبینم


جملات عاشقانه مخصوص زن
sms love



یه جاهایی هم هست که باس گفت
من و عشقم شما همه


اس ام اس عاشقانه
sms love



عاشق اون لحظه ایم که
تو اوج شلوغی خیابونا
دستتو دور شونه هام حلقه می کنی
من و به خودت می چسبونی
تا کسی بهم برخورد نکنه


دسته بندی : اس ام اس عاشقانه

 

منبع : اس ام اس عاشقانه سری ۲۴