اس ام اس عاشقانه غمگین جدید 94, اس ام اس عاشقانه غمگین جدید 2015, اس ام اس جدید 94, جدیدترین اس ام اس های عاشقانه, جملات عاشقانه همراه با عکس, سایت اس ام اس

اس ام اس عاشقانه غمگین جدید 94

 

اس ام اس عاشقانه غمگین جدید 94
sms love sad new 94

ریه هایم بهونه هوای با تو بودن را دارن
تهدید میکنند زندگیم را

اس ام اس عاشقانه غمگین جدید 94
sms love sad new 94

تنگی نفست رو 
ننداز گردن آلودگی هوا 
ببین دلت کجا گیر کرده

اس ام اس عاشقانه غمگین جدید 94
sms love sad new 94

گاهی میان وسعت دستان خالیم
حس میکنم تمام داروندارم نگاه توست
تقدیم به کاربران

اس ام اس عاشقانه غمگین جدید 94
sms love sad new 94

آنقدر خوب هستم که ببخشمت
اما
آنقدر احمق نیستم که دوباره به تو اعتماد کنم

اس ام اس عاشقانه غمگین جدید 94
sms love sad new 94

شانه ات را دیر آوردی، سرم را باد برد
خشت خشت و آجر آجر پیکرم را باد برد
با همین نیمه، همین معمولی ساده بساز
دیر کردی، نیمه عاشق ترم را باد برد

اس ام اس عاشقانه غمگین جدید 94
sms love sad new 94

بیراهه رفته بودم آن شب
دستم را گرفته بود و میکشید
زین بعد همه عمرم را بیراهه خواهم رفت

اس ام اس عاشقانه غمگین جدید 94
sms love sad new 94

دلم عـشق میخواد
از این عشقای افـسانه ای
از این عـشقا که میگن واسه تو قصه هـاست
از این عـشقا که کلی هیجان و دیوونه بازی داره
من دلم یه تو میخواد

اس ام اس عاشقانه غمگین جدید 94
sms love sad new 94

گل و گلدون بهونن، باد و بارون بهونن
شبا ستاره ها، مهتاب و آسمون بهونن
اگه میگم برات از دل خستم
بهونست که بگم:
عاشقت هستم

اس ام اس عاشقانه غمگین جدید 94
sms love sad new 94

من آن ابرم که میخواهد ببارد
دل تنگم هوای گریه دارد
دل تنگم غریب این در و دشت
نمیداند کجا سر میگذارد

اس ام اس عاشقانه غمگین جدید 94
sms love sad new 94

امشب تمام حوصله ام را
در یک کلام کوچک در تو خلاصه کردم
ای کاش می شد یک بار
تنها همین یک بار
تکرار می شدی، تکرار

اس ام اس عاشقانه غمگین جدید 94
sms love sad new 94

میدانی شب ها چگونه میخوابم؟
بدون تو
این خودش کم فاجعه ای نیست

اس ام اس عاشقانه غمگین جدید 94
sms love sad new 94

گلدونه های اطلسی، حس غریب بی کسی
تو چادر سیاه شب، پر میشم از دلواپسی
دلم، دلم گرفته از خودم
خودم اسیر غم شدم
شدم غریب قصه ی خودم

دسته بندی : اس ام اس عاشقانه

 

منبع : اس ام اس عاشقانه غمگین جدید ۹۴