دانلود رمان زیر باران | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان زیر باران با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان زیر باران | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: زیر باران

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه و اجتماعی

تعداد صفحات: 553

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 3.08 مگابایت

 نویسنده: زهرا ارجمندنیا

 توضیحات:

یه دختر با احساسات لطیف و پر از حس زندگی، مغرور و خوش قلب، یه پسر با قلب سنگی و غرور بیش از حد همراه با جذبه ی منحصر به فرد، تقابل دو آدم متفاوت، شروع عشق شروع دلدادگی، آدمایی که بلدن حرف دلشون رو بزنن بلدن عاشقی کنن بلدن غرورشون رو مقابل احساسشون به زانو دربیارن، داستان عاشقانه ای از جنس شیدایی با تفسیر کامل احساسات، با شخصیت های داستان و زندگیشون همراه باشین و عاشقانه ای ناب رو تجربه کنین.رمان زیر باران رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

با صدای آلارم گوشیم چشمامو به زور باز کردم که مورد حمله ی بی رحمانه ی نور خورشید از پنجره تابیده قرار گرفت
نگاهی به گوشیم که ساعت ۷ نشون میداد انداختم و صدای رو اعصاب رژه بروشو قطع کردم
ساعت ۸ کلاسم شروع میشد بنابراین علی رغم میل شدیدم به خواب با چشمای نیمه باز بلند شدم و تن از خواب سیر نشدم و به سمت سرویس اتاقم کشیدم و از رختکن حموم حولمو برداشتم و وارد حموم اتاقم شدم
اول از همه آب سرد و باز کردم که باعث شد نفسم برای لحظه ای بند بیاد اما زیاد طول نکشید که عادت کردم به حرکات خنکای آب روی بدنم و مهم ترین مزیتش این بود که خواب به طور کامل از سرم پرید ٬ کم کم آب داغ و باز کردم و خیلی سریع خودمو شستم و حوله پوش بیرون اومدم
ساعت ۷:۱۵ دقیقه بود
با عجله جلوی میز نشستم و به عادت همیشه که از حمام بیرون میام با کرم مرطوب کننده با عطر یاس دست و صورتم و مرطوب کردم و سعی کردم تا جایی که امکان داره با سشوار نم موهام و بگیرم که چون موهام پر و بلند بود و وقت منم کم فقط کمی از نم شون گرفته شد
جلوی کمد لباسام ایستادم و سریع جین مشکی و مانتوی آبی نفتیم و که شیک و اسپرت بود با مقنعه ی مشکیم برداشتم و بعد از برداشتن کتونی های مارک آبی نفتیم از کمد مخصوص کفشام آماده شدم و جلوی آینه ی قدی اتاقم ایستادم و با دیدن خودم لبخندی از سر رضایت رو لبم نقش بست
کمی عطر به خودم زدم و با برداشتن کوله ی مشکی رنگم و آیفون خوش دستم از اتاقم خارح شدم و از پله های مار پیچ خونه پایین اومدم و راهمو به سمت آشپزخونه یا پاتوق ماه بانو کج کردم
با انرژی و صدای بلند به ماه بانو سلام کردم و اونم با لهجه ی زیبای جنوبیش جوابم و داد
چند سالی می شد که با شوهرش عمو مسلم خونمون کار میکردن و تو سوییت کوچیک حیاط پشتی هم زندگی میکردن
با عجله از روی میز چیده شده واسه صبحونه لیوان شیر و برداشتم و لاجره سر کشیدم
ماه بانو: خانم جان بشین کامل صبحونتو بخور
سری تکون دادم و گفتم: نه ماه بانو دیرم شده شانس بیارم زود برسم راستی ماهان رفته؟
ماه بانو: بله خانم برادرتون ده دقیقه ای هست رفتن دانشگاه
لیوان شیر و رو میز گذاشتم و گفتم: خیلی خب من رفتم خداحافظ
ماه بانو: در پناه خدا خانم

دانلود رمان زیر باران | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 3.08 مگابایت

زهرا ارجمندنیا,بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 97,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 97,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 97,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا,دانلود رمان های زهرا ارجمندنیا,دانلود رمان زیر باران,رمان زیر باران,زیر باران,دانلود رمان زیر باران با لینک مستقیم,دانلود رمان زیر باران با فرمت pdf,دانلود رمان زیر باران با فرمت apk,دانلود رمان زیر باران با فرمت epub,دانلود رمان زیر باران برای جاوا,دانلود رمان زیر باران برای تبلت,دانلود رمان زیر باران برای آیفون,دانلود رمان زیر باران برای موبایل,دانلود رمان زیر باران برای اندروید,دانلود رمان زیر باران برای کامپیوتر