دانلود آهنگ جدید رعنا منصور فریاد کهنه با لینک مستقیم و کیفیت 320

Download New Song By Rana Mansour Called Faryad Kohneh with the quality of 128 and 320

دانلود آهنگ جدید رعنا منصور فریاد کهنه با لینک مستقیم و کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید رعنا منصور فریاد کهنه با لینک مستقیم و کیفیت 320

متن آهنگ فریاد کهنه رعنا منصور

نمیبینه نورى چشام توى این
اتاقى که سرتاسرش آجره
همیشه لبامو به هم دوختن
گلوم از یه فریاد کهنه پره
دارن میگذرن لحظه ها و هنوز
من اینجا دارم دست و پا میزنم
تا کى باید این عشق ممنوع شه
به این جرم که من مرد نیستم زنم
اونایی که دیوارو چیدن برام
تا با نا امیدى به زانو درام
ببینن که با درد این سالها
هنوزم نفس دارم و روى پام
چشاشون و بستن همیشه بروم
میترسیدن از اینکه من دیده شم
صدا حبس شد توى سینه‌م ولى
همیشه می‌خواستم شنیده بشم

هزار بار شکست خوردم اما هنوز
می‌جنگم با هرچى که سدم بشه
میخوام پاى این آرزو وایسم
تا روى زمین و زمان کم بشه
می‌دونم یه روزى همه آجرا
می‌ریزن با فریاد این حنجره
می‌خونم من انقدر تا سبز شه
رو دیوار این خونه یه پنجره

اونایى که دیوار و چیدن برام
تا با نا امیدى به زانو درام
ببینن که با درد این سالها
هنوزم نفس دارم و روى پام
چشاشونو بستن همیشه بروم
می‌ترسیدن از اینکه من دیده شم
صدا حبس شد توى سینه‌م ولى
همیشه می‌خواستم شنیده بشم

 

دانلود با لینک مستقیم
حجم: 3.6 مگابایت

fa.wikipedia

myahangha