جملات عاشقانه با عکس

 

نانوشته هایم بسیارند
مثل بی قراری هایـم
من سکــوتم را فریـاد می کِشــم
آخر، این آشوب درونم مرا می کُشد.

جملات عاشقانه غمگین

شاید روزی برسد که پشیمان شوی
از ترک کردن من و فراموش کردن خاطراتم
اگر اینچنین شد باز به سوی من برگرد
چون من هیچ گاه فراموشت نمیکنم
همیشه جایت کنارم خالی ست.

 

جملات عاشقانه با عکس

 

متن دخترانه

غـروبـا میون هــفته بر سـر قـبر یه عاشـق
یـه جوون مـیاد مـیزاره گـلای سـرخ شـقایـق
بی صـدا میشکنه بغضش روی سـنـگ قبـر دلدار
اشک میریزه از دو چـشـمش مثل بارون وقت دیدار
زیر لب با گـریه مـیگه : مـهـربونم بی وفایـی
رفتی و نیـسـتی بدونی چـه جـگر سـوزه جـدایی
آخه من تو رو می خواستم اون نجـیـب خوب و پاک
اون صـدای مهـربون، نه سـکــوت ســرد خــاک
     تویی که نگاه پاکت مـرهـم زخـم دلــــم بـود
دیدنـت حـتی یه لـحــظه راه حـل مشکـلـم بود
تو که ریـشه کردی بـا من، توی خـاک بی قراری
تو که گفتی با جـدایی هـیـچ مـیونه ای نداری
پس چـرا تنهام گذاشـتی توی این فـصل سیاهی
تو عـزیـزترینی اما یه رفیـق نــیـمه راهــی
داغ رفتنـت عـزیـزم خط کـشـیـد رو بـودن مـن
رفتی و دیگـه چـه فایده ناله و ضـجـّه و شیـون
تو سـفر کردی به خـورشـید، رفتی اونور دقایق
منـو جا گذاشتی اینجا با دلی خـســته و عاشـق
نمـیـخـوام بی تو بمـونم، بی تـو زندگی حرومــه
تو که پیش من نبـاشـی، هـمـه چـی برام تمـومه
عاشـق خـسـته و تنها سـر گـذاشـت رو خاک نمناک
گفت جگر گـوشـه ی عـشـقو دادمـش دسـت تو ای خاک
نزاری تنها بمونـه، هــمـدم چـشـم سـیـاش باش
شونه کن موهاشو آروم، شـبا قصـه گو بـراش باش
و غـروب با اون غـرورش نتونسـت دووم بـیـــاره
پاکشـیـد از آسـمـون و جاشـو داد به یـک سـتاره
اون جــوون داغ دیـده با دلـی شـکـسـته از غـم
بوسـه زد رو خـاک یار و دور شد آهسـته و کم کم
ولی چند قدم که دور شد دوباره گـریه رو سـر داد
روشــــو بــر گــردونـــد و داد زد
بـه خـدا نـمــیـری از یاد.

متن گریه دار

هی رفیق
زیادى خوبى نکن
انسان است، فراموشکار است
از تنهایى اش که در بیاید تنهایى ات را دور میزند
پشت مى کند به تو، به گذشته اش
حتی روزى میرسد که به تو میگوید: شما.

 

جملات عاشقانه با عکس

 

متن عاشقانه

هــیچ مجازاتی برای کسی که دل می شکند
کافی نیست
دل شکسته دردی دارد که درمانی برای آن نیست
و
کسی که دل می شکند شبیه آدم نیست.

دلنوشته عاشقانه

جآی خآلیِ تُو رآ بآ عَروسَکی پُر کَردِه اَم
هَمآنَند تُوست
مَرا دوست نَدآرَد
دِلَش بَرآیَم تَنگ نِمی شَوَد
اِحسآس نَدارَد
اَمآ هَرچِه هَست، دِلَم را نِمی شِکَنَد.

 

جملات عاشقانه با عکس

 

متن عاشقانه کوتاه

لای پنجره ی اتاقم همیشه باز است
چه در سرما و چه در گرما
آخر میدانی
میدانم که روزی برمیگردی و به در بسته میخوری
گفتم آن روز پنجره ای به رویت باز باشد.

جملات زیبا

خانه ای خواهم ساخت
که در و پنجره اش قفل شود
تا کسی بی اذن من داخل خانه نشود
میهمانم قدمش بروی چشمم، لیکن
آنکه از خانه بخواهد دل بدزدد هرگز
من دگر پیر شدم
خسته
زمین گیر شدم
پای رفتن به سراغ دل خود را هیچ ندارم، هرگز
با دلم بازی بس است
این چراغ آخر است
بگذارید تک و تنها به خودم فکر کنم
بنویسم و مرور فکر خویش
خاطرات تلخ و ریش
دفتری با برگ کاهی از همه رنج دلم
دل خونین، بغض خسته، فکر رنجور ای خدا
درد دارم بخدا
از همه رهگذارن
از همه آنان که با نامهربانی میروند.

 

جملات عاشقانه با عکس

 

متن خیانت

حسرت یک بار با تو بودن را دارم
نمیدانم چرا
ولی حسی درونم میگوید
این آرزویی محال است
کسی چه میداند
شاید فرض محال، محال نباشد.

اس ام اس

هر شب در رویاهایم تو را می بینم و احساس ات می کنم
و احساس می کنم تو هم همین احساس را داری
دوری، فاصله و فضا بین ماست
و تو این را نشان دادی و ثابت کردی
نزدیک، دور، هر جایی که هستی
و من باور می کنم قلب می تواند برای این بتپد
یک بار دیگر در را باز کن
و دوباره در قلب من باش
ما می توانیم یک بار دیگر عاشق باشیم
و این عشق می تواند برای همیشه باشد
و تا زمانی که نمردیم نمی گذاریم بمیرد
عشق زمانی بود که من تو را دوست داشتم
دوران صداقت، و من تو را داشتم
در زندگی من، ما همیشه خواهیم تپید
نزدیک، دور، هرجایی که هستی
من باور دارم که قلب هایمان خواهد تپید
یک بار دیگر در را باز کن
و تو در قلب من هستی
تو اینجا هستی، و من هیچ ترسی ندارم
می دانم قلبم برای این خواهد تپید
ما برای همیشه باهم خواهیم بود
تو در قلب من در پناه خواهی بود
و قلب من برای تو خواهد تپید
و خواهد تپید.

 

جملات عاشقانه با عکس

 

اس ام اس عاشقانه

کم نبودند نگاههایی که محو من شدند
ولی من هیچکدام را پاسخ ندادم
آخر میدانی
من هنوز هم محو چشمانت هستم نازنینم.

شعر عاشقانه

کم نبودند نگاههایی که محو من شدند
ولی من هیچکدام را پاسخ ندادم
آخر میدانی
من هنوز هم محو چشمانت هستم نازنینم.

 

جملات عاشقانه با عکس

 

جملات تیکه دار

حتی شلوغ ترین خیابانها را گشتم
دریغ از یک نگاه آشنا.

متن احساسی

وقتی به هوای دیدنت
قلب ابرها هم تند تند می تپد
یاد تو مثل چیزی شبیه قطره های باران
بر لب های خشک و ترک خورده ام
لیز می خورد.

 

جملات عاشقانه با عکس

 

عکس عاشقانه دختر

وقتای تنهایی یک باره میروم به رویا
مهربانم هنوز هم یادت مرا رها نمیکند
سوالی دارم
چگونه مرا از خاطرت پاک کردی ؟
بگو شاید من هم توانستم.

عکس رمانتیک

هنوز هم صبح ها هوا سوز ملایمی دارد
کاش بودی و مرا جای میدادی در آغوشت
چه رویای گرمی.

 

جملات عاشقانه با عکس

 

عکس عاشقانه از دختر و پسر

عشقت باید تو بغلت باشه
محکم تو سینه خودت فشارش بدی
تا نفسش بند بیاد
جیغ بکشه
دور خودت بچرخی و بچرخونیش
این قدر بچرخی ... بچرخی ... بچرخونی
تا سر هر دوتانو گیج بره پهن شید رو زمین
بعد چشماتونو ببندید
دنیا دور سرتون بچرخه.

عکس آغوش

ﻫﺮ ﺁﺩمی ﮐﻪ ﻣﯿﺮﻭﺩ
ﯾﮏ ﺭﻭﺯ
ﯾﮏ جایی
به ﯾﮏ ﻫﻮﺍﯾﯽ
ﺑﺮمیگردد
ﻫﻤﯿﺸﻪ ﯾﮏ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﺎ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﻫﺴﺖ
ﺣﺘﯽ ﯾﮏ ﺧﺎﻃﺮﻩ.

 

جملات عاشقانه با عکس

 

متن عاشقانه همراه با عکس

بودن و نبودنت مرا دلتنگ میکند
در بودنت هراس رفتن و در نبودنت انتظار آمدن
چه دو راهی دشواری است.

عکس و متن عاشقانه با هم

یـه وقتایی کـه دلت گرفته
بغض داری، آروم نـیستی، دلت براش تـنگ شده
حوصلـه هیچکسو نداری
بـه یــاد لحظه ای بیفت که اون
همـه ی بی قراری های تو رو
دید، اما
چشماشو بست و رفت.

دلنوشته تلخ

من هرزه نیستم
اگر پشت شمشادها، گذاشتم مرا ببوسی
خواستم بدانی
آنقدر حس دوست داشتنت قوی بود
که از تمام اعتقاداتم گذشتم
و تو پشت سرم به همه گفتی :
چقدر هرزه بود، تنش می خارید.