اس ام اس عاشقانه گریه دار

 

" نبودن تو "
فقط " نبودن تو " نیست
نبودن خیلی " چیزهاست "


اس ام اس عاشقانه غمگین


از قوی بودن خسـته ام
دلـ♥ــم شانه ات را میخواهد


اس ام اس عاشقانه فاز بالا


گاهی دلمان عشقی ساده می خواهد
که مانند نسیمی به ما بوزد و روحمان را خنک کند
در هیاهوی زندگی به اصطلاح مدرن امروزی
داغ کرده ایم داغ


اسمس عاشقانه پر غم


خیلی وقت است که دیگر
خوش نمی گذرد
فقط
خوشم که دارد میگذرد


اس ام اس عاشقانه زیبا و غمگین


عجب حکایت عجیبیست
حواسم را هرکجا که پرت می کنم باز هم کنار تو می افتد


اس ام اس عاشقانه غمگین 93


بغض خفت کنه
بهتر از اینه که جلوی کسی که
برای احساست
ارزش قائل نیست
گریه کنی


اس ام اس عاشقانه غمگین جدید


نه به دیروزهایی که بودی فکر میکنم و نه به فرداهایی که شاید بیایی
میخواهم امروز را زندگی کنم
خواستی باش نخواستی نباش


اس ام اس احساسی 93


یکی هست که وقتی میبینمش قلبم تند تند میزنه
خیلی وقته این حسو نداشتم
حیف که خودش نمی دونه


اس ام اس


تو را خودم چشم زدم
بس که نوشتم اسمت را میان شعرهایم
بی آنکه اسپند بچرخانم میان واژه ها


اس ام اس غمگین


کاش انسا ن هم مثل شمع فقط یک شب زندگی میکرد
اما
در کنار پروانه اش


اس ام اس جدید غمگین 93


تنها چیزی که من تو زندگی بسیار تسلط دارم
انتخاب آدمهای اشتباه واسه دوست داشتنه


جدیدترین اس ام اس های عاشقانه غمگین


باز هم دیدمش
نه اینکه بغض کنم نه! فقط از دور
فقط از دور هزار سال پیرتر شدم


اس ام اس عاشقانه توپ


یک تلنگر هم کافی بود
برای شکستنم
به هر حال ممنون از مشتی که زدی


پیامک عاشقانه


در پیش بی دردان چرا
فریاد بی حاصل کنم
گر شکوه ای دارم ز دل
با یار صاحب دل کنم


اس عاشقانه غمگین 93


گاهی
شلوغی پیاده رو بهانه خوبیست که دستهای کسی را برای همیشه گم کنی
درست در لحظه ای که تکه ای از
"دوستت دارم"
هنوز در دهانت است


اس ام اس عاشقان


اگر خوب گوش کنی ضربان های تند و پی در پی قلبم را میشنوی
تورا فریاد میزنند
مخاطب کلامم که هیچ ، مخاطب ضربان های قلبم هم تویی


سایت اس ام اس غمگین


چی دلنشین تر از اینکه
مدام و بی بهانه
صدایت کنم با علامت سوال؟
و تو سر حوصله جواب بدهی
جــــون دلم


اس ام اس تازه


دستمالم که هیچ
بی تو تمام زندگی ام
زیر درخت آلبالو گم شده.