اس ام اس های زیبا درباره روز جهانی زن, اس ام اس تبریک روز زن, روز جهانی زن مبارک, پیامک 8 مارس, روز جهانی زنان, جملات تبریک روز جهانی زن, اس ام اس های جالب

تبریک روز زن, جملات تبریک روز جهانی زن

 

من زن شدم تحملی پایدار
یک دنیا از سیبی گفت که من چیدم
ولی هیچ کس نگفت نشان عشق
سیب سرخی شد که من به آدم دادم

روز جهانی زن مبارک

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس های زیبا درباره روز جهانی زن ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

8 مارس روز جهانی زن برهمه‌ی زنان مبارک باد... 
با دادن یک هدیه خود را یک سال بیمه بدنه و اعصاب کنید...

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس های زیبا درباره روز جهانی زن ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

زنان معماران واقعی جامعه هستند
روز جهانی زن مبارک

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس های زیبا درباره روز جهانی زن ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

هر خانه، هر قلب، هر احساس، هر لحظه از شادی بدون تو  ناقص است،

فقط شما زنان میتوانید آنها را تکمیل کنید  
روز جهانی زنان مبارک

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس های زیبا درباره روز جهانی زن ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

زن ، روشن ترین افق پیروزی ، پرشکوه ترین اوج موفقیت است
بوسه بر دستان پر مهرت میزنم و شکوه بیشتر را برایت آرزو میکنم
روزت مبارک

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس های زیبا درباره روز جهانی زن ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

روز زن بهانه ای است برای تشکر از شما و من خیلی دوستتون دارم
و حاضرم همه دنیامو دو دستی تقدیمتون کنم . . .

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس های زیبا درباره روز جهانی زن ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

8 مارس روز جهانی زنان به همه زنان ایرانی تبریک میگم با آرزوی فردایی بهتر برای تمامی زنان

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس های زیبا درباره روز جهانی زن ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

سهم من از زندگی دستان پر مهر تو شد
می ستایم من تو را تا آخر عمر همسرم
در میان اوج تنهایی تو با من مانده ای
تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا همسرم
روز جهانی زن مبارک

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس های زیبا درباره روز جهانی زن ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

من به پرواز نمی‌اندیشم
به تو می‌اندیشم به تو که بهتر از اندیشه‌ی یک پروازی
روزت مبارک

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس های زیبا درباره روز جهانی زن ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

کمترین آرزویم این است:
هرگز با چشمان مهربانت، نامهربانى روزگار را نبینى ناز بانو!
روزت مبارک

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس های زیبا درباره روز جهانی زن ◊◊◊◊◊◊◊◊

 

زن بمثابه نمادی از اجتماعیت ، انس ، محبت و ظرافت که سراپای
وجودش جز شور و رقت و عواطف ملکوتی نیست
روز جهانی زن مبارک

 

◊◊◊◊◊◊◊◊ اس ام اس های زیبا درباره روز جهانی زن ◊◊◊◊◊◊◊◊