اس ام اس عاشقانه پرمعنی

 

اس ام اس عاشقانه پرمعنی
sms asheghaneh



حرف های زیادی بلد نیستم
من، تنها "چشمان تو" را دیده ام
و گوشه ای از لبخندت که حرف هایم را دزدید
از عشق چیزی نمی دانم اما
عاشقانه دوستت دارم
کودکانه تر از آنچه فکر کنی


اس ام اس عاشقانه جدید 93
sms asheghaneh



برای عاشق شدن نباید یک شخصیت متفاوت را
دوست داشت
برای عاشق شدن باید یک شخصیت عادی را متفاوت
دوست داشت


اس ام اس عاشقانه خفن
sms asheghaneh



به امید دیدنش به اطرافم نگاه می کنم
ترسم از این است که زمان یافتنش
دختر بچه ای صدایش بزند"پدر"
ولی
چه زیبا می شود همان بچه مرا هم "مادر" صدا بزند


اس ام اس عاشقانه و قشنگ
sms asheghaneh



چه پر جرات و مغرور می شود در برابرت
کسی که می فهمد از ته دل دوستش داری


اس ام اس عاشقانه دوستی
sms asheghaneh



دوست داشتنت را میسپارم به افراد بعدی
من که خیری از بودنت ندیدم


اس ام اس عاشقانه غم
sms asheghaneh



لبخندت را چند روزی هست ندیده ام
برای دلم لحظه ای بی بهانه بخند
از همین فاصله ها زیباییش را میفهمم


اس ام اس عاشقانه لبخند
sms asheghaneh



یه روزی عاشقت شدم، بچه بودیم یادش بخیر
هیشکی نفهمید حالمو، حتی خودت یادش بخیر


اس ام اس عاشقانه خاطره
sms asheghaneh



به من گفتی که دل دریا کن ای دوست
همه دریا از آن ما کن ای دوست
دلم دریا شد و دادم به دستت
مکش دریا به خون پروا کن ای دوست


اس ام اس و شعر عاشقانه
sms asheghaneh



یادت باشه
وقتی دلبر داری
باید از بقیه دل برداری


اس ام اس عاشقانه دلبر
sms asheghaneh



تلخی غصه هام و هیچ عسلی شیرین نکرد
تا وقتی که چشام به لبخند شیرین تو افتاد


اس ام اس و جملات عاشقانه
sms asheghaneh



وقتی یه پنگوئن نر عاشق یه پنگوئن ماده میشه
سرتاسر ساحل رو میگرده
 تا قشنگ ترین سنگریزه رو پیدا کنه و به عشقش هدیه بده
"بعضی وقتا باید عشق رو از حیوانات یاد گرفت"


اس ام اس عاشقانه پرمعنی
sms asheghaneh



ای یار دور دست، که دل می بری هنوز
چون آتش نهفته به خاکستری هنوز
هر چند خط کشیده بر آیینه ام زمان
در چشمم از تمامی خوبان، سری هنوز
سودای دلنشین نخستین و آخرین
عمرم گذشت و "توام" در سری هنوز
با جرعه ای ز بوی "تو" از خویش می روم
آه ای شراب کهنه که در ساغری هنوز


اس ام اس و پیامک عاشقانه
sms asheghaneh



برای من
 ( مهر ) در نگاه توست نه اولین ماه پاییز


اس ام اس عاشقانه کوتاه
sms asheghaneh



بی خیالیه من به خاطر این است که
جز خیال او که بی خیال من است خیالی دیگر مرا پذیرا نیست
حتی با نبودن او و نداشتنش


اس ام اس عاشقانه خیال
sms asheghaneh



اینجا عاشق که میشی بند دلت رو پاره میکنن
چه برسه که اعتراف هم بکنی


اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh



من
تصوراتم از تو
با "کاش" گره خورده
تو
توقعاتت از من
با "باید"


اس ام اس عاشقانه توقع
sms asheghaneh



گاه برای ساختن باید ویران کرد
گاه برای داشتن باید گذشت
و گاه در اوج تمنا باید نخواست


اس ام اس عاشقانه گذشت
sms asheghaneh



عشق چون در سینه ام بیدار شد
از طلب، پا تا سرم ایثار شد
این دگر من نیستم، من نیستم
حیف از آن عمری که با من زیستم
( فروغ فرخزاد )


اس ام اس و اشعار عاشقانه فروغ فرخزاد
sms asheghaneh



غیبتت به هنگامی که حضورت لازم است
گناهی نابخشودنی محسوب می شود
"پل استر"


دسته بندی : اس ام اس عاشقانه

 

منبع : اس ام اس جار