سری جدید جوک های خنده دار فیسبوکی کوتاه شهریور 94

سری جدید جوک های خنده دار فیسبوکی کوتاه شهریور 94
سری جدید جوک های خنده دار فیسبوکی کوتاه شهریور 94
joke funny 94

روش های رفتن به خارج از کشور:
1- با ماشین
2- با اتوبوس
3- با هواپیما
4- با قایق
5- با فتوشاپ
گزینه آخر تو ایران خیلی کاربرد داره (:

سری جدید جوک های خنده دار فیسبوکی کوتاه شهریور 94
joke funny 94

خانم رفته قصابی گفته آقا جگر دارید؟
قصاب گفته جگر سفید یا سیاه؟
دختره گفته رنگای دیگه کی میارید؟
قصاب بیچاره هم سکته کرده |:

سری جدید جوک های خنده دار فیسبوکی کوتاه شهریور 94
joke funny 94

تفاوت قصه گفتن والدین من با بقیه:
والدین اونا: یکی بود یکی نبود ... یه پری کوچولو بود که ...
والدین من: یه روز یه جن از یه قبرستون اومد بیرون
و گفت اومدم اون بچه ای که نمیخوابه رو بخورم
منم هر شب غش میکردم ولی اینا فکر میکردن خوابیدم
بله ما اینجوری بزرگ شدیم (:

سری جدید جوک های خنده دار فیسبوکی کوتاه شهریور 94
joke funny 94

قبول دارین که
قیافه رو دقیقا همونایى میگیرن که ندارن |:

سری جدید جوک های خنده دار فیسبوکی کوتاه شهریور 94
joke funny 94

رفتم دستشویی ی گوز دادم
یکی از دسشویی بغلی گفت like
اون یکی گفت big like
من با اینا کاری ندارم با اون بی شعوریم که گفت با اجازه کپی
زاررررت

سری جدید جوک های خنده دار فیسبوکی کوتاه شهریور 94
joke funny 94

گوشی رو بردم زیر پتو
خانمم گفت چیکار میکنی گفتم الکی مثلا دوست دختر دارم
با قابلمه محکم زد تو سرم گفت الکی مثلا تو سوسکی

سری جدید جوک خنده دار فیسبوکی کوتاه شهریور 94
joke funny 94

به شیرازیه میگن میای شبا بریم بدوئیم؟
شیرازیه میگه: بدوئیم؟
کاکو من روزنامه ورزشی میخونم نفسم میگیره

سری جدید جوک های خنده دار فیسبوکی کوتاه شهریور 94
joke funny 94

آموزش روانى کردن یک دختر در 2 حرکت:
ازش عکس بگیر
بهش نشون نده |:

سری جدید جوک های خنده دار فیسبوکی کوتاه شهریور 94
joke funny 94

از عجایب خانوما اینه که
هفت طبقه یه مجتمع تجاری رو طبقه به طبقه و مغازه به مغازه میگردن
بعد که از خرید میان بیرون میگن:
اوووه میمردی ماشین رو نزدیک تر پارک میکردی (:

جوک جدید فیسبوک زیبا
joke funny 94

با خوندن هر ورق از جزوه هام حس میکنم
باید با کارت هزار آفرین سوم دبستان
تو اوج از تحصیل خداحافظی کنم

سری جدید جوک های خنده دار فیسبوکی کوتاه شهریور 94
joke funny 94

لامصب اینترنت اینقدر کند شده
تا میاد پستم ارسال شه طرز فکرم در مورد حرفی که زدم عوض شده |:

دسته بندی : جوک جدید