دانلود رمان یار سست وفا | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان یار سست وفا با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان جدید

دانلود رمان یار سست وفا | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: یار سست وفا

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه و اجتماعی

تعداد صفحات: 641

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 8.73 مگابایت

 نویسنده: Kiarash70

 توضیحات:

25 سال از حادثه سرنوشت ساز می‌گذرد، معصومه یکی از اصلی ترین افرادی است که زندگی اش به سبب اشتباه 25 سال پیش حسام دچار دگرگونی شده است، قضای الهی آن چنان مقدر می شود که فرزندان این دو نفر به هم علاقه مند شده و عامل رویارویی والدینشان می شوند، حسام پس از 25 سال درمی یابد که خود نیز بازیچه دست فرد دیگری بوده است و می فهمد که ثمره 25 سال از زندگی اش چیزی جز سراب نیست.رمان یار سست وفا رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

مقدمه:
«آن سست وفا که یار دل سختِ من است
شمع دگران و آتشِ بختِ من است
ای با همه کس به صلح و با ما به خلاف
جرم از تو نباشد، گنه از بختِ من است»
من از چشمان تو عشق را می خواندم؛ غافل از آنکه، نگاهت کالای ارزانی است که به همگان تقدیم می کنی.
عیبی ندارد! خدای من برتر از بی وفایی توست.
گمان میکنی دیگر به هم نخواهیم رسید؟ بِدان که زمین گِردتر از آنچه می پنداری است.
***
فصل اول
حسام
نمی فهمیدم یه نسخه نه چندان قدیمی از یک کتاب چرا باید اینطور باعث آشفتگی حالش بشه؟ چرا باید با کلی بهانه اون رو به دستم برسونه؟ اون هم دقیقاً وسط مراسم خواستگاری! مگه الان نباید درمورد موضوعات مهم تر حرف بزنیم؟ حداقلش اینکه اون از دخترش بگه و من هم از محاسن و امتیازات پارسا؛ ولی اینطور نیست و او به دلخواه خودش، بحث را به دوران قدیم کشوند و آخر حرف هاش هم ختم شد به یه کتاب قدیمی که یادگار یکی از عزیزانشه. سرم رو بالا آوردم و نگاهش کردم. لبخند تلخی به لب داشت و نگاهش محو انگشتان من بود که روی جلد زمخت کتاب کشیده میشد. انگار اصلاً در این دنیا نبود و با حرکت انگشتانم، همزمان کره چشمانش میچرخید.
عمیق نگاهش کردم. به یقین میتونم بگم حس خوبی نسبت بهش ندارم! خیلی احمقانه ست ؛ولی من در اولین دیدار، حس خوبی نسبت به مادرِ دخترِ مورد علاقه ی پارسا ندارم! از همون لحظه ی ورود، سنگینی و نفوذ نگاهش آزارم میداد. نگاهی که فقط متوجه من بود و گهگاهی محض تنوع، روی چهره ی شاد پارسا سرک میکشید و دوباره معطوف به صورت من میشد. نگاهش حس بدی منتشر میکرد، خیلی بد! انگار میخواست با نگاهش جانم رو بگیره! حس انتقام و کینه دَرَش موج میزد. جَوِ حاکم بینهایت بد بود؛ جوری که اگه به خودم بود، دست پارسا رو میگرفتم و از اینجا میرفتم! امان از پارسا، امان!
نفس کلافه ای کشیدم و سرم رو نامحسوس تکون دادم تا کمی آرام تر بشم. بیچاره پارسا! در طول زندگیش همیشه ی خدا مظلوم و ساکت بود و این اولین باره که علنی برای خودش چیزی میخواست... و حالا من با افکار بی سر و تَهَ، لگد میزنم به اولین خواسته ی پسرم.
دوباره نفس کلافه ای کشیدم. اَه! لعنتی! به خودت مسلط باش! چرا اِنقدر شلوغش میکنی؟ احتمالاً این افکار مسخره از جای دیگه آب میخوره؛ ولی از کجا؟ خدا عالمه!
بی هدف ساعت مچی تمام استیلم رو نگاه کردم. با بی حوصلگی به درِ بسته ی اتاق خواب چشم دوختم. چه قدر طول کشید!
پارسا دو ماه آزگار، دمار از روزگارم درآورده که همسر آینده ش رو پیدا کرده و حالا بیست دقیقه ست که با دختر رویاهایش، تو اتاق مشغول مذاکره و گفت و گوئه! مگه هر دو به قول پارسا عاشق و شیفته ی هم نیستن؟ دیگه حرف زیادی باقی نمیمونه! این همه نمایش و وقت تلف کردن برای چیه؟
ناخودآگاه نیشخند حسرت باری روی لبم نشست. شک نداشتم که پارسا الان از خوشی در آسمان ها سیر میکنه. به یاد دوران جوانی خود افتادم. زخم روی قلبم تازه تر شد و حال پریشانم رو پریشان تر کرد. در حال و هوای خود بودم که صدای آهی پرافسوس رو شنیدم و با ابروهایی بالا رفته منبع صدا رو جستجو کردم. این بار با نگاهی غم زده محو صورتم بود. شدیداً معذب بودم و حس بدم نسبت به این زن هر لحظه بیشتر میشد.

دانلود رمان یار سست وفا | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 8.73 مگابایت

Kiarash70,بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 97,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 97,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 97,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان کلکلی,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا,دانلود رمان های Kiarash70,دانلود رمان یار سست وفا,رمان یار سست وفا,یار سست وفا,دانلود رمان یار سست وفا با لینک مستقیم,دانلود رمان یار سست وفا با فرمت pdf,دانلود رمان یار سست وفا با فرمت apk,دانلود رمان یار سست وفا با فرمت epub,دانلود رمان یار سست وفا برای جاوا,دانلود رمان یار سست وفا برای تبلت,دانلود رمان یار سست وفا برای آیفون,دانلود رمان یار سست وفا برای موبایل,دانلود رمان یار سست وفا برای اندروید,دانلود رمان یار سست وفا برای کامپیوتر