اس ام اس و پیامک عاشقانه آذر 93

 

اس ام اس و پیامک عاشقانه آذر 93
sms love



به تاراج برده ای تمام حواسم را
میخندم تویی میگریم تویی میخوابم تویی
اکنون برایت مینویسم
کاش میفهمیدی دلتنگی سخت است
ویران کرده ای منه آباد را


اس ام اس عاشقانه جدید
sms love



جلو کسی که تنهاست اونقدر از عشقت تعریف نکن
دلش میخواد لعنتی


اس ام اس عاشقانه 93
sms love



مصراع نخست من تو را میبوسم
در مصرع بعد هم تو را میبوسم
ایراد ندارد، به کسی چه اصلا
شعر خودم است، من تو را میبوسم


اس ام اس عاشقانه زیبا
sms love



من یه بچه ی شیطون توی کوچه ها بودم
عشق تو بزرگم کرد


اس ام اس عاشقانه خنده دار
sms love



عشق یعنی:
وقتی دستت توی دست عشقته
حس ناب بودن توی بهشت رو تجربه کنی


اس ام اس عاشقانه احساسی
sms love



ﺁﻏﻮﺷﺖ ﻫﻤﺎﻧﻨﺪ ﺟﻨﮓ ﻭﯾﺘﻨﺎﻡ ﺍﺳﺖ
ﻫﺮﮐﻪ رفت ﯾﺎ ﺑﺮﻧﮕﺸﺖ
ﯾﺎ ﺍﮔﺮ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ بود


اس ام اس عاشقانه خفن
sms love



دوس دارم دَم دَمای صب کـه مث فرشته ها خوابی
واسه ی لحظه دیدن چـشای خواب آلوده ت
اونقد تو دس و پات بپیچم که خواب از سرت بپره
غر زدنات تو سرم، مو کشیدناتو خریدارم
فوشاتم نوش جونم ^_^


اس ام اس عاشقانه انگلیسی
sms love



عشق یعنی
چشممون رو روی اشتباهای همسرمون ببندیم


اس ام اس عاشقانه دلتنگی
sms love



مشترک گرامی
شما دعوت به اشتراک در قلبم شده اید
در صورت تمایل عدد 1 را به قلبم ارسال نمایید
از طرف کسی که دیونه وار دوست داره


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms love



عادت ندارم درد دلم را
به هـمه کس بگویم
پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم
تا همه فکر کنند
نه دردی دارم و نه قلبی


پیامک عاشقانه جدید
sms love



عکس های قدیمی ام "رقیب" هایم شده اند
تصویر زنی که روزی دوستش داشتی


پیامک عاشقانه کوتاه
sms love



خوشبختی داشتن کسی است
که بیشتر از خودش تو را بخواهد
و بیشتر از تو هیچ نخواهد
و تو تمام زندگیش باشی


پیامک عاشقانه صبح بخیر
sms love



به سلامتیه کسی که هنوز داری
ولی
دیگه مال تو نیست


جملات عاشقانه برای همسر
sms love



خاکی خاکی ام
آنکه دنیایم بود
آنچنان زمینم زد که تا آخر عمر باید خودم را بتکانم


اس ام اس و پیامک عاشقانه آذر 93
sms love



گاهی دوستت دارم ها بی فایده اند
مثل موفق باشیدهای انتهای برگه امتحان


دسته بندی : اس ام اس عاشقانه

 

منبع : اس ام اس عاشقانه سری 21