کلیپ عاشقانه

 

منو ببخش

تورو به خدا بعد من مواظب خودت باش
گریه نکن آروم بگیر به فکر زندگیت باش
غصم میشه اگه بفهمم داری غصه می خوری
شکایت از کسی نکن با این که خیلی دلخوری
دلت نگیره مهربون عاشقتم اینو بدون
دلم گرفته میدونی از هم جدا کردنمون
دل نگرونتم همش اگه خطا کردم ببخش
بازم منو به خاطره تموم خوبیات ببخش
منو ببخش
منو ببخش
اصلا فراموشم کن و فکر کن منو نداشتی
اینجوری خیلی بهتره بگو منو نخواستی
برو بگو تنهایی رو خیلی زیاد دوسش داری
اگه تو تنها بمونی با کسی کاری نداری
دلت نگیره مهربون عاشقتم اینو بدون
دلم گرفته میدونی از هم جدا کردنمون
دل نگرونتم همش اگه خطا کردم ببخش
بازم منو به خاطره تموم خوبیات ببخش
منو ببخش
منو ببخش

 

 

> دانلود با لینک مستقیم و فرمت ۳gp :

 

حجم = ۲/۴۵ مگابایت | مدت = ۲/۱۶ دقیقه | فرمت فایل =۳gp

دانلود

 

 

> دانلود با لینک مستقیم و فرمت avi :

 

حجم = ۱۰/۵ مگابایت | مدت = ۲/۱۶ دقیقه | فرمت فایل = AVI

دانلود