اس ام اس عاشقانه 2014

 

اس ام اس عاشقانه 2014
sms asheghaneh



به حد مرگ می پرستمت
ولی برای عشق به تو کمه


اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh



نمیخواهم که شعرت کنم,غزلی شوی میان کتابهای چاپی
یا حتی رمانی عاشقانه در کتابخانه ها
تو هر چقدر که گنگ تر بمانی با ارزش تر میشوی
خاطرات خوب من


پیامک عاشقانه جدید
sms asheghaneh



دلم میان این همه آدم
فقط کمی سادگی می خواهد
کسی را می خواهد که نپرسد:
حواست به من هست؟
فقط بیاید با اندک نگاهی، آرام بگوید:
حواسم به تو بود


اس ام اس عاشقانه سوزناک
sms asheghaneh



تو باشی کافیست
مگر من جز نفس چه می خواهم؟


اس ام اس عاشقانه نفس
sms asheghaneh



دلم
بهانه ی "تو" را دارد
تو می دانی بهانه چیست؟
بهانه
همان است که شب ها خواب از چشم من می دزدد
بهانه
همان است که روزها میان انبوهی از آدم ها
چشمانم را پی تو می گرداند
بهانه
همان صبری است که به لبانم سکوت می دهد
تا گلایه ای نکنم از "نبودنت"


اس ام اس عاشقانه بهانه
sms asheghaneh



خوش به حال ماهی ها
تکلیفشان معلوم است
هوایی که می شوند، می میرند


اس ام اس عاشقانه هوایی شدن
sms asheghaneh



حوالی رویاهایم که قدم میزنم
میبینم خیابان را با بوی باران دوست دارم
خودم را با بوی تو


اس ام اس عاشقانه بوی تو
sms asheghaneh



اولین دیدار عاشقانه = استرسی فراتر از کنکور


اس ام اس عاشقانه دیدار
sms asheghaneh



همیشه روز را با اندیشه ای مثبت به پایان رسانید
مهم نیست که چقدر سخت گذشت
"فردا"
فرصت تازه ای است برای بهتر کردن


پیامک عاشقانه فلسفی
sms asheghaneh



بعضی ها را میتوان خواست اما نمیشود داشت
بعضی ها را باید یواشکی از دور دوست داشت
بعضی ها را نباید خواست  نباید دوست داشت
اما دل است دیگر
اسیر این نگاه بیقرار
میخواهد و دوست میدارد


اس ام اس عاشقانه اسیری
sms asheghaneh



سلامتی خاطره هامون که بدتریناشم قشنگه
"چون تو کنارم بودی"


اس ام اس عاشقانه کنار هم بودن
sms asheghaneh



فردا را چه دیده ای؟
شاید خدا بیاید و اینجا کنار ما باشد
شاید فرشته تو باشی، فرشته من باشم
بهشت همین جا زیر پای ما باشد


پیام عاشقانه جدید
sms asheghaneh



کاش دلها در چهره ها بود
گاهی گفتن کلمه "دوستت ندارم" خیلی بهتر از اینکه
بخوای با اخلاقت به طرف بفهمونی نمیخوایش و باید بره


پیام کوتاه عاشقانه سنگین
sms asheghaneh



آغوشت بوی تلخ که هیچ، بوی غرور میدهد
و چه لذت بخش است که ریه هایم از عطر مردانگی ات پر شود


اسمس عاشقانه آغوش
sms asheghaneh



سلامتی اونایی که
مثل خودم تو این هوای سرد فقط شوفاژو دارن که بغلش کنن


دسته بندی : اس ام اس عاشقانه

 

منبع : اس ام اس جار