دانلود رمان جان به نیمه جان بده | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان جان به نیمه جان بده با لینک مستقیم و بدون سانسور, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان جان به نیمه جان بده | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: جان به نیمه جان بده

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه و اجتماعی

تعداد صفحات: 197

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 950 کیلوبایت

 نویسنده: زهرا بهاروند

 توضیحات:

این داستان سرگذشت انسان‌هایی است که اشتباهات زیادی را در گذشته‌ی خود به جا گذاشته‌اند؛ اشتباهاتی که رد پایشان در زندگی کنونی آن‎ها پر رنگ شده است، سرگذشت عشقی پاک ولی پر از تلاطم؛ عشقی که پس از گذشت سال‌ها آتشش هنوز هم به شعله‌وریِ روزهای نخست خود و شاید سوزنده‌تر باقی مانده است، داستان من قصه‌ی عاشقی‌ست.رمان جان به نیمه جان بده رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

نکته‌ی مهم:
دوست‌های عزیز، این رمان قصد توهین به قومیت خاصی رو نداره که در هر قومی، خوب و بد بسیاره. من به‌خاطر این که خودم اصالتاً لُر هستم و تو دزفول بزرگ شدم، قوم لُر و شهر دزفول رو برای زندگی شخصیت‌هام انتخاب کردم؛ پس توجه داشته باشید هیچ توهینی صورت نگرفته.

قسمتی از متن رمان:

مقدمه:
چشم‌هایت، اکسیرِ حیات بودند برایم؛
عاشقانه که نگاهم می‌کردی، قلبم تندتر از همیشه می‌تپید.
لبخند که می‌زدی، غم رخت برمی‌بست از چهاردیواریِ دلم.
طنینِ صدایت، موسیقیِ آرامبخشِ زندگی‌ام بود.
صدای قلبت... و آخ از روزی که تو و این‌همه آرامش را از دست دادم!
کاش خدا، به دادِ قلبمان برسد...
***
«فصل اول»
دستم را با عصبانیت جلوی مستوفیانِ زبان‌نفهم تکان می‌دهم. مطمئنم که این مرد، آخر سَر مرا راهی بیمارستان یا دستِ کم تیمارستان می‌کند! پر از عصبانیت و با صدایی که به زور کنترلش کرده‌ام، خیره به چشمان سبزرنگش می‌غرم:
-اینجا من مدیرم جناب مستوفیان، من تصمیم می‌گیرم این طرح مسخره بره زیر دوخت و تولید انبوه یا نه. این طرح اعتبار برند ما رو زیر سوال می‌بره، اعتبار من رو زیر سوال می‌بره. شما اصلاً این رو متوجهین؟ می‌فهمین اعتبار یعنی چی؟
نگاهی به تیپ جلفش می‌اندازم، به آن ابروهای تمیزشده و گوشواره‌ی سوزنی که در گوش راستش انداخته. پوزخندی به شلوار لی پاره و تیشرت طرح اسکلتش می‌اندازم و می‌گویم:
- البته از کسی مثل شما همچین طرحی بعید هم نیست!
مثل خودم اخم غلیظی می‌کند و ابروهای پر و قهوه‌ای تیره‌اش گره‌ای کور می‌شوند. روی میز کارم خم می‌شود و چشم‌هایش را به نگاهم می‌دوزد. هرم نفس‌هایش را حس می‌کنم. ناراحت از شرایط به وجود آمده که برایم در آن رضایتی نیست، خودم را عقب می‌کشم که پوزخند حرص‌دراری می‌زند و می‌گوید:
-یادتون نره من هم از مدیرهای این قسمتم، از طراح‌های قدیمی اینجا. در ضمن، تیپ و قیافه‌ی من به خودم مربوطه و لاغیر!
سریع و تند، حتی بدون ملاحظه‌ی تُن صدایِ بالارفته‌ام می‌گویم:
-ولی سرپرست بخش و تصمیم‌گیرنده‌ی نهایی منم، شما هم این رو یادتون نره!
جا می‌خورد، این را از عقب‌کشیدن یک‌دفعه‌ایَش می‌فهمم. حق هم دارد، من هیچ‌وقت به رخ نمی‌کشیدم؛
نه توانایی‌ام در طراحی را، نه پُستم را. تا حد امکان مثل یک کارمند عادی رفتار می‌کردم؛ اما الان که تصمیمات من نادیده گرفته می‌شدند، سکوت را جایز نمی‌دانستم.
خوب که باشی، این جماعتِ سوءاستفاده‌گر می‌گذارند به پایِ ساده و احمق‌بودنت و آدم‌های ساده از دورِ بازی روزگار همیشه خارجند، همیشه!
بدون هیج حرفی، عقب‌گرد می‌کند و از اتاق کار هجده‌متری‌ام بیرون می‌رود. نفس کلافه‌ای می‌کشم و عینک گردم را که به قول فرناز مرا شبیه هری‌پاتر می‌کند، از روی صورتم بر‌می‌دارم و استخوان بینی‌ام را با انگشت اشاره و شستم ماساژ می‌دهم.
از روی صندلی چرخ‌دارم بلند می‌شوم و مانتوی نخی پسته‌ای‌رنگم را -که سرآستین‌ها و جیب‌هایش، از پارچه‌ای گلدار است و مدلی به قول خودمان شل و ول دارد و البته که هیچ سنخیتی با مثلاً مدیربودنم ندارد- مرتب می‌کنم.
همیشه در ذهن آدم‌ها، مردهایِ مدیر، کت و شلوار مشکی و صاف و صوف و براق می‌پوشند، اخم غلیظی دارند و اجالتاً همه را از نوک بینی‌شان می‌بینند. زن‌های مدیر هم صورت کشیده و چانه‌ی مثلثی دارند و مثل نامادری سفیدبرفی همه‌اش سرشان را بالا می‌گیرند، مانتوهای رسمی و به رنگ تیره می‌پوشند که خط اتوی سر آستین‌هایشان به چاقو می‌گوید:« زکی! تو برو ما هندوانه را قاچ می‌کنیم داداش!»
اما من با این مانتوی نخی پسته‌ای‌رنگ و گل‌های ریز رنگارنگ، این کفش‌های تخت و بدون پاشنه که تق‌تق مقتدرانه‌ای ایجاد نمی‌کنند، این شال بلند و چروک هیچ شباهتی به یک مدیر ندارم؛ بیشتر شبیه دانشجوهای جوزده‌ی هنر شده‌ام!

دانلود رمان جان به نیمه جان بده | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 950 کیلوبایت

بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,جان به نیمه جان بده,دانلود جدیدترین رمان های 97,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان بدون سانسور pdf,دانلود رمان بدون سانسور ایرانی,دانلود رمان بدون سانسور بهشت,دانلود رمان بدون سانسور خارجی,دانلود رمان بدون سانسور شفق,دانلود رمان بدون سانسور صحنه دار,دانلود رمان بدون سانسور عاشقانه,دانلود رمان بدون سانسور کتی,دانلود رمان بدون سانسور یک شب طولانی,دانلود رمان جان به نیمه جان بده,دانلود رمان جان به نیمه جان بده با فرمت apk,دانلود رمان جان به نیمه جان بده با فرمت epub,دانلود رمان جان به نیمه جان بده با فرمت pdf,دانلود رمان جان به نیمه جان بده با لینک مستقیم,دانلود رمان جان به نیمه جان بده برای آیفون,دانلود رمان جان به نیمه جان بده برای اندروید,دانلود رمان جان به نیمه جان بده برای تبلت,دانلود رمان جان به نیمه جان بده برای جاوا,دانلود رمان جان به نیمه جان بده برای موبایل,دانلود رمان جان به نیمه جان بده برای کامپیوتر,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 97,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 97,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور pdf,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور با فرمت pdf,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور برای اندروید,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور صحنه دار,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های زهرا بهاروند,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان بدون سانسور,رمان بدون سانسور 97,رمان بدون سانسور بهشت,رمان بدون سانسور زیر دوش,رمان بدون سانسور عاشقانه,رمان بدون سانسور غزال,رمان بدون سانسور هوس و گرما,رمان جان به نیمه جان بده,رمان زناشویی بدون سانسور,رمان زناشویی صحنه دار pdf,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه ایرانی بدون سانسور,رمان عاشقانه بدون سانسور,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا,رمان های مثبت هجده بدون سانسور,زهرا بهاروند