قشنگ ترین اس ام اس های عاشقانه

 

قشنگ ترین اس ام اس های عاشقانه
sms asheghaneh



برای عاشق شدن بهانه های ریز و درشت لازم نیست
برای عاشق شدن کافیست تو نگاه کنی و من لبخند بزنم


اس ام اس عاشق شدن
sms asheghaneh



آرام نه
می دوم به سمت آغوشت
مثل کودکی که به سمت تاب خالی پارک می دود
تا قبل از همه تصاحبش کند


پیامک عاشقانه آغوش
sms asheghaneh



شک ندارم که از من قشنگ تر خیلیا هستن
اما تو هم شک نکن که
از من قشنگ تر کسی نمیتونه عاشق تو باشه


اس ام اس عاشق
sms asheghaneh



در غم ما روزها بی گاه شد
روزها با سوزها همراه شد
روزها گر رفت، گو رو، باک نیست
تو بمان ای آنکه چون تو پاک نیست


اس ام اس عاشقانه سوز و غم
sms asheghaneh



مثل باران چشمهایت دیدنیست
شهر خاموش نگاهت دیدنیست
زندگانی معنی لبخند توست
خنده هایت بی نهایت دیدنیست


جدیدترین اس ام اس های عاشقانه
sms asheghaneh



مرد و زن ندارد
به نقطه ی ما شدن که رسیدی
شورانگیزترین باش برای عاشقانه هایت
میان مردمان شهر فریاد بزن "دوستت دارم"
و اگر کسی چشم غره ای رفت
تنها دعایش کن تا عاشق شود، همین


اس ام اس دوستت دارم
sms asheghaneh



تو زندگیت
واسه کسی بسوز که واسه خواموش کردنت با اشک تلاش کنه


اس ام اس اشک
sms asheghaneh



از تو به کجا شکایت کنم ؟
اینجا همه طرفدار تو هستند
جسمم
روحم
قـلبم
قلمم


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghaneh



میدونی اگه خورشید بمیره چی میشه؟
اونوقت زمین مجبوره دور تو بگرده


جدیدترین پیامک های عاشقانه
sms asheghaneh



یه روز سرد پاییزی دمه غروب
نم نم بارون هوای مه الود
جاده ی شمال و یه آهنگ رمانتیک
یکی باشه کنارت یکی که همه دنیاته
حتی خوابشم قشنگه ^_^


اس ام اس های عاشقانه
sms asheghaneh



خودمان کنار هم
سایه هامان بغل هم
یک آرزوی زیبا


اس ام اس بغل
sms asheghaneh



سکه ی زندگیم شیر ندارد
اما همین خطی که مرا به تو وصل نگه میدارد را دوس دارم


زیباترین اس ام اس های عاشقانه
sms asheghaneh



تو "ماه" ی و من ماهیِ این برکه ی کاشی
اندوهِ بزرگیست زمانی که نباشی


غمگین ترین اس ام اس های عاشقانه
sms asheghaneh



حیف مُردنم دست خودم نیست
وگرنه
ثانیه به ثانیه برایت می مُردم


پیامک قشنگ
sms asheghaneh



مردها وقتی عاشق می شوند به دنیا می آیند
زن ها عاشق که می شوند می میرند


اس ام اس جدید
sms asheghaneh



استخوان هایم را به دانشمندان بسپارید
شاید بفهمند نه یخبندانی بود نه بیماری مهلکی
من از دوری تو منقرض شدم


اس ام اس دوری
sms asheghaneh



با تو میمانم بی آنکه دغدغه ی فردا را داشته باشم
زیرا میدانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت


پیامک دوست داشتن
sms asheghaneh



"تو" با همه ی جهان فرق داری
و من عاشق همین حس تبعیضم


دسته بندی : اس ام اس عاشقانه

 

منبع : اس ام اس جار