دانلود رمان پرنسس دریای آتشین | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان پرنسس دریای آتشین با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان پرنسس دریای آتشین | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: پرنسس دریای آتشین

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه

تعداد صفحات: 729

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 4.14 مگابایت

 نویسنده: نگین شاهین پور

 توضیحات:

داستان در مورد دختری هستش که مادرش رو از دست میده و به دست نامادری میفته و نامادریش اونو مورد آزاد و اذیت قرار میده ولی این وسط یه عشقی گریبان دختر داستانمون رو میگیره که مشکلات زندگیش از اونجا شروع میشه.رمان پرنسس دریای آتشین رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

با صدای در اتاقم دست از درس خوندن برداشتم و اجازه ورود دادم:
مثل همیشه اکرم خانوم بود ( خدمتکار)
جانم اکرم خانوم؟
اکرم خانوم: دخترم ناهار حاضره. گفتن بیام صدات کنم…
چشم میام الان… با لبخندی از اتاق خارج شد…
بلند شدم و به سمت میز آرایشم رفتم و دستی به موهای بلند و مشکیم کشیدم… نگاهی به چهرم انداختم، لبای گوشتی و پوستی سفید و چشمای درشت و سبزآبی… خوشگلی چه فایده ای داره وقتی آرامش نداری؟؟
آهی کشیدمو راهی پایین شدم.
با دیدنش تنم لرزید… صندلی رو به عقب کشیدم.
مثل همیشه دستوری حرف زد:
لیلا :چرا دیر کردی؟ به خاطر تو غذا سرد شد.
آلا: داشتم درس میخوندم ،بعدهم مجبور نبودید منتظر من بمونین.
لیلا: با خشم بلند شد که صندلی یه صدای گوشخراشی ایجاد کرد و ادامه داد: دختره ی گستاخ از کی تا حالا واسه من زبون درآوردی هااان؟
بابا دستش رو گرفت و گفت: آروم باش عزیزم خودم ادبش میکنم و رو به من کرد و گفت: میدونم چیکارت کنم دختره ی بی عقل چه طرز حرف زدن با نامادریته؟
بغضی به گلوم چنگ انداخت و داشت خفه ام میکرد… من که چیز بدی بهشون نگفتم.
بابا: زود باش بیا دست لیلا رو ببوس و ازش معذرت خواهی کن.
آلا: ولی بابا م… نذاشت حرفمو ادامه بدم.
بابا: همین که گفتم

دانلود رمان پرنسس دریای آتشین | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 4.14 مگابایت

نگین شاهین پور,بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 97,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 97,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 97,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا,دانلود رمان های نگین شاهین پور,دانلود رمان پرنسس دریای آتشین,رمان پرنسس دریای آتشین,پرنسس دریای آتشین,دانلود رمان پرنسس دریای آتشین با لینک مستقیم,دانلود رمان پرنسس دریای آتشین با فرمت pdf,دانلود رمان پرنسس دریای آتشین با فرمت apk,دانلود رمان پرنسس دریای آتشین با فرمت epub,دانلود رمان پرنسس دریای آتشین برای جاوا,دانلود رمان پرنسس دریای آتشین برای تبلت,دانلود رمان پرنسس دریای آتشین برای آیفون,دانلود رمان پرنسس دریای آتشین برای موبایل,دانلود رمان پرنسس دریای آتشین برای اندروید,دانلود رمان پرنسس دریای آتشین برای کامپیوتر