جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

 

دل آرامم جاییست میان دستانت
که وقتی در آن هستم میان آرامشش گم میشوم
طوری که پیدا کردنم دشوار است
کاش هیچوقت پیدا نشوم
کاش میشد این لحظات خوب را تمدید کرد.

اس ام اس دوست داشتن

" تو "
در کنارِ خودت نیستی و نمیدانی
در کنار ” تو ” بودن
چه حالی دارد.

اس ام اس عاشقانه

میخوام باور کنم تا آخر عمر کنارت سالها تحویل میشه
جهان با عشق ما آغاز میشه
جهان بی عشق ما تعطیل میشه.

پیامک عاشقانه

رویا بوسیدن "توست"
زیر آبشار گیسویت
آنها که در می آیند
سراب های بی آبند.

اس ام اس عاشقانه کوتاه

من بی تو چه قدر ساده رفتم بر باد / تو نام مرا چه زود بردی از یاد
من حبه ی قند کوچکی بودم که / از دست تو در پیاله ی چای افتاد.

اس ام اس عاشقانه خفن

شاید باورت نشود اما حضورت، چنان گرمایی به وجود سردم بخشید که حس میکنم چه زیباست پرستش کسی که برایم تمام دنیاست
دوست دارم.

اس مس عاشقانه

پیری می گفت همه چیز درمان و چاره دارد جز مرگ
اما مرگ که زندگی دوباره است آغازی نو است
چیزی که درمان ندارد درد عاشقیست
وگرنه فرهاد زندگی بی عشق را انتخاب می کرد.

اس ام اس عاشقان

 دوست داشتنت را دوست دارم، همین است که امیدوارم میکند به زندگی.

اس عاشقانه

توی زندگی عاشق شدن نه برنامه ریزی شدست و نه با دلیل اتفاق میفته
اما وقتی که عشق حقیقی باشه تبدیل میشه به برنامه ی زندگیتون و دلیل زنده بودنتون.

اس ام اس عاشقانه زیبا

 بی چشم میشه زندگی کرد، بی نفس هرگز، همه عالم چشم من ولی تو نفس من.

اس ام اس عاشقانه غمگین

چایت را تلخ نخور
.
.
.
یکبار صدایم کن تمام قندهای دلم را برایت آب میکنم.

اس مس جدید عاشقانه

درخت را به نام برگ
بهار را به نام گل
ستاره را به نام نور
کوه را به نام سنگ
دل شکفته مرا به نام عشق
عشق را به نام درد
مرا به نام کوچکم صدا بزن.

اس ام اس احساسی

جای غم باد
هر آن دل که
نخواهد
"شادیت"

اس ام اس جدید

وقتی مرا "نفسم" خطاب میکنی
نفسم میگیرد
نمیدانم از شوق بودنت است
یا از تصور نبودنت
کنارم بمان ای خوبترین خوب ها
نفس من بند نفس های توست خوب من.

اس ام اس غمگین

خیلی مواظب باش
اگه با شنیدن صداش دلت لرزید
اگه از بدی هاش فرار نکردی و موندی
دیگه تمومه
اون شده همه ی دنیات.

اس ام اس

علت بی خوابیم را چگونه بگویم
وقتی یاد تو از سقف اتاقم چکه می کند "بهترینم"

اس ام اس عاشقانه تنهایی

اگر
تمام راه های دنیا را اشتباه رفته باشم
آغوشت را درست آمده ام.

اس ام اس احساسی 93

از تمام دنیا
یک صبح سرد
یک چای داغ
و
یک صبح بخیر تو
برایم کافیست.

اس ام اس عاشقانه اسفند ماه

بودن آدم هایی که با محبتند
زمین را زیباتر میکند
"همیشه باش"