اس ام اس عاشقانه زن

 

دوست داشتن به تعداد دفعات گفتن نیست
حسی است
که باید بی کلام هم لمس شود


اس ام اس عاشقانه جدید
sms asheghaneh



من با نخسـتین نگاه تو آغاز شدم
"شاملـو"


اس ام اس عاشقانه از شاملو
sms asheghaneh



من که نباشم دنیا یک ( من ) کم دارد
ولی تو که نباشی من یک ( دنیا ) کم دارم


اس ام اس عاشقانه قشنگ
sms asheghaneh



عشق مثل طنابی میمونه که ۲ نفر دارن میکشن
اگه یکی ولش کنه دردش واسه کسیه که هنوز اونو نگه داشته


اس ام اس عاشقانه
sms asheghaneh



تو که نباشی
عالم که هیچ آسمان به حالم گریه میکند همراه مرغانش


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghaneh



یادت میاد میگـفتی آسمون اگه زمین بیاد
همیشه عشقمی دوست دارم زیاد
هنوز ازین دروغه تو خوشم میاد


اس ام اس عاشقانه دروغ
sms asheghaneh



تمام شهر تویی
وقتی دستهایت را در دست می گیرم
و انگشتانت، خیابان های درازی می شوند برای قدم زدن


اس ام اس عاشقانه قدم زدن
sms asheghaneh



من هنوز نگرانتم
وقتیکه بارون می باره
نکنه اونیکه باهاته
یه روزی تنهات بزاره


اس ام اس عاشقانه باران
sms asheghaneh



الفبا برای سخن گفتن نیست
برای نوشتن نام توست


اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghaneh



ادعاى عشق میکنیم
و فراموش کرده ایم رنگ چشم هاى مادرمان را


اس ام اس عاشقانه ادعا
sms asheghaneh



بعضی وقتا آدم یه جمله هایی رو میخونه
و یه نفس عمیق پشتش میکشه
و توی یه ثانیه یه دنیا خاطره میاد جلو چشمش


اس ام اس عاشقانه خاطره
sms asheghaneh



امروز گل خواهم خرید
شاید لاله
شاید رز
بنفشه هم بد نیست
اما خود گل ها هم میدانند
یاسمن چیز دیگریست
به امید روزی که روز زن رو بهت تبریک بگم


اس ام اس عاشقانه زن
sms asheghaneh



باران مرا یاد چتر می اندازد و چتر مرا یاد قرارمان
قرارمان که یادت هست؟
اینکه آغوشت را چتر کنی تا چشمهایم بیش ازین خیس نشوند؟


اس ام اس عاشقانه قرار
sms asheghaneh



راه که میروی
عقب میمانم
نه برای اینکه نخواهم با تو هم قدم باشم
میخواهم پا جای پاهایت بگذارم
میخواهم مراقبت باشم
میخواهم رد پایت را هیچ خیابانی به آغوش نکشد
تو فقط برای منی


اس ام اس عاشقانه آغوش
sms asheghaneh



آنقدر دور شده ای
 که چشمانم حتی خواب آمدنت راهم نمی بینند


اس ام اس عاشقانه تنهایی
sms asheghaneh



یه بار دو بار سه بار نه هزار بار
میگم دوست دارم آره انگار
چشمامو رو همه دنیا بستم
تا وقتی جون دارم با تو هستم


اس ام اس عاشقانه دوست دارم
sms asheghaneh



ﻫﻴﭻ ﺧﻮﺷﻲ ﺑﻲ ﺗﻮ ﻛﺎﻣﻞ ﻧﻤﻴﺸﻮﺩ
ﺣﺘﻲ ﺍﮔﺮ ﻣﺤﺾ ﺩﻟﺨﻮﺷﻴﺖ ﺑﮕﻮﻳﻢ ﺧﻮﺵ ﮔﺬﺷﺖ


دسته بندی : اس ام اس عاشقانه

 

منبع : اس ام اس جار