اس ام اس عاشقانه ولنتاین, اس ام اس عاشقانه 2015, اس ام اس عاشقانه بوسیدن, اس ام اس عاشقانه تیکه دار 94, اس ام اس عاشقانه دوست داشتن, اس ام اس عاشقانه غمگین

اس ام اس عاشقانه ولنتاین

 

اس ام اس عاشقانه ولنتاین
sms love



تمام دنیا
محله ی کوچکی ست
که تو در آن متولد می شوی
و من
میان بازی بچه های محله
به عشق تو پیر می شوم


اس ام اس عاشقانه 2015
sms love



گاهی باید دستاشو بگیری تو دستت
و فقط ی جمله بهش بگی:
من واسه یه لحظه بیشتر با تو بودن
حاضرم همه دنیام رو بدم


اس ام اس عاشقانه ولنتاین
sms love



وقتی آغوشت را
به روی آرزوهایم باز میکنی
آنقدر مجذوب گرمای وجودت میشوم
که جز آرامش آغوشت
تمام آرزوهای خواستنی دیگرم را
از یاد می برم


اس ام اس عاشقانه جدید
sms love



گاهی همه دنیا
فدای خنده های کسی که
دوستش داری


اس ام اس عاشقانه دوست داشتن
sms love



به رسیدن فکر نمی کنم
به تو فکر می کنم
و می رسم


اس ام اس عاشقانه باحال
sms love



یک بار خواب دیدن تو به تمام عمر می ارزد
پس نگو، نگو که رویای دور از دسترس خوش نیست قبول ندارم
گرچه به ظاهر جسم خسته است
اما دل دریایی است، تاب و توانش بیش از اینهاست
دوستت دارم و تاوان آن هرچه باشد باشد
دوستت خواهم داشت بیشتر از دیروز
باکی ندارم از هیچ کس و هرکس که تورا دارم


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms love



دوستت دارم
ولی هرگز نمی دانم چرا
من به عاشق بودن بی منطق خود
قانعم


اس ام اس عاشقانه دوستت دارم
sms love



نگران نباش برو
من تنها نیستم
تنهایی هست، دلتنگی هم قول آمدن داده
غروب هم هست
من می میرم، تو برو نگران من نباش


اس ام اس عاشقانه تنهایی
sms love



در تمام داروخانه ها موجود است
نرم کننده موی سر
نرم کننده پوست دست
کاش می شد برای نرم کردن دل تو هم نسخه ای گرفت


اس ام اس عاشقانه تیکه دار
sms love



تلخم
مثله حلوای عزای کسی که دوسش داری


پیامک عاشقانه تلخ
sms love



برایت و ان یکاد میخوانم و آیت الکرسی
این‌ها هم که نباشند سلامت خواهی ماند
نگاه عاشق دعاست


جملات عاشقانه سنگین
sms love



هیچوقت خودت را برای کسی شرح نده
کسی که تورا دوست داشته باشد به این کار نیازی ندارد
و کسی که تورا دوست ندارد آن را باور نخواهد کرد


اس ام اس عاشقانه ۹۴
sms love



چقدر ماه گرفتگی را دوست دارم
شبیه توست وقتی موهایت را روی صورتت میریزی


اس ام اس عاشقانه خفن
sms love



همیشه نباید حرف زد
گاه باید سکوت کرد
حرف دل که گفتنی نیست
باید آدمش باشد
کسی که با یک نگاه کردن به چشمت
ته بغضت را بفهمد


متن عاشقانه گریه دار
sms love



بگذار لبهایت برای بوسیدن باشد
چشمهایت به اندازه ی کافی حرف برای گفتن دارد


اس ام اس عاشقانه بوسیدن
sms love



دستم را روی قلبم می گذارم
خوشحال میشوم که قدمهایت را احساس میکنم
عجب تفاهمی دارند
صدای قدمهایت با صدای قلبم


اس ام اس عاشقانه ولنتاین
sms love



حسی شبیه حس ناب اولین بوسه
هر لحظه که تو را می بینم در من موج می زند


دسته بندی : اس ام اس عاشقانه

 

منبع : اس ام اس عاشقانه سری ۲۵