دانلود رمان درباره گذشته ام مپرس | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان درباره گذشته ام مپرس با لینک مستقیم و بدون سانسور, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان درباره گذشته ام مپرس | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: درباره گذشته ام مپرس

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه

تعداد صفحات: 699

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 6.52 مگابایت

 نویسنده: KiMiYa_Sh

 توضیحات:

همیشه اینجوریه تا میای عادت کنی به اینکه تنهایی، میای از زندگی لذت ببری بدون هیچ آشفتگی و دلتنگی، یکی از راه میرسه یه مهربون، اولش خیلی ساده میگیری میگی اینم یکی مثل بقیه س اما بعد از چند وقت میبینی روزهاتو چقدر قشنگ کرده، چقدر صبح ها با انرژی از خواب پا میشی جقدر شب ها با شب بخیرش آروم میخوابی، چقدر سرحالی چقدر از ته دل میخندی و شادی اما زندگی همیشه اونطور که تو فکر میکنی پیش نمیره.رمان درباره گذشته ام مپرس رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

مقدمه
خسته شدم...
میخواهم در آغوش گرمت آرام گیرم...
خسته شدم بس که از سرما لرزیدم...
بس که این کوره راه ترس آور زندگی را هراسان پیمودم...
زخم پاهایم به من میخندند...
خسته شدم بس که تنها دویدم...
اشک گونه هایم را پاک کن و بر پیشانی ام بوسه بزن...
میخواهم با تو گریه کنم...
خسته شدم بس که تنها گریه کردم...
میخواهم دست هایم را به گردنت بیاویزم و شانه هایت را ببوسم...
خسته شدم بس که تنها ایستادم...!!!
سرآغاز
فصل اول
با حرص آلارم گوشی رو خاموش و پرتش کردم زیر تخت...
اوووف که چشمام اصلا باز نمی شد، حس میکردم فقط 5 دقیقه اس که خوابم برده . روی تختم نشستم و با خمیازه ای کش دار، کش و قوسی به اندامم دادم... لعنت به هرچی کلاس و درسه ، اه!!!
از تخت به زیر اومدم و از اتاقم بیرون رفتم.
به محض خروج به جسم سختی برخورد کردم. با جواب آلودگی سرمو بالا گرفتم و چهره ی خندون برادرم پویان رو توی یک سانتیمتری صورتم دیدم.
-علیک سلام!
زیر لب چیزی مثل سلام زمزمه کردم و به دستشویی رفتم. بعد از انجام عملیات مربوطه و ش ستن د ست و صورتم دوباره به اتاقم برگ شتم. آخ که دلم میخواست همون جا کف زمین دراز بکشم...!
در کمدو باز کردم تو همون حین صدای پویان رو هم از بیرون اتاق شنیدم...
-پریا اگه میخوای برسونمت یه کم عجله کن من امروز کار دارم.
"باشه"ای گفتم و لباسامو از کمد بیرون آوردم. شلوار جین و تاپی تنم کردم و بعد از برداشتن مانتو و مقنعه و کیفم اتاقو ترک کردم.
پویان هم از اتاقش بیرون اومد و با دیدنم گفت:
-اه... اینجایی؟ دوباره میخواستم بیام صدات بزنم.
بی هیچ جوابی از پله ها سرازیر شدم و به آشپزخونه رفتم. لیوان شیر عسلی درست کردم و یک نفس سر کشیدم.
-کبود نشی فسقلی!
لیوانو روی میز برگردوندم و گفتم :
-نترس، نمیشم!
-یه لیوان واسه منم درست کن !
-نوکرت غلام سیاه بود...
-حالا نه اینکه تو خیلی سفیدی...
-نه...تو خووووبی!!!
لیوان شیری واسه خودش پر کرد و گفت: نخواستم بابا!!
-مامان اینا رفتن؟
-آره، نیم ساعتی میشه!
"هوم"ی گفتم و مانتو مقنعه امو تنم کردم : سویچتو بده تا موقع ماشینو ببرم بیرون.
سویچ پرت شده از جانب پویانو رو هوا قاپیدم و از آشپزخونه خارج شدم.
برادرم پویان 3 سال از من بزرگتره و دانشجوی مدیریت...!!!
من 23 سال پیش توی یه خانواده 5 نفری به دنیا اومدم. پدر و مادرم با همکاری هم شرکت واردات صادراتی رو اداره میکنن و خواهرم پریسا که با
پویان دوقلوئه، لندن مشغول تحصیله و خودم که از همه مهمترم (!!!) دانشجوی سال چهارم پزشکی ام.
206 مشکی رنگ پویانو از پارکینگ خارج و برای بستن در پیاده شدم. با اومدن پویان هر دو سوار ماشین شدیم و به سمت بیمارستان راه افتادیم. جلوی در بیمارستان رو به پویان گفتم :
-ظهرم که میای دنبالم؟!
چپ چپ نگام کرد و گفت : ...

دانلود رمان درباره گذشته ام مپرس | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 6.52 مگابایت

98ia,KiMiYa_Sh,pdf,بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 97,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان بدون سانسور pdf,دانلود رمان بدون سانسور ایرانی,دانلود رمان بدون سانسور بهشت,دانلود رمان بدون سانسور جدید,دانلود رمان بدون سانسور خارجی,دانلود رمان بدون سانسور صحنه دار,دانلود رمان بدون سانسور عاشقانه,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 97,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان درباره گذشته ام مپرس,دانلود رمان درباره گذشته ام مپرس با فرمت apk,دانلود رمان درباره گذشته ام مپرس با فرمت epub,دانلود رمان درباره گذشته ام مپرس با فرمت pdf,دانلود رمان درباره گذشته ام مپرس با لینک مستقیم,دانلود رمان درباره گذشته ام مپرس برای آیفون,دانلود رمان درباره گذشته ام مپرس برای اندروید,دانلود رمان درباره گذشته ام مپرس برای تبلت,دانلود رمان درباره گذشته ام مپرس برای جاوا,دانلود رمان درباره گذشته ام مپرس برای موبایل,دانلود رمان درباره گذشته ام مپرس برای کامپیوتر,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 97,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه ایرانی,دانلود رمان عاشقانه با فرمت pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه با پایان خوش,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور با فرمت pdf,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور برای اندروید,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور صحنه دار,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید Apk,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان عاشقانه جدید با فرمت اندروید,دانلود رمان عاشقانه غمگین,دانلود رمان عاشقانه نودهشتیا,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های KiMiYa_Sh,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,درباره گذشته ام مپرس,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان بدون سانسور,رمان بدون سانسور ایرانی,رمان بدون سانسور بهشت,رمان بدون سانسور عاشقانه,رمان بدون سانسور هوس و گرما,رمان درباره گذشته ام مپرس,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه بدون سانسور,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا