اس ام اس عاشقانه من و تو

 

اس ام اس عاشقانه من و تو
sms asheghaneh



جور میکند خدا در و تخته را با هم
مثل من و تو
تو خاطره ساز و من خاطره باز


اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghaneh



هرکسی رو میتونستم دوست داشته باشم
اگر دوست داشتن رو از تو شروع نمیکردم


عاشقانه ترین اس ام اس ها
sms asheghaneh



همین خوبه که با اینکه سراغ از من نمی گیری
ولی تا حرف من میشه یه لحظه تو خودت میری


اس ام اس عاشقانه کوتاه
sms asheghaneh



دوستت دارم، همین
این نه قابل محاسبه است نه قابل شمارش
حتی نمی توانی میزانش را تخمین بزنی
بی انتهاست تا وقتی هستم تا وقتی هستی
هست به امتداد زندگی


اس ام اس عاشقانه خفن
sms asheghaneh



نگاهت هر قدر هم که دور باشد آرامم میکند
و آوای آمدنت را در گوشم زمزمه میکنم
چقدر رسیدنت را دوست دارم
آغوشم در ازدحام سرمای تنهایی، تنها برای “تو” هنوز گرم است


پیامک عاشقانه کوتاه
sms asheghaneh



نگذار هرکسی از راه رسید
با ساز دلت تمرین نوازندگی کند


س م س عاشقانه
sms asheghaneh



بـاش
گاهی اخم کن
گاهی دعوایم کن
گاهی دوستم نداشته باش
اما همیشه باش من طاقت دوری ندارم
کم می آورم تو را در لحظه هایم
ﻣﻦ ﭼﻴﺰی نمی ﮔﻮﻳﻢ ﺗﺎ ﺑﺪﺍنی
ﺩﺭ ﺳﮑﻮت ﻫﻢ می ﺗﻮﺍﻥ عاشق ماند
 به ﻫﻤﻴﻦ ﺳﺎﺩگی


جملات عاشقانه غمگین
sms asheghaneh



هرکس جای من بود می برید
اما من هنوز میدوزم
چشم امید به راه


متن عاشقانه جدید
sms asheghaneh



دوباره چارتا برگ از درخت افتاد
ناله های عاشقانه شروع شد


بهترین اس ام اس های عاشقانه
sms asheghaneh



من آدم نمی شوم
لبخندت خرم می کند و دوریت سگم


اس ام اس عاشقانه برای دختر
sms asheghaneh



بارانی ام را می پوشم
بی آنکه بارانی آمده باشد
به یاد آن روز که تو بودی و باران و خاطراتی خیس
و به جا مانده از لحظات تنها شدنم
و به حرمت نگاهت سراپا سکوت شده ام


اس ام اس عاشقانه مرور خاطرات
sms asheghaneh



دلتنگی یعنی:
یک شب دل ات بماند روی دستت
و نفهمی چطور میتوانی
بدون او آرامش کنی


پیامک عاشقانه دلتنگی
sms asheghaneh



قسم به دردهای قلب زارم
قسم به خاطراتی که با تو دارم
تو باشی یا نباشی در کنارم
تورا از جان و از دل دوست دارم


اس ام اس عاشقانه دوستت دارم
sms asheghaneh



دستانم را حصاری میکنم برایت
حصاری از عشق
حصاری از بوسه
تا آنجا که نتوانی جهان را
بی عشق من ببینی


اس ام اس عاشقانه بوسه
sms asheghaneh



بارونی که میباره از چشمامه
دلگیرم از هرکی که تو دنیامه
همیشه وقتی اینجوری داغونم
تو رو به راهم میکنی میدونم


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghaneh



هی پاییز
ابرهایت را زود بفرست
شستن این گرد غم از دل من
هزاران پاییز باران می خواهد


دسته بندی : اس ام اس عاشقانه

 

منبع : اس ام اس جار