دانلود رمان یک دقیقه یلدایم باش | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل, دانلود رمان یک دقیقه یلدایم باش با لینک مستقیم, دانلود رمان عاشقانه pdf, دانلود رمان ایرانی

دانلود رمان یک دقیقه یلدایم باش | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

نام رمان: یک دقیقه یلدایم باش

 زبان: فارسی

 ژانر رمان: عاشقانه

تعداد صفحات: 86

 نوع فایل: pdf

 حجم کتاب رمان عاشقانه: 2.54 مگابایت

 نویسنده: زهرا بهاروند

 توضیحات:

شخصیت های رمان من نه مغرور و از خود راضین نه اعصاب خُرد کن نه اسامی عجیب و غریب دارن و نه عقایدی که سال هاست توی خانواده ی ایرانی جریان داره رو زیر پاهاشون له می کنن، شخصیت های رمان من کامل و ناب نیستن، اشتباه و ضعفای خودشونو دارن، بهتره با من همراه بشید تا طعم رمانی نزدیک به واقعیت رو بچشید.رمان یک دقیقه یلدایم باش رو از لاولی بوی دانلود و استفاده کنید...

قسمتی از متن رمان:

چشمامو با درد روی هم فشار دادم.
کِی می خواست تموم شه این بدبختیا؟کِی میشد یه نفس راحت بکشم؟
رو کردم به نیلوفر که بغ کرده بود:
_کتابات روهم چقدر می شن؟
_دویست تومن…آبجی؟
منتظر نگاهش‌ کردم،سعی داشت صداش نلرزه و بغضشو نشون نده!نمی تونست!
_میگم اگه من امسالو نرم مدرسه،واسه تو راحت تره همه چی…
عصبی شدم،محال ممکن بود بزارم همچین اتفاقی بیفته..!
_چی میگی تو؟آخه کدوم آدم عاقلی سال چهارم تجربی ترک تحصیل میکنه؟ها؟اونم با نمره های عالی تو!
_من بچه نیستم یلدا!دارم می بینم که روز به روز داری آب میشی.نمیتونم دست رو دست بزارم تا خواهر بیست وچهار ساله ام بخاطر جور کردن خرجای من سختی بکشه!اگه خرج من نباشه حداقل میمونه خرج داروهای مامان…
آه عمیقی کشیدم؛دیگه اشکم داشت در می یومد.بلند شدم و کنارش روی قالیچه ی قدیمی دست بافت مامان نشستم.دستمو دور شونه اش انداختم و حرفایی زدم که خودمم دیگه اعتقاد چندانی بهشون نداشتم.

دانلود رمان یک دقیقه یلدایم باش | اندروید apk ، آیفون pdf ، epub و موبایل

دریافت
حجم: 2.54 مگابایت

بهترین رمان عاشقانه ایرانی از نظر خوانندگان,دانلود جدیدترین رمان های 96,دانلود جدیدترین رمان های ایرانی,دانلود جدیدترین رمان های خارجی pdf,دانلود جدیدترین رمان های سایت رمان فور یو,دانلود جدیدترین رمان های عاشقانه,دانلود جدیدترین رمان های نودهشتیا,دانلود جدیدترین رمان های نگاه دانلود,دانلود جدیدترین رمان های پلیسی,دانلود رمان,دانلود رمان pdf,دانلود رمان اندروید,دانلود رمان ایرانی,دانلود رمان با لینک مستقیم,دانلود رمان با پایان خوش,دانلود رمان بدون سانسور بهشت,دانلود رمان تیر 96,دانلود رمان جدید,دانلود رمان جدید 96,دانلود رمان جدید نودهشتیا,دانلود رمان صحنه دار,دانلود رمان طنز,دانلود رمان طنز و کلکل,دانلود رمان عاشقانه,دانلود رمان عاشقانه 96,دانلود رمان عاشقانه pdf,دانلود رمان عاشقانه با لینک مستقیم,دانلود رمان عاشقانه بدون سانسور,دانلود رمان عاشقانه برای اندروید با فرمت Apk,دانلود رمان عاشقانه جدید,دانلود رمان عاشقانه جدید apk,دانلود رمان مخصوص گوشی های اندروید,دانلود رمان نودهشتیا,دانلود رمان های ارباب رعیتی,دانلود رمان های زهرا بهاروند,دانلود رمان های عاشقانه اربابی,دانلود رمان های عاشقانه معروف,دانلود رمان های نودهشتیا,دانلود رمان های همخونه ای عاشقانه,دانلود رمان های کل کلی جدید,دانلود رمان هوس عشق بازی,دانلود رمان کلکلی,دانلود رمان یک دقیقه یلدایم باش,دانلود رمان یک دقیقه یلدایم باش با فرمت apk,دانلود رمان یک دقیقه یلدایم باش با فرمت epub,دانلود رمان یک دقیقه یلدایم باش با فرمت pdf,دانلود رمان یک دقیقه یلدایم باش با لینک مستقیم,دانلود رمان یک دقیقه یلدایم باش برای آیفون,دانلود رمان یک دقیقه یلدایم باش برای اندروید,دانلود رمان یک دقیقه یلدایم باش برای تبلت,دانلود رمان یک دقیقه یلدایم باش برای جاوا,دانلود رمان یک دقیقه یلدایم باش برای موبایل,دانلود رمان یک دقیقه یلدایم باش برای کامپیوتر,دانلود پرخواننده ترین رمان های نودهشتیا,دانلود پرطرفدارترین رمان های عاشقانه,رمان,رمان ایرانی,رمان ایرانی 98ia,رمان ایرانی pdf,رمان ایرانی عاشقانه,رمان عاشقانه,رمان عاشقانه ایرانی بدون سانسور,رمان عاشقانه جدید,رمان نودهشتیا,رمان یک دقیقه یلدایم باش,زهرا بهاروند,لاولی بوی,یک دقیقه یلدایم باش