اس ام اس عاشقانه خفن

 

سه آرزوی قشنگ عاشقانه :
بی من نباشی
بی تو نباشم
بی هم نباشیم.

اس ام اس عاشقانه

ای نازنین جواب معمای من تویی
تنها چراغ روشن شبهای من تویی
وقتی دلم گرفت از انبوه ابرها
احساس آفتابی دنیای من تویی.

اس ام اس عاشقانه کوتاه

دنیا ادامه لبخند توست
که تا آخرین لبخند من کش می آید
تو لب برمیچینی
و من
جـایی میان آسمان و زمین
معلق می شوم.

اس مس عاشقانه

به شقایق سوگند
که تو بر خواهی گشت
من به این معجزه ایمان دارم
منتظر باید بود
تا زمستان برود
غنچه ها گل بکنند.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

نکند بوی تو را باد به هر جا ببرد / خوش ندارم دل هر رهگذری را ببری.

پیامک عاشقانه

آنقدر دوستت دارم که
پروانه ها گیج می شوند
گل ها تعجب می کنند
و باران دلش آب می افتد.

اس عاشقانه

حسادت یا خساست ؟
اسمش را هرچه میخواهی بگذار
من میخواهم تو فقط عزیز دل من باشی.

اس ام اس عاشقانه زیبا

عاشقانه
"صادقانه"عارفانه"شاعرانه"
"بی بهانه"باصداقت"بی نهایت"تا قیامت"
من فدایت شوم.

اس ام اس

دلم هنوز خیس خورده نگاه توست
نازش بدار که نلغزد از میان دستهایت.

اس ام اس عاشقانه غمگین

آسـمان که نشد، چرا درخـت نباشم
وقتی تـو در مـن این هـمه پـرنده ای
ذهنم،پر از لانه هایست که برای تو
ساخته ام.

اس مس جدید عاشقانه

دلم یه رمان میخواد که اولش من و تو باشیم
آخرش ما

اس ام اس جدید 93

“تو” دوم شخصِ مفرد نیست
همه ی زندگیِ “من” است.

سایت اس ام اس

پشت ِ شعرهایم
قالیچه می بافی
بانو
دست های ظریفت را
رج به رج
روی واژه هایم بکش
این شعر
دست بافت ِ توست.

اس ام اس احساسی 93

مثل باران های بی اجازه
وقت و بی وقت
در هوایم پراکنده ای
و من بی هوا
ناگهان خیسم از تو.

اس ام اس عشقی 93

تو زیباترین تابلوی دیوار زندگی منی
کاش داوینچی تو را می دید.

عاشقانه ترین اس ام اس ها

دوست من
این روزها هوا پر شده از آرزوهای خوب
که برایت
به بادها سپرده ام
کاش پنجره ات باز باشد.

اس جدید 93

تو که باشی بس است
مگر من جز “نفس” چه میخواهم.

اس مس عاشقانه غمگین

بی تو سرد و خستم دل شکستم،میمیرم اگه نباشی پیشم
با تو جون میگیرم،نمیمیرم بزار دستاتو تو دستم
بی تو بی قرارم،نمیتونم از تو چشم بردارم
با تو خوبه حالم سبک بالم،به این حس قشنگم میبالم.