اس ام اس عاشقانه کوتاه

 

کسی که تو رو داره غم نداره، غم بشینه رو دل کسی که تو رو دوست نداره.

اس ام اس عاشقانه

ما بخار شیشه ایم نازمون کنی اشکمون درمیاد چه برسه فراموشمون کنی.

اس ام اس احساسی

تو مغازه ی قلبم تنها گلی هستی که روش نوشتم دست نزنید، فروشی نیست.

اس ام اس کوتاه

میدونی محبت یعنی چی ؟  م = من   ح= حالا  ب= به یاد   ت = توام

اس ام اس بهاری

یادت ای دوست بخیر. بهترینم خوبی؟ خبری نیست ز تو. روزگارت شیرین. دل من میخواهد که بدانی بی تو دلم اندازه دنیا تنگ است.

اس ام اس جدید

اگه دیدی کویرم / بیایی جون میگیرم / اگه دیدی بهارم / تو قلبم تو رو دارم.

اس ام اس های زیبا

22nya  12ne
نتونستی بخونیش
نوشتم : تو دنیا یه دونه ای.

 قشنگ ترین اس ام اس های عاشقانه

به کوتاهی لحظات با تو بودن منگر، به وسعت لحظه هایی نگاه کن که به یادت هستم.

اس ام اس تازه

یادت باشه تو وجودم یه جای همیشگی داری یه جای کوچیک به وسعت یه قلب.

نوشته های زیبا

زیبایی زندگی به اینه که بی خبر دعات کنن، نبینی و نگات کنن، ندونی و یادت کنن.

متن زیبا

غروب برات چه سخته وقتی غریبه باشی / وقتی عزیزی داری ولی پیشش نباشی.

پیامک های جدید

شبیه آن مسجد بین راهی تنهایم، هرکسی هم که می آید میشکند، هم نمازش را و هم دلم را و میرود.

اس ام اس

بی تو هر شب عاشقی بارانی ام، لاله ای پژمرده و زندانی ام، بی تو در کنج همه
دلواپسی، بی تو من آغاز یک ویرانی ام.

جملات عاشقانه

شیشه می شکند و زندگی می گذرد، نوروز می آید تا به ما بگوید تنها محبت ماندنی است
پس دوستت دارم چه شیشه باشم چه اسیر سرنوشت.

اسمس عاشقانه

حضور آرامت در کنارم نیست، ولی یادت مهمان همیشگی قلبم است.

اس عاشقانه

برای محبت هایی که عمیق اند هرگز ندیدن و نبودن دلیل از یاد بردن نیست.

پیامک عاشقانه

میخوام بیام کنار تو، تا یه کمی لوست کنم، اگه کسی اونجا نبود، یواشکی بوست کنم.

اس مس عاشقانه

تمام شهر خوابیده، من به یاد تو بیدارم، یه روز می فهی از چشام چه احساسی بهت دارم.

سایت اس ام اس

قسم به تار عنکبوت،به مرغ باغ ملکوت، از راه دور بهتون میگم: دنیا فدای تار موت.

اس ام اس غمگین

با ارزش ترین چیز در زندگی دل آدم هاست، اگر کسی بهت سپردش امانتدار خوبی باش.

اس ام اس دلتنگی

طلایی ترین روزها ارزانی نگاه مهربانت و هزار گل رز پیشکش قلب با صفایت.

اس ام اس گریه دار

خونه اجاره ای داری؟ واسه یه آدم تنها؟ قلبشو پیش میده جونشم ماه به ماه.

اس قشنگ

میدونی سخت ترین لحظه تو زندگی آدما چیه؟ اینکه واسه کسی که دوسش داری یه تجربه باشی.

اس ام اس مفهومی

هرگاه مرا دوست نداشتی فریاد مکن
.
.
.
.
آرام در گوشم بگو تا آهسته بمیرم.

اس ام اس معنی دار

دلم گم کرده راهش را و چشمانم نگاهش را شبیه آسمانی که شبی گم کرده ماهش را.

اس ام اس عاشقانه غمگین

از پرستوی عشق پرسیدم به یگانه دوست چه نویسم؟ گفت بنویس همیشه به یادتم.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

آرزویت را برآورده میکند آن خدایی که آسمان را برای خنداندن گلی میگریاند.

عاشقانه

دلتنگی هایم را با کدام قایق خالی روانه دل دریاییت کنم تا بدانی دلتنگتم.

اسمس احساسی

عشق+ تو = زندگی
تو + زندگی = آرامش
من ـ تو = دیوانگی
دیوانگی+ عشق = تو
زندگی ـ تو = مرگ

اس ام اس عشق

میدونی مترسک به کلاغ چی گفت؟ گفت هر چی میخوای نوکم بزن ولی تنهام نزار.

اس ام اس عاشقان

یادم باشه یادت بدم یاد تو همیشه تو یادمه.

اسمس عید

بگذار تا دل من بی انتها تکرار کند که تنها تو را میخواهد فقط تو را.

اس ام اس سنگین

عشق یعنی کوچک کردن دنیا به اندازه یک نفر یا بزرگ کردن یک نفر به اندازه دنیا.

اس ام اس خفن

دلم برای دیدنت چه عاشقانه لک زده / بلور قلب کوچکم ز دوریت ترک زده.

اس ام اس توپ

بی هیچ دلیلی دوستت دارم تا نقض کنم قانونی را که هنوز علت می طلبد.