اس ام اس غمگین و تنهایی, اس ام اس غمگین 94, اس ام اس غمگین و تنهایی 2015, اس ام اس عاشقانه گریه دار جدید, جملات عاشقانه همراه با عکس, اس ام اس غمگین سیگار

اس ام اس غمگین و تنهایی

 

اس ام اس غمگین و تنهایی
sms sad



تنت که در آغوش کسی باشد و دلت جای دیگر
هزار خطبه هم بخوانند خیانت است


اس ام اس غمگین بهمن 93
sms sad



ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ
ﭼﻪ ﺳﺨﺖ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ ﻣﯿﮑﻨﻢ
ﺑﺎ تنهایی ام
ﺗﺎﻭﺍﻥ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺑﻮﺩﻥ ﺭﺍ


اس ام اس غمگین و دلشکسته
sms sad



چه حماقتی
مرا از خود میراند و باز هم میگویم دوستت دارم
چه غرور بی غیرتی دارم من


اس ام اس غمگین و تنهایی
sms sad



و ﻧﺒﻮﺩﻧﺖ ﻣﺜﻞ ﺗﻤﺎﻡ ﮐﺮﺩﻥ ﺳﯿﮕﺎﺭﯼ ﺍﺳﺖ
ﺩﺭ ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺒﯽ ﺑﺮﻓﯽ
ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﮐﻪ ﻫﺎﯼ ﺷﻬﺮ ﺑﺴﺘﻪ ﺍﻧﺪ


اس ام اس غمگین سیگار
sms sad



چه احساس قشنگی است که در خلوت خود
یاد یک دوست تو را غرق تبسم سازد


اس ام اس غمگین تنهایی
sms sad



شبی از سوز دل گفتم قلم را
بیا بنویس غم های دلم را
گفت برو ای بیمار عاشق
ندارم مثل تو طاقت این همه غم را


اس ام اس غمگین 94
sms sad



سایه ام امشب زتنهایی مرا همراه نیست
گر درین خلوت بمیرم هیچ کس آگاه نیست


اس ام اس غمگین گریه دار
sms sad



به پای وعده بی اعتبارت
نشسته این دلم چه صادقانه


اس ام اس غمگین 2015
sms sad



دلم را مبتلایت کرده بودم
خودم را خاک پایت کرده بودم
ندانستم که بی وفا هستی
وگرنه همان اول رهایت کرده بودم


اس ام اس غمگین تنهایی خفن
sms sad



دوست داشتن تو
گناه باشد یا اشتباه
گناه میکنم تورا
حتی به اشتباه


جملات غمگین جدید
sms sad



یه آیه تو قرآن هست که بدجور حیرونم کرده:
"افسوس که هرکس را فرستادم تا به تو بگویم دوستت دارم و
راهی پیش پایت بگذارم او را به مسخره گرفتی"
( یس/30 )


دسته بندی : اس ام اس غمگین

 

منبع : اس ام اس غمگین سری ۵