متن های زیبا و عاشقانه جدید درباره تنهایی 94

جمله های احساسی کوتاه درباره تنهایی, اس ام اس درباره تنهایی

متن های زیبا و عاشقانه جدید درباره تنهایی 94

 

دیشب با تنهایی ام مچ انداختم ، باختم!
نمی دانی این روزها چقدر زورش زیاد شده است …

 

جملات عاشقانه و زیبا, جملاتی در مورد تنهایی

متن های زیبا و عاشقانه جدید درباره تنهایی 94

 

بزرگترین موفقیت زندگی ام این بوده که با چشم های خودم ببینم
که چه طور فراموشم می کنند

 

جملات عاشقانه و زیبا, جملاتی در مورد تنهایی

متن های زیبا و عاشقانه جدید درباره تنهایی 94

 

کوچیکتر که بودم فکر میکردم تنهایی یعنی وقتایی که هیشکی خونه نیست !

 

جملات عاشقانه و زیبا, جملاتی در مورد تنهایی

متن های زیبا و عاشقانه جدید درباره تنهایی 94

 

میشه تنهایی بازی کرد
میشه تنهایی خندید
میشه تنهایی سفر کرد
ولی خدایی خیلی سخته تنهایی
تنهایی را تحمل کرد …!

 

جملات عاشقانه و زیبا, جملاتی در مورد تنهایی

متن های زیبا و عاشقانه جدید درباره تنهایی 94

 

به شدت نیاز دارم یکی پایین زندگیم بنویسه :
چــند ســال بــعد …

 

جملات عاشقانه و زیبا, جملاتی در مورد تنهایی

متن های زیبا و عاشقانه جدید درباره تنهایی 94

 

تنهایی با ت شروع می شود …
با هیچ چیز تمام نمی شود !

 

جملات عاشقانه و زیبا, جملاتی در مورد تنهایی

متن های زیبا و عاشقانه جدید درباره تنهایی 94

 

گاهی هیچکس را نداشته باشی بهتر است
داشتن بعضی ها، تنها ترت می کند

 

جملات عاشقانه و زیبا, جملاتی در مورد تنهایی

متن های زیبا و عاشقانه جدید درباره تنهایی 94

 

یک دوست خیالی که واقعا دوستت باشه
خیلی بهتر از
یک دوست واقعی که خیال می کنی دوستته

 

جملات عاشقانه و زیبا, جملاتی در مورد تنهایی

متن های زیبا و عاشقانه جدید درباره تنهایی 94

 

گاهی آنقدر تنها می شوم که خدا هم به تقدیر می گوید :
کمی مهربانتر باش !

 

جملات عاشقانه و زیبا, جملاتی در مورد تنهایی

متن های زیبا و عاشقانه جدید درباره تنهایی 94

 

برعکس پول هایم زندگیم گوشه دارد، همانجا که همیشه تنها مینشینم!

 

جملات عاشقانه و زیبا, جملاتی در مورد تنهایی

متن های زیبا و عاشقانه جدید درباره تنهایی 94

 

ماهیگیر دلش سوخت
این بار ماهی بود که از تنهایی قلاب را
رها نمی کرد

 

جملات عاشقانه و زیبا, جملاتی در مورد تنهایی

متن های زیبا و عاشقانه جدید درباره تنهایی 94

 

لحظه هایم نازنیند، وقتی حضور نازنین تو را دارم!
چگونه دم از تنهایی توانم زد وقتی که لحظه لحظه ی عمرم آکنده از عطر حضور توست؟!
نه! من تنها نیستم! این تنهایی من است که تنهاست!

 

جملات عاشقانه و زیبا, جملاتی در مورد تنهایی

متن های زیبا و عاشقانه جدید درباره تنهایی 94

 

آهای سهراب
قایق دیگر جوابگو نیست ، کشتی باید ساخت
اینجا مثل من تنها زیاد است...

 

جملات عاشقانه و زیبا, جملاتی در مورد تنهایی

متن های زیبا و عاشقانه جدید درباره تنهایی 94

 

رفته ای اما رد پایت مانده است در من ، کنار تنهایی ام قدم میزند بی من !

 

جملات عاشقانه و زیبا, جملاتی در مورد تنهایی

متن های زیبا و عاشقانه جدید درباره تنهایی 94

 

جلوی آیینه که میروم تنهاییم دوتاست
هرچه در آن است منم ، تو را میجویم
در هیچ آیینه ای هیچ تویی جز من نیست.

منبع : بیتوته