اس ام اس دلتنگی

 

دلتنگی
عین آتش زیر خاکستر است
گاهی فکر می کنی تمام شده
اما یک دفعه همه ات را آتش می زند.

اس ام اس دلتنگی

منم دلتنگ رویت
دلم آید به سویت
چه کردی با دل من
که کرده آرزویت.

اس ام اس

از ساعت متنفرم
این اختراع غریب بشر که مدام
جای خالی حضورت را به رخ دلتنگی یادم می کشد.

اس ام اس جدید

دلتنگى
حس نبودن کسی است که تمام وجودت یکباره
تمنای بودنش را می کند.

اس ام اس جدید دلتنگی

فـرهنـگ لـغـت هــا
نـیـاز بـه ویــرایــش دارند
بـرای مـعنی دلـتـنـگی
احتیـاج بــه ایــنهــمـه کـلمه نــیـســت
دلتنـگی یــعنـــی تـــو.

اس ام اس دلتنگی جدید

چه سخت است دلتنگ قاصدک بودن
در جاده ای که در آن هیچ بادی نمی وزد.

اس ام اس عاشقانه

اشک من جاری شد
جای تو خالی بود
جـــــــــای تـــــــــو
عکس تو درطاقچه ی کوچک قلبم خندید
شعر دلتنگی من سخت گریست.

اس ام اس عاشقانه دلتنگی

بیقرار توام و در دل تنگم گله هاست
آه ! بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست.

اس دلتنگی

دل تنگم و جز روی خوشت در نظرم نیست
در گیتی و افلاک به جز تو قمرم نیست
با عشق تو شب را به سحر گاه رسانم
بی لذت دیدار تو شب را سحرم نیست.

اس عاشقانه

دل است دیگر یا شور می‌زند
یا تنگ می‌شود یا می‌شکند
آخر هم مهر سنگ بودن می‌خورد
روی پیشانی‌ اش.

اس عاشقانه دلتنگی

واژه هایم رنگ باران دارد وقتی از تو می نویسم
قلبم خیس دلتنگی است و چشمانم طوفانی.

اسمس باحال جدید

دیگـر فرصتی بـرای پیامک دادن نیست
دست واژه ها را می گیرم
و به دیدنت می آیـــم
دلتنگیت در هیچ پیامی نمی گنجد.

اسمس جدید قشنگ

امروز انگار کسی آمد
و هوای دلتنگی ات را هی در آسمان اتاقم پاشید
و تو نبودی.

جملات دلتنگی

دقایقی در زندگی هستند
که دلت برای کسی آنقدر تنگ می شود
که می خواهی او را از رؤیاهایت بیرون بکشی
و در دنیای واقعی بغلش کنی.
گابریل گارسیا مارکز

جملات دلتنگی جدید

به گمانم یادت پنجره ی احساسم را می کوبد
چرا که در دلم هوای دلتنگی به پاست.

دلتنگی

کاش دهخدا می دانست
دلتنگی
اشک
فاصله
بی وفایی
تعریفش فقط دو حرف است
تـــو.

متن دلتنگی

دلتنگم اما تو را طلب نمی کنم
نه اینکه بی نیازم
صبور شده ام.

پیام دلتنگی

دلتنگی
همانند سربازی که تازه از جنگ بازگشته
محتاج نوازش دست هایت هستم
باور کن که دلتنگی
دلتنگی مرگ تدریجی ست.

پیام کوتاه دلتنگی

نمی دانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر
فقط می دانم در آغوش منی بی آنکه باشی
و رفتی ، بی آنکه نباشی.

پیامک دلتنگی

وقتی دلتنگ می شوم تو را در میان اشک هایم می بینم
ولی اشک هایم را پاک می کنم تا کسی تو را نبیند.

پیامک عاشقانه دلتنگی

چگونه دست دلم را بگیرم و در کنار دلتنگی هایم قدم بزنم
در این خیابان که پر از چراغ و چشمک ماشین هاست.

اسمس باحال

خدایا
این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمی کند
فکری کن
اشک ما طعنه می زند به باران رحمتت.

اسمس رمانتیک

هر لحظه هرجا که می رم
حس نگاهت با منه
این دل بی طاقتِ من
قیده تو رو نمی زنه.

پیامک احساسی

بذار یه بار نگات کنم
از جونو دل‌ صدات کنم
هر چقدر دلتنگی‌ دارم
هدیه به اون چشات کنم.

اس ام اس جدید فاز بالا

کاش می توانستم تمام دلتنگی هایم را
بر کوله بار خدا می ریختم تا با تنهائیش به کول بکشد
بدون هیچ خمی بر ابرو اما افسوس که داده را پس نمی گیرد.