دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام چقدر خوبه با لینک مستقیم و کیفیت 320، 128

دانلود آهنگ عاشقانه 96 با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام چقدر خوبه با لینک مستقیم و کیفیت 320، 128

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام چقدر خوبه با لینک مستقیم و کیفیت 320، 128

متن آهنگ چقدر خوبه از فریدون آسرایی

چقدر خوبه که اینجایی دلم موج و تو دریایی
چقدر خوبه هوای تو دلم رفته برای تو
شادم که شادی تو وقتی میبینم خوشحالی تو
شادم با لبخندات دستام غرقن تو موج موهات
شادم با شادی تو وقتی میبینم خوشحالی تو
شادم با لبخندات دستام غرقن تو موج موهات
چقدر خوبه که اینجایی دلم موج و تو دریایی
چقدر خوبه هوای تو دلم رفته برای تو
تو بیتابی بیتابیدن زمین دور تو میگردید
هوای من کنار تو محال دیگه برگرده
چقدر خوبه که اینجایی دلم موج و تو دریایی
چقدر خوبه هوای تو دلم رفته برای تو
شادم که شادی تو وقتی میبینم خوشحالی تو
شادم با لبخندات دستام غرقن تو موج موهات
شادم با شادی تو وقتی میبینم خوشحالی تو
شادم با لبخندات دستام غرقن تو موج موهات
چقدر خوبه که اینجایی دلم موج و تو دریایی
چقدر خوبه هوای تو دلم رفته برای تو

دانلود موزیک با کیفیت 320

دانلود موزیک با کیفیت 128