سری جدید اس ام اس های شکست عشقی و خیانت 94

اس ام اس جدید شکست عشقی و خیانت

سری جدید اس ام اس های شکست عشقی و خیانت 94

همیشه درد از دیگران است

گاهی از نبودنشان

گاه از بودنشان

◊◊ سری جدید اس ام اس های شکست عشقی و خیانت 94 ◊◊

در خیالم پشت سرت آب ریختم نه برای اینکه برگردی

تا پاک شود هرچه رد پای توست از زندگی

◊◊ سری جدید اس ام اس های شکست عشقی و خیانت 94 ◊◊

در آغوش خودم هستم

من خودم را در آغوش گرفته ام

نه چندان با لطافت و نه چندان با محبت

اما وفادارِ وفادار

◊◊ سری جدید اس ام اس های شکست عشقی و خیانت 94 ◊◊

نمی تونم ببخشمت ، دور شو برو نبینمت

تیکه ای بودی از دلم ، گندیدی و بریدمت

◊◊ سری جدید اس ام اس های شکست عشقی و خیانت 94 ◊◊

این که هر بار سرت با یکی گرم باشد دلیل بر ارزشت نیست

آنقدر بی ارزشی که خیلی ها اندازه تو هستند

◊◊ سری جدید اس ام اس های شکست عشقی و خیانت 94 ◊◊

جالب است که انسانها دو چشم دارند

ولی با یک چشم به دیگران می نگرند

و جالب تر اینکه انسان ها یک چهره دارند اما دورویی می کنند

◊◊ سری جدید اس ام اس های شکست عشقی و خیانت 94 ◊◊

چه قدر تلخ شده ای

آنقدر که حتی وقتی صدایت را می شنوم

احساس می کنم دیگر دلم برایت نمی لرزد

◊◊ سری جدید اس ام اس های شکست عشقی و خیانت 94 ◊◊

درست متر کن

آدم ها هم قد خودشان اند

نه هم قد تصورات تو

◊◊ سری جدید اس ام اس های شکست عشقی و خیانت 94 ◊◊

من ، تو : ما

یادت هست ؟

ولی تمام شد

حالا چی ؟ تو ، او : شما

من هم به سلامت

◊◊ سری جدید اس ام اس های شکست عشقی و خیانت 94 ◊◊

فکر می کردم تو همدردی ، اما نه

تو هم دردی

هى لعنتى!

بیا باهم بازى کنیم

تو پاکت های خالی سیگارم را بشمار،

من هم شماره غریبه هاى توى گوشى أت را

◊◊ سری جدید اس ام اس های شکست عشقی و خیانت 94 ◊◊

کاش ماه همیشه پشت ابر بماند

نمی خواهم بدانم ،

شب مهتاب ،

بی من چه می کنی . . .

◊◊ سری جدید اس ام اس های شکست عشقی و خیانت 94 ◊◊

می بوسم می گذارم کنار ، تمام ِ چیز هایی که ندارم را ،دست هایت را ، شانه هایت را ، عاشقی ات را ،

همه را

◊◊ سری جدید اس ام اس های شکست عشقی و خیانت 94 ◊◊

مگر با باد نسبتی داری؟… چقدر شیبه تو یک لحظه آمد مرا پیچاند و رفت

* * * * اس ام اس خیانت کردن * * * *

اگر یار مرا دیدی به خلوت بگو ای بی وفای بی مروت

غمم دادی و غمخوارم نکردی سروکارت به فردای قیامت.

* * * * اس ام اس خیانت کردن * * * *

من همیشه تشنه ما بودم و تو همیشه از من سیر بودی…

* * * * اس ام اس خیانت کردن * * * *

بیخودی به خودت زحمت نده!

این بذرهای تنفر که در دلم می کاری

هرگز جوانه نخواهد زد…

شکستنی رفع بلاست..اما…باور نمیکند دلم

* * * * اس ام اس خیانت کردن * * * *

دیگر نکنم ز روی نادانی قربانی عشق او غرورم را
شاید که چو بگذرم از او یابم آن گم شده شادی و سرورم را

* * * * اس ام اس خیانت کردن * * * *

دلم صاف نمی شود با تــو حالا تو هــی به مهـربانی ام دخیل ببند

* * * * اس ام اس خیانت کردن * * * *

چگونه در این چشم های زیبا
جا داده ای
این همه دروغ را؟!

* * * * اس ام اس خیانت کردن * * * *

پشت پا خوردم ز هر کَس که گفت یار منه

چون که دیدم روز و شب در پی آزار منه

هرکه دستی از محبت حلقه کرد بر گردنم

دیدم این دست محبت ، حلقه دار منه . . .

◊◊ سری جدید اس ام اس های شکست عشقی و خیانت 94 ◊◊

جلوتر نیا!

خاکستر می شوی.

اینجا دلی را سوزانده اند…

* * * * اس ام اس خیانت کردن * * * *

تنها گرگها نیستند که لباس میش می پوشند

گاهی پرستوها هم لباس مرغ عشق برتن می کنند..

عاشق که شدی کوچ میکنند

* * * * اس ام اس خیانت کردن * * * *

به من نگو نمی خوام اسمی ازت بیارم

هر چی که بود تموم شد نگو دوست ندارم

همش نگو نمی خوام به پای تو بسوزم

من اشتباه کردم عاشقتم هنوزم

* * * * اس ام اس خیانت کردن * * * *

با تو از عشق میگفتم

از پشیمانی

و از اینکه فرصتی دوباره هست یا نه ؟!…

در جواب صدایی بی وقفه می گفت:

“دستگاه مشترک مورد نظر خاموش می باشد!!!”

* * * * اس ام اس خیانت کردن * * * *

از آدما دلم شکست واسه همیشه

دلم می خواد دعا کنم اما نمی شه
دوسش داشتم دوسش … قد نفسهام

بدون اون نمی تونم من خیلی تنهام

* * * * اس ام اس خیانت کردن * * * *

گفته بودی :

– یا تو یا هیچکس!!!!

ولی من ساده انگار فراموش کرده بودم

که این روزها هیچکس هم برای خودش کسیست

…کسی حتی مهم تر از من

* * * * اس ام اس خیانت کردن * * * *

هنوز نیامده ای خداحافظ ؟

تقصیر تو نیست

همیشه همین گونه بوده ، برو اما من پشت سرت دست نه ، دل تکان می دهم

* * * * اس ام اس خیانت کردن * * * *

بی آشیانه را شوق ماندن نیست

سنگ بر زمین ننداز ، من خود پریده ام

* * * * اس ام اس خیانت کردن * * * *

از حساب و کتاب بازار عشق

هیچ گاه سر در نیاوردم !

و هنوز نمی دانم چگونه می شود

هربار که تو بی دلیل ترکم می کنی

من بدهکارت می شوم ؟

منبع : پارس ناز