دانلود رمان نابودگری از نسل باد | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان نابودگری از نسل باد با لینک مستقیم و بدون سانسور, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان نابودگری از نسل باد | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: نابودگری از نسل باد (جلد دوم شکست ناپذیر)

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: ترسناک، تخیلی و فانتزی

تعداد صفحات: 578

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 2.25 مگابایت

 نویسنده: elahe-mohammadi

 توضیحات:

فصل اول اونجا به پایان رسید که الینا حافظه‌ی برادرش رو که نریمان زحمت پاک‌‎کردنش رو کشیده، برمی‌‌گردونه و حالا توی این قسمت روایت زندگی الینا توی تبدیل به یک نابودگر و انجام هدفش رو می‌‌خونیم.رمان نابودگری از نسل باد رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

مقدمه:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَ لَقَد جَعَلنَا فِی السَّمَاءِ بُرُوجاً و زَیَّنَّا‌ها لِلنَّاظِرِینَ* وَ حَفِظْنَا‌ها مِنْ کُلِّ شَیْطَانٍ رَجِیمٍ* إلَّا مَنِ اسْتَرَقَ السَّمْعَ فَأَتْبَاِ شِهَابٌ مُبِینٌ.
و به یقین، ما در آسمان برج‌هایی قرار دادیم و آن را برای تماشاگران آراستیم. و آن را از هر شیطان رانده‌شده‌ای حفظ کردیم. مگر آن کس که دزدیده گوش فرادهد که شهابی روشن او را دنبال می‌‌‌کند. (سوره حجر- آیه 16-18)
دنگ...دنگ...دنگ!
صدای مهیب آونگ ساعت قدیمی، درون سکوت سالن خالی می‌پیچد. آرام لای در را باز می‌کند. بعد از دنگ‎دنگ ساعت، صدای قیژمانند در بود که سکوت سالن را بر هم می‌زد. قدم‌های کوتاهش را تا نزدیکیِ میز انتهای سالن می‌کشاند. یک قدم مانده به میز می‌ایستد. با انگشت سبابه خطی محو روی غبار میز می‌‌کشد. لبخندی تلخ از تداعی خاطرات دور، صورتش را پر می‌‌کند. نزدیک‌تر می‌رود و دستش را به طرف چراغ مطالعه‌ی خاک‎‎گرفته‌ی روی میز دراز می‌‌کند و در فضای تاریک کورسویی نمایان می‌شود.
نگاه می‌چرخاند و توجهش به کاغذ خط‎خطی و مچاله‌شده‌ی روی میز جلب می‌شود. دست دراز می‌کند و کاغذ میان انگشتانش جای می‌گیرد. چشمانش را می‌بندد و لبخند کوچکی را که در حال شکل‎گیری است با اخمی بر پیشانی عوض می‌‌کند. دوباره چشم می‌گشاید و با دیدن خطوط درهم و برهم، عرقی سرد جایش را به اخم می‌دهد.
کاغذ را روی میز پرت می‌کند و به طرف در حرکت می‌‌کند. در سالن به شدت باز می‌‌شود و اسناد پخش‎شده‌ی روی زمین همراهِ باد به رقـــص در می‌آیند.
***
از خودم جداش کردم و ‌اشک‌هاش رو پاک کردم. دلم برای داداش کوچولوم می‌‌سوخت که باید از این سن وارد دنیای کثیفِ ما آدم بزرگا بشه. وقتی یادم میاد که اون احمق‌ها چه بلایی سر زندگیم آوردن، دلم می‌‌خواد همه‌شون رو بکشم. یاد مامان و بابام باعث شد حجم عظیم توی گلوم رو قورت بدم.
کنار ارشیا روی تخت نشستم و گفتم:
- از اتفاقی که الان افتاد هیچ‌کس نباید چیزی بدونه!
با تعجب نگاهم کرد و گفت:
- برای چی؟!
به در نگاه کردم و گفتم:
- نباید بدونن که من حافظه‌ت رو برگردوندم؛ چون ممکنه دوباره حافظه‌ت رو پاک کنن یا هزارتا اتفاق دیگه. نباید بذاری کسی بفهمه.
با دودلی نگاهم کرد و گفت:
- چه‌جوری آخه؟
به چشم‌هاش خیره شدم:
- اصلا از مامان و بابا حرفی نزن، حتی جلوی ندا. تو فقط من رو می‌شناسی و از خانواده‌ت فقط من رو یادت میاد. بعدم سعی کن با هیچ‌کدومشون صمیمی نشی!
دماغش رو بالا کشید و مظلومانه گفت:
- باشه.
محکم توی بغلم فشردمش. داداش کوچولوی مظلوم من! با یادآوری چیزی گفتم:
- آ‌ها راستی!
ازم جدا شد. به چشم‌هاش نگاه کردم و گفتم:
- به هیچ‌وجه مستقیم به چشم‌های نریمان نگاه نمی‌‌کنی!
با تعجب نگاهم کرد. گفتم:
- فهمیدی؟
متعجب پرسید: آخه چرا؟!
دستم رو روی زانوم گذاشتم و گفتم:
- به چراش کار نداشته باش. چیزی رو که گفتم انجام بده، باشه؟
کمی به چشم‌هام نگاه کرد و بعد سرش رو به معنی «باشه» تکون داد. از روی تخت بلند شدم و گفتم:
- من میرم بیرون. یه‌کم روی خودت کار کن تا بتونی مثل قبل رفتار کنی.
سرش رو تکون داد. به سختی نگاه ازش گرفتم و از اتاق خارج شدم و به طبقه دوم رفتم.
چشم چرخوندم. سالن کاملا خلوت بود و فقط ندا پشت یکی از لپ‌تاپ‌‌های روی میز نشسته بود و همزمان با انجام کارش چیپس می‌‌خورد.
به طرفش رفتم و گفتم:
- تو کلا نمی‌‌تونی یه دقیقه بیکار باشی نه؟
از بالای لپ‌تاپ بهم نگاه کرد و با خنده گفت:
- دارم تلافی صبح رو درمیارم.
کنارش نشستم و به صفحه‌ی لپ‌تاپ نگاه کردم. پلک زدم. چندبار چشم‌هام رو باز و بسته کردم تا از چیزی که می‌‌بینم مطمئن بشم.
همون‌طور که به صفحه‌ی لپ‌تاپ خیره بودم، گفتم:
- ندا؟
چیپسی توی دهنش گذاشت و گفت:
- هوم؟
- این چیه دیوونه؟
و نتونستم خنده‌م رو نگه دارم.
با خنده پرسیدم:
- عکس این رو از کجا پیدا کردی؟
چشمکی زد و گفت: بماند!
یک بار دیگه با دیدن چهره‌ی نقاشی‌شده‌ی نریمان زدم زیر خنده...

دانلود رمان نابودگری از نسل باد | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 2.25 مگابایت

دانلود رمان شکست ناپذیر (جلد اول)

apk,elahe-mohammadi,pdf,بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 97,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان 98ia,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 97,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 97,دانلود رمان عاشقانه apk,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه ایرانی,دانلود رمان عاشقانه با فرمت pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه با پایان خوش,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور صحنه دار,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه برای موبایل,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان عاشقانه نودهشتیا,دانلود رمان عاشقانه نگاه دانلود,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نابودگری از نسل باد,دانلود رمان نابودگری از نسل باد با فرمت apk,دانلود رمان نابودگری از نسل باد با فرمت epub,دانلود رمان نابودگری از نسل باد با فرمت pdf,دانلود رمان نابودگری از نسل باد با لینک مستقیم,دانلود رمان نابودگری از نسل باد برای آیفون,دانلود رمان نابودگری از نسل باد برای اندروید,دانلود رمان نابودگری از نسل باد برای تبلت,دانلود رمان نابودگری از نسل باد برای جاوا,دانلود رمان نابودگری از نسل باد برای موبایل,دانلود رمان نابودگری از نسل باد برای کامپیوتر,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های elahe-mohammadi,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های سال 2018,دانلود رمان های سال 97,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان بدون سانسور,رمان بدون سانسور 97,رمان بدون سانسور ایرانی,رمان بدون سانسور بهشت,رمان بدون سانسور عاشقانه,رمان بدون سانسور هوس و گرما,رمان بدون سانسور کتی,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه 2018,رمان عاشقانه 97,رمان عاشقانه ایرانی بدون سانسور,رمان عاشقانه بدون سانسور,رمان عاشقانه جدید,رمان نابودگری از نسل باد,رمان نودهشتیا,نابودگری از نسل باد