اس مس عاشقانه 93

 

مجنون قصه اش افسـانه بود
مـن حقیقتم
بیا لیـلای عشقم باش


اس ام اس عاشقانه جدید


تا برمیدارمش از تو می نویسد‏ ‏
مانده ام این ‏‏"خودنویس‏" است یا ‏‏"تونویس‏"


اس ام اس عاشقانه جدید 93


آنقدر قدم زدن با تو را دوست دارم که به جای "خانه"، برای عشقمان "جاده" خواهم ساخت


اس ام اس عاشقانه


تو شکوهت میان دختر ها، ای نجیب اصیل، ای بومی
مثل یک تخته فرش کرمانی است وسط فرشهای ماشینی


اس ام اس احساسی 93


ﺍﯾﻦ ﻋﺼﺮ
ﭼﻘﺪﺭ ﻏﻢﺍﻧﮕﯿﺰ ﺍﺳﺖ
ﺍﻧﮕﺎﺭ
ﺩﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﻗﻄﺎﺭﻫﺎ ﻭ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱﻫﺎ
ﺗـــﻮ ﺩﻭﺭ ﻣﯽﺷﻮﯼ


اس ام اس


عشق چیز عجیبی نیست
همین است که تو دلت بگیرد و من نفسم


اس ام اس جدید 93


در تلاطم آغوشت
احمقانه است شناگر ماهری بودن
در تو
.
.
.
"تنها باید غرق شد"


اس مس عاشقانه


طرح کمرنگی بودم از عشق
نقطه چینی از خویش
تو تمامم کردی


جدیدترین اس ام اس های عاشقانه


ای کاش آنشب دست درمویش نمی برد
زلفش که آمد روی پیشانی
دلم رفت


اس ام اس عاشقانه زیبا


بالا رفتیم ماست بود پایین اومدیم دوغ بود
غصه ی من راست بود غصه ی تو دروغ بود


اس ام اس عاشقانه خفن


شاید تو نمی دانی
چقدر سخت است‏
دیدن  یار را با یار


اس ام اس عاشقانه توپ


نرو تنهام نذار با درد و غم هام
اگر چه دلخوری از خیلی حرفام
به قرآنی که از سایه اش گذشتم
به مرگ هر دوتامون خیلی تنهام


پیامک عاشقانه


پرستو ها چرا پرواز کردید؟
جدایی را شما آغاز کردید
خوشا به حال آنان که دلداری ندارند
به عشق و عاشقی کاری ندارند


اس ام اس عاشقانه غمگین


"سرت" گرم شد
"سرم" گرم شد
تو به او من به تب


اس عاشقانه 93


شاعرم می کند
آنگونه که بهارنارنج ها
شیراز را


اس ام اس عشقی 93


عمریست
در شب چشم هایت
گیر انداخته ای دلم را
حالا
پرم میدهی که برو؟