اس ام اس و متن عاشقانه جدید ۹۴, اس ام اس عاشقانه کوتاه انگلیسی, اس ام اس عاشقانه جدید خیلی قشنگ, اس ام اس عاشقانه غمگین, اس ام اس عاشقانه دوست داشتن, اس ام اس عاشقانه خنده دار جدید, اس ام اس عاشقانه غمگین تنهایی

اس ام اس و متن عاشقانه جدید ۹۴
 

اس ام اس و متن عاشقانه جدید ۹۴
sms romantic 94

سلام به قاصدک های خبر رسان که محکوم به خبرند
و سلام به شقایق هایی که محکوم به عشقند
و سلام به تو که محکوم به دوست داشتنی

اس ام اس و متن عاشقانه جدید ۹۴
sms romantic 94

روزهایی که با تو گذشت
را نمیتوان حذف کرد
خاطراتی که به اسم تو ثبت شده
را نمیتوان دفن کرد
پس بگو با تنهاییت چه باید کرد

اس ام اس و متن عاشقانه جدید ۹۴
sms romantic 94

شب هنوز بیدار است
بر تخت تنهائی ام دراز کشیده ام خیره به اسمان سپید کوچکی
بدون ماه بدون ستاره
صدائی نیست
سکوت، حرفی است
که مدام با خودم تکرار می کنم
و هر بار که پلک می زنم هیچ اتفاقی نمی افتد

اس ام اس و متن عاشقانه جدید ۹۴
sms romantic 94

می سوزم و آب می شوم
و خسته می ریزم
بر دامنه این شبهای سرد و تیره
نیامدی تا حالی بپرسی
حتی به دروغ
شاید دلم به دروغ تو هم خوش می شد

اس ام اس و متن عاشقانه جدید ۹۴
sms romantic 94

هر شب که می خواهم بخوابم
می گویم
صبح که آمدی با شاخه ای گل سرخ
وانمود می کنم هیچ دلتنگ نبوده ام
صبح که بیدار می شوم
می گویم
شب٬ با چمدانی بزرگ می آید
و دیگر نمی رود

اس ام اس و متن عاشقانه جدید ۹۴
sms romantic 94

وقتی چشمانم را روی هم میگذارم
خواب مرا نمی برد
او را می آورد
از میان فرسنگها فاصله

اس ام اس و متن عاشقانه جدید ۹۴
sms romantic 94

با آمدنت شعر شدم
و با رفتنت شاعر

اس ام اس و متن عاشقانه جدید ۹۴
sms romantic 94

دوستت دارم جمله ی زیبائی است
وقتی که آن را از زبان شیرین و قلب پر احساست میشنوم
دلتنگم اما
دلتنگی هایم را به یاد دیدنت شیرین کرده ام
وجودم آغوشت را می طلبد
محبوب من، هرکجای دنیا که هستی
یادت باشد زنی در این سوی دنیا
برای رسیدن به تو ثانیه شماری میکند

اس ام اس و متن عاشقانه جدید ۹۴
sms romantic 94

زن زندگی است و مـرد امنیت
و چه خوب می شود وقتی
مردی تمام مردانگی اش را
خرج امنیت زندگی اش کند
و چه زیبا می شود وقتی
زنی تمام زندگیش را
خرج غرور امنیت اش کند

اس ام اس و متن عاشقانه جدید ۹۴
sms romantic 94

به چه مانند کنم خلوت آغوش ترا؟
به یکی بستر گل؟
به پرستشگه عشق؟
یا به خلوتگه جان ها که غم از یاد برد؟
به نفس های بهار؟
یا به یک خرمن یاس
که شمیم خوش آن را همه جا باد برد؟
به چه مانند کنم؟
من ندانم
به نگاهی؟
تو بگو
به چه مانند کنم؟

اس ام اس و متن عاشقانه جدید ۹۴
sms romantic 94

من از اندوه سرشارم، پر از غم های بی پایان
پر از تکرار دلتنگی و توفان های بی پایان
من و اندوه جان فرسا، من و پایان بی آغاز
تو رفتی بی خبر اما ندیدی من چقدر تنهایم
در این پایان وهم آلود شکسته بغض تنهایم
تو رفتی و نفهمیدی که جایت تا ابد خالی است
خیال دیدنت حتی خیالی خام و پوشالی است

دسته بندی : اس ام اس عاشقانه